AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #1 Skrevet 5. november 2023 Beklager på forhånd hvis dette blir langt og knotete forklart. Vi er et par i midten av 30-årene som har vært sammen i nærmere 15 år. Vi har et lidenskapelig, godt og lekent sexliv og et sterkt forhold. Vi har det generelt veldig bra og er hverandres beste venn. Jeg (k) har hatt få partnere før min mann, han har en god del erobringer bak seg. Han har lenge fantasert om meg med en annen mann, en fantasi som har grodd litt på meg også. Han sier at fantasien blir sterkere med tiden, men at han fortsatt er litt redd for hvilke følelser som kan oppstå hvis vi realiserer den. Han sier dog at dette er en fantasi han virkelig ønsker vi skal realisere en gang og han snakker mye om det når vi har sex - og elsker å bruke dildo på meg samtidig som vi har sex. Han har med årene åpnet seg mer og mer for analstimuli. Vi bruker mye strapon og anallek er noe som er en stor del av sexlivet vårt. Han har nå åpnet seg om at han kan være binysgjerrig. Han tenner ikke på menn i sin helhet, men penis. Han kan fantasere om at jeg har penis og har begynt å skjønne hvorfor noen menn tenner på transkvinner (woman on top, man below) Han ønsker ikke å være en aktiv part med en annen mann, men har åpnet seg for å kunne være mottakende part. Vanskelig å forklare, men håper dere skjønner. Han vet at jeg ikke tenker noe negativt rundt dette og støtter ham i alt han er. Når jeg bruker strapon på ham kjenner jeg på at jeg ønsker å få godene av hans nytelse. Jeg fantaserer om «tog» og ønsker å kjenne ham inni meg når han får prostataorgasme (ja, vi stimulerer prostata når han penetrerer meg, men det blir ikke det samme som når han blir tatt med strapon). Vår felles fantasi er nå å inkludere en bi-mann, en mann som vi begge kan nyte. Jeg tenker det er mye som skal klaffe for å finne en slik mann. En mann som jeg tenner på (mannen min kjenner ingen tenning mot menn i seg selv, så for ham er det nesten nok at han har penis og er renslig) og som tenner på både meg og mannen. Jeg er høy, veltrent og slank. Mannen er høy, bredskuldret, skallet, hårete (kropp og skjegg) og i øvre skikt av overvekt. En bamse, med andre ord. Jeg kan se for meg det skal godt gjøres at noen tenner på oss begge da vi virkelig er motsetninger av hverandre. Samtidig en mann som kun ønsker å være en givende part i en slik relasjon. Så det vi fantaserer om i korte trekk er: dp av meg, at jeg blir pult av en annen mann mens mannen min ser på og kjærtegner meg, at jeg suger en mann samtidig som jeg blir penetrert, at jeg suger mannen samtidig som han blir penetrert og at jeg blir penetrert av min mann mens hans blir penetrert. Er det noen som har erfaringer fra lignende og ønsker å dele? Du som eventuelt er bi-mann; hvordan er tenningsmønsteret ditt? Jeg tenner jo på en type menn og mannen min tenner på en type kvinner (eller har preferanser når det kommer til kropp og utseende). Har du som bi-mann én preferanse for kvinner og én preferanse for menn? Knotete spørsmål, men det bunner i min nysgjerrighet for hvordan en mann kan tenne på oss begge, noe som vil være viktig for at dette skal bli en god opplevelse for alle. Å finne en ekstra mann er nok ikke noe vanskelig da vi får mange henvendelser av menn på Fetlife (selv om vi er åpen om at vi ikke er ute etter å møte noen), men henvendelsene virker å være mest rettet mot meg da det virker å være heterofile menn. Å finne en bi-mann derimot, tror jeg kanskje kan bli vanskeligere? Må legge til at mannen er åpen for trekant med en heterofil mann også, men at jeg ønsker en bi-mann hvis vi først skal ta steget da jeg tror vi begge får mer ut av det og at det kanskje minsker faren for sjalusi fra hans side hvis fokuser ikke bare er på meg (selv om det er det han fantaserer om). Vi har en plan om å besøke noen klubber og delta på treff etter hvert, men vi ønsker å vente til barna blir større. Takk for at du orket å lese noe som helst av dette 🙃 Anonymkode: 94ba6...227 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #2 Skrevet 5. november 2023 Kjenner meg veldig igjen i mannens fantasier, men foreløpig har jeg ikke fått aksept hos min kone for dette. Hun vil bare ha meg så det blir nok bare med fantasien. Siden dere begge er åpne for trekant er det absolutt en mulighet for å realisere fantasien. Det er viktig å diskutere mye før og etter om opplevelsen og hvilke regler dere setter. Ønsker dere lykke til ❤️ Anonymkode: edaaf...663 1
kjekkfyr Skrevet 5. november 2023 #3 Skrevet 5. november 2023 Jeg er nok ikke mannen som kan svare på spørsmålene dine, siden jeg er hetro. Men jeg ville bare si at jeg er full av beundring for par som er så gode på å kunne prate om fantasiene dere har, kan diskutere dem uten at dette skaper dårlig stemning/sjalusi/usikkerhet. At det evt. kan gjøre det om dere setter det ut i live, er dere jo også opptatt av og våkne for. Fantastisk! Et sånt forhold må være nydelig å være i🤩 5 2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #4 Skrevet 6. november 2023 Når det gjelder å realisere fantasien om en annen mann, er det viktig å ha åpen kommunikasjon og tydelige grenser. Diskuter hva dere begge er komfortable med og hvordan dere kan utforske dette på en trygg og respektfull måte. Det kan også være nyttig å snakke med en terapeut eller sexolog som kan hjelpe dere med å navigere gjennom disse følelsene og ønskene. Anonymkode: 4c216...788 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #5 Skrevet 6. november 2023 Vi er bi begge to, men har mest erfaringer med trekanter med menn. I møte med menn møter vi kun andre bi-menn og har egentlig ingen problemer med å finne noen, verken på fetlife, gaysir eller nakentid. Mannen min har få preferanser ifht menn, det viktigste er at de er velutstyrte og kinky. Deretter kommer utseende, men kjemien og hvordan man snakker sammen om hva man liker er viktigst for oss. Lag et innlegg i profilen eller i ei lokal gruppe på fet om hva dere søker og se hva som skjer. Anonymkode: 7f648...d92
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #6 Skrevet 6. november 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Kjenner meg veldig igjen i mannens fantasier, men foreløpig har jeg ikke fått aksept hos min kone for dette. Hun vil bare ha meg så det blir nok bare med fantasien. Siden dere begge er åpne for trekant er det absolutt en mulighet for å realisere fantasien. Det er viktig å diskutere mye før og etter om opplevelsen og hvilke regler dere setter. Ønsker dere lykke til ❤️ Anonymkode: edaaf...663 Her satt det langt inn for min del. Mannen har vært åpen om fantasien lenge, men i starten var jeg helt imot. Nå vet jeg hvor sterk fantasi dette er for ham og jeg har selv begynt å like tanken, kanskje spesielt etter at han åpnet seg om å være litt bi-nysgjerrig. Det er nok litt derfor jeg ønsker en bi-mann også. kjekkfyr skrev (8 timer siden): Jeg er nok ikke mannen som kan svare på spørsmålene dine, siden jeg er hetro. Men jeg ville bare si at jeg er full av beundring for par som er så gode på å kunne prate om fantasiene dere har, kan diskutere dem uten at dette skaper dårlig stemning/sjalusi/usikkerhet. At det evt. kan gjøre det om dere setter det ut i live, er dere jo også opptatt av og våkne for. Fantastisk! Et sånt forhold må være nydelig å være i🤩 Ja, det er veldig godt 😊 Vi er veldig trygge på hverandre og har et godt og tilfredsstillende sexliv, noe jeg tror har mye å si. Vi deler alle fantasier med hverandre. Noen lever vi ut og andre er vi enige om at passer best i fantasien. AnonymBruker skrev (6 timer siden): Når det gjelder å realisere fantasien om en annen mann, er det viktig å ha åpen kommunikasjon og tydelige grenser. Diskuter hva dere begge er komfortable med og hvordan dere kan utforske dette på en trygg og respektfull måte. Det kan også være nyttig å snakke med en terapeut eller sexolog som kan hjelpe dere med å navigere gjennom disse følelsene og ønskene. Anonymkode: 4c216...788 Ja, dette er noe vi snakker mye om. Det er nok også en av grunnene til at vi ikke har levd ut fantasien så langt. Vi vil være sikre på hverandres grenser og da er det veldig fint å snakke mye om det før vi velger å ta steget. AnonymBruker skrev (4 timer siden): Vi er bi begge to, men har mest erfaringer med trekanter med menn. I møte med menn møter vi kun andre bi-menn og har egentlig ingen problemer med å finne noen, verken på fetlife, gaysir eller nakentid. Mannen min har få preferanser ifht menn, det viktigste er at de er velutstyrte og kinky. Deretter kommer utseende, men kjemien og hvordan man snakker sammen om hva man liker er viktigst for oss. Lag et innlegg i profilen eller i ei lokal gruppe på fet om hva dere søker og se hva som skjer. Anonymkode: 7f648...d92 Ja, det blir nok veien å gå når den tid kommer 😊 takk for deling av erfaring. Anonymkode: 94ba6...227 1 1
feliek54 Skrevet 6. november 2023 #7 Skrevet 6. november 2023 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Beklager på forhånd hvis dette blir langt og knotete forklart. Vi er et par i midten av 30-årene som har vært sammen i nærmere 15 år. Vi har et lidenskapelig, godt og lekent sexliv og et sterkt forhold. Vi har det generelt veldig bra og er hverandres beste venn. Jeg (k) har hatt få partnere før min mann, han har en god del erobringer bak seg. Han har lenge fantasert om meg med en annen mann, en fantasi som har grodd litt på meg også. Han sier at fantasien blir sterkere med tiden, men at han fortsatt er litt redd for hvilke følelser som kan oppstå hvis vi realiserer den. Han sier dog at dette er en fantasi han virkelig ønsker vi skal realisere en gang og han snakker mye om det når vi har sex - og elsker å bruke dildo på meg samtidig som vi har sex. Han har med årene åpnet seg mer og mer for analstimuli. Vi bruker mye strapon og anallek er noe som er en stor del av sexlivet vårt. Han har nå åpnet seg om at han kan være binysgjerrig. Han tenner ikke på menn i sin helhet, men penis. Han kan fantasere om at jeg har penis og har begynt å skjønne hvorfor noen menn tenner på transkvinner (woman on top, man below) Han ønsker ikke å være en aktiv part med en annen mann, men har åpnet seg for å kunne være mottakende part. Vanskelig å forklare, men håper dere skjønner. Han vet at jeg ikke tenker noe negativt rundt dette og støtter ham i alt han er. Når jeg bruker strapon på ham kjenner jeg på at jeg ønsker å få godene av hans nytelse. Jeg fantaserer om «tog» og ønsker å kjenne ham inni meg når han får prostataorgasme (ja, vi stimulerer prostata når han penetrerer meg, men det blir ikke det samme som når han blir tatt med strapon). Vår felles fantasi er nå å inkludere en bi-mann, en mann som vi begge kan nyte. Jeg tenker det er mye som skal klaffe for å finne en slik mann. En mann som jeg tenner på (mannen min kjenner ingen tenning mot menn i seg selv, så for ham er det nesten nok at han har penis og er renslig) og som tenner på både meg og mannen. Jeg er høy, veltrent og slank. Mannen er høy, bredskuldret, skallet, hårete (kropp og skjegg) og i øvre skikt av overvekt. En bamse, med andre ord. Jeg kan se for meg det skal godt gjøres at noen tenner på oss begge da vi virkelig er motsetninger av hverandre. Samtidig en mann som kun ønsker å være en givende part i en slik relasjon. Så det vi fantaserer om i korte trekk er: dp av meg, at jeg blir pult av en annen mann mens mannen min ser på og kjærtegner meg, at jeg suger en mann samtidig som jeg blir penetrert, at jeg suger mannen samtidig som han blir penetrert og at jeg blir penetrert av min mann mens hans blir penetrert. Er det noen som har erfaringer fra lignende og ønsker å dele? Du som eventuelt er bi-mann; hvordan er tenningsmønsteret ditt? Jeg tenner jo på en type menn og mannen min tenner på en type kvinner (eller har preferanser når det kommer til kropp og utseende). Har du som bi-mann én preferanse for kvinner og én preferanse for menn? Knotete spørsmål, men det bunner i min nysgjerrighet for hvordan en mann kan tenne på oss begge, noe som vil være viktig for at dette skal bli en god opplevelse for alle. Å finne en ekstra mann er nok ikke noe vanskelig da vi får mange henvendelser av menn på Fetlife (selv om vi er åpen om at vi ikke er ute etter å møte noen), men henvendelsene virker å være mest rettet mot meg da det virker å være heterofile menn. Å finne en bi-mann derimot, tror jeg kanskje kan bli vanskeligere? Må legge til at mannen er åpen for trekant med en heterofil mann også, men at jeg ønsker en bi-mann hvis vi først skal ta steget da jeg tror vi begge får mer ut av det og at det kanskje minsker faren for sjalusi fra hans side hvis fokuser ikke bare er på meg (selv om det er det han fantaserer om). Vi har en plan om å besøke noen klubber og delta på treff etter hvert, men vi ønsker å vente til barna blir større. Takk for at du orket å lese noe som helst av dette 🙃 Anonymkode: 94ba6...227 Er det greit for han så er det ikke noe å lure på. jeg kjenner et par i bergen og et par i drammen så gjør det og begge par er topp fornøyd.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #8 Skrevet 6. november 2023 feliek54 skrev (42 minutter siden): Er det greit for han så er det ikke noe å lure på. jeg kjenner et par i bergen og et par i drammen så gjør det og begge par er topp fornøyd. Han har jo uttrykt at han er redd for å bli sjalu, selv om det er noe han virkelig tenner på og ønsker å prøve - én dag. Jeg har også vært tilbakeholden, men tenner mer og mer på ideen. Vi har et godt sexliv og et godt samliv generelt. Er jo litt skummelt å prøve noe sånt da vi ikke vet hvordan det kan påvirke oss i etterkant. Derfor er det viktig for oss å ikke kjøre på uten å ha snakket mye om det i forkant. Det er jo litt derfor jeg spør her også, for vi setter pris på å høre andres erfaringer. Kanskje spesielt de som har forsøkt noe sånt etter å ha vært sammen lenge, slik som vi har. Det er jo et ukjent territorium for oss begge. Også vet jeg mange som har hatt med en heterofil mann, men vi ønsker en bifil mann og jeg har så langt ikke vært i kontakt med noen som har prøvd det, selv om jeg vet det finnes mange som har gjort det også. Så da kommer jo dette med mannens binysgjerrighet inn også. Han synes det er skummelt å skal leve ut den siden av seg selv, forståelig nok. Jeg har testet sex med kvinner, men jeg tenner ikke på andre kvinner (annet enn at de er fine å se på og god å kose med), så for meg var det ingen høydare og ingenting jeg ønsker å gjenta. Likevel en god erfaring. Det blir likevel mer inngripende å gjennomføre hans fantasi. Han som mann føler seg veldig blottlagt i en slik setting og det er kun med meg han har testet analstimuli og vært åpen om den siden av seg selv. Så jo, det er mye «å lure på» før man velger å ta steget, tenker jeg. Anonymkode: 94ba6...227 1
feliek54 Skrevet 6. november 2023 #9 Skrevet 6. november 2023 (endret) AnonymBruker skrev (5 timer siden): Han har jo uttrykt at han er redd for å bli sjalu, selv om det er noe han virkelig tenner på og ønsker å prøve - én dag. Jeg har også vært tilbakeholden, men tenner mer og mer på ideen. Vi har et godt sexliv og et godt samliv generelt. Er jo litt skummelt å prøve noe sånt da vi ikke vet hvordan det kan påvirke oss i etterkant. Derfor er det viktig for oss å ikke kjøre på uten å ha snakket mye om det i forkant. Det er jo litt derfor jeg spør her også, for vi setter pris på å høre andres erfaringer. Kanskje spesielt de som har forsøkt noe sånt etter å ha vært sammen lenge, slik som vi har. Det er jo et ukjent territorium for oss begge. Også vet jeg mange som har hatt med en heterofil mann, men vi ønsker en bifil mann og jeg har så langt ikke vært i kontakt med noen som har prøvd det, selv om jeg vet det finnes mange som har gjort det også. Så da kommer jo dette med mannens binysgjerrighet inn også. Han synes det er skummelt å skal leve ut den siden av seg selv, forståelig nok. Jeg har testet sex med kvinner, men jeg tenner ikke på andre kvinner (annet enn at de er fine å se på og god å kose med), så for meg var det ingen høydare og ingenting jeg ønsker å gjenta. Likevel en god erfaring. Det blir likevel mer inngripende å gjennomføre hans fantasi. Han som mann føler seg veldig blottlagt i en slik setting og det er kun med meg han har testet analstimuli og vært åpen om den siden av seg selv. Så jo, det er mye «å lure på» før man velger å ta steget, tenker jeg. Anonymkode: 94ba6...227 Det paret i Bergen snakket jeg mye om det. Og faktisk han det fant som ble fast elsker et kollega til mannen Endret 6. november 2023 av feliek54
Blåtrå Skrevet 6. november 2023 #10 Skrevet 6. november 2023 Kjør på! Lag grenser/regler før dere treffer. Snakk om evt konsekvens først. Passer det dere, blir det et krydder i hverdagen☺️
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #11 Skrevet 6. november 2023 feliek54 skrev (3 timer siden): Det paret i Bergen snakket keg mye om det. Og faktisk han det fans som ble fast elsker et kollega til mannen Spola kröken! Anonymkode: fe4ef...b43
feliek54 Skrevet 6. november 2023 #12 Skrevet 6. november 2023 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Spola kröken! Anonymkode: fe4ef...b43 Virker ikke som du tror meg men det her er ikke unormalt. Jeg kan jo ikke skrive navnet på de. Det er mange som går mye lenger en det jeg har har skrevet
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #13 Skrevet 6. november 2023 feliek54 skrev (3 timer siden): Virker ikke som du tror meg men det her er ikke unormalt. Jeg kan jo ikke skrive navnet på de. Det er mange som går mye lenger en det jeg har har skrevet Jeg reagerer på andre ting enn du tror. Det innlegget jeg siterte er så dårlig skrevet, at det ikke går an å forstå hva du mener. Enten var du full, eller så skrev du med kuken i hånda? Anonymkode: fe4ef...b43
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå