AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #61 Skrevet 7. november 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Neida, det gjør ikke det, men husk nå på at det var du som følte denne artikkelen var relevant. Det som er relevant, tenker jeg, er jo hva fagpersonell nært et barn med underliggende luftveissykdom mener at er hensiktsmessig å råde til. Anonymkode: 240d6...b1e Helsepersonell har lav terskel for å anbefale vaksiner. Anonymkode: d92ef...52c 3
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #62 Skrevet 7. november 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Helsepersonell har lav terskel for å anbefale vaksiner. Anonymkode: d92ef...52c Da ville jeg fortsatt lyttet til dem, som tross alt har både fagkunnskap og erfaring. De har jo sett hva man risikerer. Som med alt annet, er det lurt å høre på dem som kan det. Anonymkode: 240d6...b1e 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #63 Skrevet 7. november 2023 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Da ville jeg fortsatt lyttet til dem, som tross alt har både fagkunnskap og erfaring. De har jo sett hva man risikerer. Som med alt annet, er det lurt å høre på dem som kan det. Anonymkode: 240d6...b1e Vel, jeg er generelt ikke så enig i det du sier her. Men dette strekker seg langt utover vaksiner, og da blir det fullstendig avsporing fra tråden. Jeg tenker selv, og det er eneste grunnen til at jeg har den helsa jeg har i dag. Anonymkode: d92ef...52c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå