AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #1 Del Skrevet 6. november 2023 Jeg pleier vanligvis å trene jevnlig 2-3 ganger i uken. Fordi livet skjer og jeg har småbarn, så har jeg hatt et lite opphold i treningen fordi tiden og energien ikke strekker til. Begynte å trene igjen forrige uke, kondis og styrke. Var forberedt på å bli støl pga den lange treningspausen, men føler jeg har blitt støl på en annen måte denne gangen. Har vondt i knær og albuer når jeg bøyer dem og jeg er ennå støl på bakside lår ennå selv om det er 5 dager siden jeg trente, det har aldri vart så lenge før. Er det noen treningsfolk her inne som har noen tanker omkring dette? Føler ubehaget i leddene gjør at jeg ikke tør å trene igjen før det har gått skikkelig over. Kan jeg ha overbelastet muskler og ledd så til de grader? Har jo ikke gjort andre øvelser enn de jeg gjorde før treningspausen. Anonymkode: b5f0a...1a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 7. november 2023 #2 Del Skrevet 7. november 2023 AnonymBruker skrev (På 6.11.2023 den 8.00): Jeg pleier vanligvis å trene jevnlig 2-3 ganger i uken. Fordi livet skjer og jeg har småbarn, så har jeg hatt et lite opphold i treningen fordi tiden og energien ikke strekker til. Begynte å trene igjen forrige uke, kondis og styrke. Var forberedt på å bli støl pga den lange treningspausen, men føler jeg har blitt støl på en annen måte denne gangen. Har vondt i knær og albuer når jeg bøyer dem og jeg er ennå støl på bakside lår ennå selv om det er 5 dager siden jeg trente, det har aldri vart så lenge før. Er det noen treningsfolk her inne som har noen tanker omkring dette? Føler ubehaget i leddene gjør at jeg ikke tør å trene igjen før det har gått skikkelig over. Kan jeg ha overbelastet muskler og ledd så til de grader? Har jo ikke gjort andre øvelser enn de jeg gjorde før treningspausen. Anonymkode: b5f0a...1a0 Dette går helt sikkert bra og er nok ikke noe å stresse over. Gi det en uke eller to, og om det er like ille så kan du ta det opp med lege/fysioterapeut 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #3 Del Skrevet 7. november 2023 Sandum.PT skrev (1 time siden): Dette går helt sikkert bra og er nok ikke noe å stresse over. Gi det en uke eller to, og om det er like ille så kan du ta det opp med lege/fysioterapeut Takk for svar🙏🏼 tror jeg har vondt i leddbåndet på innsiden av knærne, det er egentlig det som er verst nå. Kanskje jeg tok for hardt i på styrketreningen, hadde for tunge vekter. ts Anonymkode: b5f0a...1a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 7. november 2023 #4 Del Skrevet 7. november 2023 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Takk for svar🙏🏼 tror jeg har vondt i leddbåndet på innsiden av knærne, det er egentlig det som er verst nå. Kanskje jeg tok for hardt i på styrketreningen, hadde for tunge vekter. ts Anonymkode: b5f0a...1a0 Kan være du har gått på et eller annet der ja - bare å være litt forsiktig så lenge det gjør vondt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå