Trultesnupp Skrevet 28. desember 2023 #21 Del Skrevet 28. desember 2023 Lerke987 skrev (1 time siden): Det hun har delt i some er bekymringsverdig. Hun er blitt meldt til BV i håp om at de kan veilede henne 🙂 Kan du spesifisere akkurat hva DU mente var bekymringsverdig? Eller har du bare hengt deg på bølgen med resten fordi dem har sakt at det er bekymringsverdig? Kjenner du Caroline? Mener du at rette måten om dere var bekymret for Caroline er å dra henne enda mer ned via sosiale medier å chatkanaler? Her er det INGEN av dere som skal være så bekymret som har tadd kontakt med henne selv.. dere sitter å jakter på hva ho legger ut så dere kan prate drit om det å gjøre om situasjonene? Dere ønsker at ho skal få veileding? Jeg ser helt ærlig noe helt annet, dere ønsker å vedlikeholde en hobby om å rive ned andre mennesker.. Dere voksene mennesker trenger veiledning i hvordan man oppfører seg mot andre, spesielt på sosiale medier...husk, alt her inne blir lagret for evig tid.. deres handlinger på internett blir ALDRI borte! Å den type oppførsel kan ødelegge nok til å i verste fall ta liv...å akkurat derfor burde dere være mer forsiktig...å tenk, dette må dere få påminning om, sjokkerende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korsihalsen Skrevet 28. desember 2023 #22 Del Skrevet 28. desember 2023 Trultesnupp skrev (41 minutter siden): Kan du spesifisere akkurat hva DU mente var bekymringsverdig? Eller har du bare hengt deg på bølgen med resten fordi dem har sakt at det er bekymringsverdig? Kjenner du Caroline? Mener du at rette måten om dere var bekymret for Caroline er å dra henne enda mer ned via sosiale medier å chatkanaler? Her er det INGEN av dere som skal være så bekymret som har tadd kontakt med henne selv.. dere sitter å jakter på hva ho legger ut så dere kan prate drit om det å gjøre om situasjonene? Dere ønsker at ho skal få veileding? Jeg ser helt ærlig noe helt annet, dere ønsker å vedlikeholde en hobby om å rive ned andre mennesker.. Dere voksene mennesker trenger veiledning i hvordan man oppfører seg mot andre, spesielt på sosiale medier...husk, alt her inne blir lagret for evig tid.. deres handlinger på internett blir ALDRI borte! Å den type oppførsel kan ødelegge nok til å i verste fall ta liv...å akkurat derfor burde dere være mer forsiktig...å tenk, dette må dere få påminning om, sjokkerende! Husk at det er et barn her, og trenger mor hjelp av bv så er de der for å rettlede, ikke for å ta barnet ifra henne. Er det ingen problemer så ser de dette. Ikke tro på all skremselspropaganda i aviser og nyheter angående bv, de går ikke rett inn i et hus og plukker ut barn uten god grunn. Er det en god grunn så er det til barnets beste. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trultesnupp Skrevet 29. desember 2023 #23 Del Skrevet 29. desember 2023 Korsihalsen skrev (9 timer siden): Husk at det er et barn her, og trenger mor hjelp av bv så er de der for å rettlede, ikke for å ta barnet ifra henne. Er det ingen problemer så ser de dette. Ikke tro på all skremselspropaganda i aviser og nyheter angående bv, de går ikke rett inn i et hus og plukker ut barn uten god grunn. Er det en god grunn så er det til barnets beste. Det er litt av poenget mitt også, det er ett barn i bildet. Er det da til det beste å henge ut å mobbe å sjikanere mor til barnet slavisk på nett om intensjon er at dem mene ho treng veiledning? Hvorfor trør man mor ned i driten på den måten da? Å hva vest mors psykiske helse blir skadet av dette? Om mammaen til Emrik ikke har det bra, trur dere virkelig at Emrik har det bedre da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svetta96 Skrevet 29. desember 2023 #24 Del Skrevet 29. desember 2023 Trultesnupp skrev (5 minutter siden): Det er litt av poenget mitt også, det er ett barn i bildet. Er det da til det beste å henge ut å mobbe å sjikanere mor til barnet slavisk på nett om intensjon er at dem mene ho treng veiledning? Hvorfor trør man mor ned i driten på den måten da? Å hva vest mors psykiske helse blir skadet av dette? Om mammaen til Emrik ikke har det bra, trur dere virkelig at Emrik har det bedre da? Kan du sitere mobbingen / sjikanen? Har ikke sett det 😊 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MzMe Skrevet 29. desember 2023 #25 Del Skrevet 29. desember 2023 Svetta96 skrev (1 time siden): Kan du sitere mobbingen / sjikanen? Har ikke sett det 😊 Hu har delt masse fra Discord på snappen sin. Det har t.o.m blitt delt diverse bilder av henne på Discord OG gjort narr av. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svetta96 Skrevet 29. desember 2023 #26 Del Skrevet 29. desember 2023 MzMe skrev (1 time siden): Hu har delt masse fra Discord på snappen sin. Det har t.o.m blitt delt diverse bilder av henne på Discord OG gjort narr av. Har lest inne på Discord. Følger ikke dama, men synes ikke det er sjikane og mobbing der 😬 folk virker normalt oppegående og kritiserer handlinger og ikke menneske. I hvertfall av det jeg har lest da, ikke satt meg så mye inn i det 🙈 men hvis noen har sitater / screenshots så vil jeg veldig gjerne se! Man skal jo ikke være ufin 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korsihalsen Skrevet 29. desember 2023 #27 Del Skrevet 29. desember 2023 Trultesnupp skrev (4 timer siden): Det er litt av poenget mitt også, det er ett barn i bildet. Er det da til det beste å henge ut å mobbe å sjikanere mor til barnet slavisk på nett om intensjon er at dem mene ho treng veiledning? Hvorfor trør man mor ned i driten på den måten da? Å hva vest mors psykiske helse blir skadet av dette? Om mammaen til Emrik ikke har det bra, trur dere virkelig at Emrik har det bedre da? Det er jo for barnets beste, det heter ikke foreldrevernet. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LinnHenrikke Skrevet 29. desember 2023 #28 Del Skrevet 29. desember 2023 Lerke987 skrev (17 timer siden): Det hun har delt i some er bekymringsverdig. Hun er blitt meldt til BV i håp om at de kan veilede henne 🙂 Enig. Er i samme termingruppe og ble direkte bekymret for flere av tingene hun spurte om. Som feks at hun syns det var plagsomt at baby var våken på natta så hun lurte på om hun kunne «døgne» baby så den fikk normal døgnrytme. En baby!!! Det som bekymret meg mest er at de aller flere i termingruppa tok henne i forsvar, men unntak av de 2-3 (?) som sendte en bekymringsmelding 5 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MzMe Skrevet 30. desember 2023 #29 Del Skrevet 30. desember 2023 Korsihalsen skrev (12 timer siden): Det er jo for barnets beste, det heter ikke foreldrevernet. Er det for barnets beste at mor blir tråkka på og snakket om/diskutert i det vide og brede uansett hva hu foretar seg? Tviler! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 30. desember 2023 #30 Del Skrevet 30. desember 2023 MzMe skrev (4 minutter siden): Er det for barnets beste at mor blir tråkka på og snakket om/diskutert i det vide og brede uansett hva hu foretar seg? Tviler! Er det til barnets beste at mor legger ut så mye at det faktisk ER noe å kritisere? Å bruke SoMe er ingen rettighet. Når det er sagt, jeg aner ikke hvem dama er, men det er noe med det at legger du ting ut må du tåle tilbakemelding på godt og vondt. Om du ikke tåler det, så får du la være å legge ut noe 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trultesnupp Skrevet 30. desember 2023 #31 Del Skrevet 30. desember 2023 MarianneE skrev (7 timer siden): Er det til barnets beste at mor legger ut så mye at det faktisk ER noe å kritisere? Å bruke SoMe er ingen rettighet. Når det er sagt, jeg aner ikke hvem dama er, men det er noe med det at legger du ting ut må du tåle tilbakemelding på godt og vondt. Om du ikke tåler det, så får du la være å legge ut noe Så da skal alle som bruker SoMe få så det jomer etter, få høre hvor dom dem er å bli meldt til barnevernet av den grunn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Onomato Skrevet 30. desember 2023 #32 Del Skrevet 30. desember 2023 Trultesnupp skrev (10 timer siden): Så da skal alle som bruker SoMe få så det jomer etter, få høre hvor dom dem er å bli meldt til barnevernet av den grunn? Jeg veit ikke med «å få så det jomer etter» eller «få høre hvor dom dem er», men hvis det som kommer fram på SoMe gjør folk bekymra for et barns ve og vel, så er det faktisk vår alles plikt å melde fra til barnevernet. Både din og min og naboen sin. Å vise fram livet sitt til et stort antall ukjente mennesker er et valg man tar, da må man også være innstilt på å tåle konsekvensene av valget. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 30. desember 2023 #33 Del Skrevet 30. desember 2023 Tråden er ryddet for persondebatt. Sol, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 1. januar #34 Del Skrevet 1. januar Tråden er ryddet for avsporing. Sol, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MzMe Skrevet 3. januar #35 Del Skrevet 3. januar Svetta96 skrev (På 29.12.2023 den 12.46): Har lest inne på Discord. Følger ikke dama, men synes ikke det er sjikane og mobbing der 😬 folk virker normalt oppegående og kritiserer handlinger og ikke menneske. I hvertfall av det jeg har lest da, ikke satt meg så mye inn i det 🙈 men hvis noen har sitater / screenshots så vil jeg veldig gjerne se! Man skal jo ikke være ufin Hu blir kalt feit, lat, de blander inn mammaen hennes og snakket negativt om mammaen and The list goes on.. Er ikke det mobbing, så vet ikke jeg.. 🙄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
idk_ Skrevet 7. april #36 Del Skrevet 7. april Noen som kan dele link til Discord? Jeg er registrert der men bruker det så og si ikke for jeg skjønner ikke hvordan jeg navigerer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå