AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #1 Skrevet 6. november 2023 Hvis du er i utgangspunktet er ute etter et casual forhold, men er åpen for noe mer, og du opplever sexen med denne damen som bedre enn noe annet du har opplevd og vice versa. Og dere i tillegg har god kjemi utenfor soverommet. Gjør skikkelig bra sex at du er mer tilbøyelig til å være interessert i et forhold, eller har det ingen betydning? Anonymkode: 8df41...9a5
Gjest Angry Man Skrevet 6. november 2023 #2 Skrevet 6. november 2023 Alle positive egenskaper kan jo i utgangspunktet øke sjansen for at du ønsker et forhold med noen. Så ja selfølgelig gjelder dette god sex også. 😄
Topper og daler Skrevet 6. november 2023 #3 Skrevet 6. november 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvis du er i utgangspunktet er ute etter et casual forhold, men er åpen for noe mer, og du opplever sexen med denne damen som bedre enn noe annet du har opplevd og vice versa. Og dere i tillegg har god kjemi utenfor soverommet. Gjør skikkelig bra sex at du er mer tilbøyelig til å være interessert i et forhold, eller har det ingen betydning? Anonymkode: 8df41...9a5 Spør du for en venn? 2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #4 Skrevet 6. november 2023 ONS’en min ble kona mi. Vanvittig god seksuell kjemi, så jeg bare måtte møte henne igjen. Vi møttes nesten daglig for sex etterpå og det utviklet seg raskt til noe mer. Ingen av oss var ute etter noe forhold, men nå har vi vært sammen i 15 år. Fortsatt vanvittig god sex. Også er hun drømmedama på alle måter. Anonymkode: 3ac37...9a6 8 2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #5 Skrevet 6. november 2023 Nei, kvinner blir alltid helt jævlige når man blir sammen med dem. Anonymkode: a4b5d...755
Gjest Menelaos Skrevet 6. november 2023 #6 Skrevet 6. november 2023 Jeg har null interesse i å være i forhold. Så for meg har det ingenting å si.
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #7 Skrevet 7. november 2023 Dersom du legger deg på rygg enkelt for meg, gjør du det sikkert for mange andre. Slike damer vil ikke jeg ha 😉 Anonymkode: 8f7ee...7b8 1
Navnet Mitt Skrevet 7. november 2023 #8 Skrevet 7. november 2023 Det øker iallefall muligheten for å bli bedre kjent. 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #9 Skrevet 7. november 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Nei, kvinner blir alltid helt jævlige når man blir sammen med dem. Anonymkode: a4b5d...755 Høres ut som om du velger helt feil kvinner, eller mangler noen grunnlegende egenskaper for å kunne bygge og vedlikeholde et godt samarbeid med en kvinne. Noen ganger er det vi selv som e problemet, ikke alle andre. Anonymkode: 0954c...44c
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #10 Skrevet 7. november 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Dersom du legger deg på rygg enkelt for meg, gjør du det sikkert for mange andre. Slike damer vil ikke jeg ha 😉 Anonymkode: 8f7ee...7b8 Jeg er ikke den typen.Dette er den første mannen jeg har hatt sex med siden jeg ble singel for over et år siden. Og det har jeg fortalt. ts. Anonymkode: 8df41...9a5
Einus Skrevet 7. november 2023 #11 Skrevet 7. november 2023 Jeg ville helt klart hatt ei som hadde litt erfaring! Har hatt ca 500 +/- og er nå i forhold. Trives med det.
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #12 Skrevet 7. november 2023 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Hvis du er i utgangspunktet er ute etter et casual forhold, men er åpen for noe mer, og du opplever sexen med denne damen som bedre enn noe annet du har opplevd og vice versa. Og dere i tillegg har god kjemi utenfor soverommet. Gjør skikkelig bra sex at du er mer tilbøyelig til å være interessert i et forhold, eller har det ingen betydning? Anonymkode: 8df41...9a5 Helt klart! Jeg hadde ulovlig sex med samboeren til en bekjent etter en kveld på byen.. Den seksuelle kjemien var helt sinnsyk, så vi måtte bare gjøre det igjen! Snart ti år etterpå gjør vi det fortsatt igjen og igjen, men nå bor vi også sammen da.. Anonymkode: 0c8af...9bb
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #13 Skrevet 7. november 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Dersom du legger deg på rygg enkelt for meg, gjør du det sikkert for mange andre. Slike damer vil ikke jeg ha 😉 Anonymkode: 8f7ee...7b8 Anno 1731 Anonymkode: e0b59...f49
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #14 Skrevet 7. november 2023 Nei, det gjør det ikke. Anonymkode: a96f1...70d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå