AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #1 Del Skrevet 6. november 2023 Nå med en forsmak på nok en vinter, så skulle jeg ønske det var noe jeg kunne bruke for å dekke til ladeport og lader ved lading av elbil, slik at det ikke fylles opp med snø og is inni der. Er dette noe som finnes? Et googlesøk viser at fruugo.no har noe som ser ut som ei hette med magnet som dekker over dette, men det er ikke ei side jeg ønsker på bestille fra. Synes den virker ganske suspekt. Er det andre som har sett noe lignende now sted? Eller har en annen god idé? Anonymkode: 40c9d...830 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #2 Del Skrevet 6. november 2023 Hvilken bil? Vi har bestilt ny Leaf og kjøpte ladehette fra Canada. Anonymkode: 7de28...233 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #3 Del Skrevet 6. november 2023 Det er jo lurt å skrive hvilken bil du har. Vi har Mustang Mach E og der kan du kjøpe et deksel som beskytter for regn og snø. Bestilles hos forhandler 👍🏼 Anonymkode: 54f8d...89f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 6. november 2023 #4 Del Skrevet 6. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nå med en forsmak på nok en vinter, så skulle jeg ønske det var noe jeg kunne bruke for å dekke til ladeport og lader ved lading av elbil, slik at det ikke fylles opp med snø og is inni der. Er dette noe som finnes? Et googlesøk viser at fruugo.no har noe som ser ut som ei hette med magnet som dekker over dette, men det er ikke ei side jeg ønsker på bestille fra. Synes den virker ganske suspekt. Er det andre som har sett noe lignende now sted? Eller har en annen god idé? Anonymkode: 40c9d...830 Fruugo er en trygg side og handle fra 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hmmmmmm Skrevet 6. november 2023 #5 Del Skrevet 6. november 2023 Har handlet fra den siden og den er trygg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 6. november 2023 #6 Del Skrevet 6. november 2023 Bestilte en gang Mini-VCI til Mitsubishi Obdi2 kabel det viste seg at det hadde blitt for mange plater produsert av selger og noen tomme kunne forekomme klaget til Fruugo som tok kontakt med selger jeg fikk pengene tilbake og fikk beholde kabelen 😀 fant program til kabelen på nettet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #7 Del Skrevet 6. november 2023 Jeg så for meg det kanskje fantes en universal-løsning her 😅 Jeg har en Mercedes B250e. Anonymkode: 40c9d...830 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå