Gå til innhold

Carolinesprivat


FrøkenUsikker

Anbefalte innlegg

Noen her som følger carolinesprivat på Snapchat? 
Syntes det er kjempe gøy å følge med nå som fødsel er rett rundt hjørnet 🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

mumrikk1 skrev (1 time siden):

Egenreklame?😄

Nei 😂 

Men er jo ren klaging som foregår nå, så hadde vell vært greit med noen positive innfall også. De fleste vil vel beskrive hun som ganske mye stygt som jeg ikke burde nevne her. Da vil jeg vell bli blokkert fra kvinneguiden 😂

 

Men for de som ikke har hørt om hun, og i forhold til hvordan de fleste kommenterer hun. Så er hun lite intelligent, klager over alt, prøver mase på seg igangsettelse før termin, slankeoperert, blitt gravid før anbefaling pga operasjon, med en mann fra usa med søknad inne hos udi. Og hun spør om ALT absolutt alt, forklarer i detaljer om slim fra vagina, og alt mulig de gjør. Spiser i senga, spa kveld i senga, tv i senga meste foregår i senga hele tiden. Halv naken på meste av snapper. Gøye med hun er jo hvor mye hun deler da 😃 Hun deler jo over gjennomsnittet mye, og legger ut alt hun tenker. Men hadde nok vært fint med noe kontraster, da alle er ekstremt negative. Bedre flyt i en diskusjon med flere meninger 😌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrøkenUsikker skrev (16 minutter siden):

Nei 😂 

Men er jo ren klaging som foregår nå, så hadde vell vært greit med noen positive innfall også. De fleste vil vel beskrive hun som ganske mye stygt som jeg ikke burde nevne her. Da vil jeg vell bli blokkert fra kvinneguiden 😂

 

Men for de som ikke har hørt om hun, og i forhold til hvordan de fleste kommenterer hun. Så er hun lite intelligent, klager over alt, prøver mase på seg igangsettelse før termin, slankeoperert, blitt gravid før anbefaling pga operasjon, med en mann fra usa med søknad inne hos udi. Og hun spør om ALT absolutt alt, forklarer i detaljer om slim fra vagina, og alt mulig de gjør. Spiser i senga, spa kveld i senga, tv i senga meste foregår i senga hele tiden. Halv naken på meste av snapper. Gøye med hun er jo hvor mye hun deler da 😃 Hun deler jo over gjennomsnittet mye, og legger ut alt hun tenker. Men hadde nok vært fint med noe kontraster, da alle er ekstremt negative. Bedre flyt i en diskusjon med flere meninger 😌

Hvor på kg “diskuteres hun mye negativt”?  Hvem er "ekstremt negative", og hvor?

Aldri hørt om dette mennesket, men forstår det sånn at du synes hun fortjener oppmerksomhet, her inne og på Discord.

Du påstår du at du ønsker "litt nøytralt og positivt også", og fortsetter med å beskrive dette mennesket som lite intelligent, og en som klager over alt. 

Trodde også du drev egenreklame først, men synes nå at dette bare virker slemt.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finlay skrev (1 minutt siden):

Hvor på kg “diskuteres hun mye negativt”?  Hvem er "ekstremt negative", og hvor?

Aldri hørt om dette mennesket, men forstår det sånn at du synes hun fortjener oppmerksomhet, her inne og på Discord.

Du påstår du at du ønsker "litt nøytralt og positivt også", og fortsetter med å beskrive dette mennesket som lite intelligent, og en som klager over alt. 

Trodde også du drev egenreklame først, men synes nå at dette bare virker slemt.

 

Nei inne på discord så er det fælt, jeg fortalte deg bare hvordan ALLE beskriver dette menneske der inne. Derfor hadde det vært fint med noen andre meninger også, som sagt bedre flyt med litt forskjellige meninger. Det positive for min del er jo i hvor stor grad hun deler ting, kjempe morro å følge med på ALT hun deler🤩 Hun er jo ikke stor som SaraE, Therese Lien og alle disse influencere. Men hun har jo litt forskjellig spons innimellom, så kan jo alltids være hun blir større med tiden. Tror hun bare har noen tusen faste følgere på Snapchat, som er hovedplassen hennes.

Og det blir som SaraE de er mest ekte i starten, og best å følge da etter min mening 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

FrøkenUsikker skrev (1 minutt siden):

Det positive for min del er jo i hvor stor grad hun deler ting, kjempe morro å følge med på ALT hun deler🤩

 "Forklarer i detaljer om slim fra vagina, og alt mulig de gjør. Spiser i senga, spa kveld i senga, tv i senga meste foregår i senga hele tiden. Halv naken på meste av snapper."

Kos deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finlay skrev (2 minutter siden):

 "Forklarer i detaljer om slim fra vagina, og alt mulig de gjør. Spiser i senga, spa kveld i senga, tv i senga meste foregår i senga hele tiden. Halv naken på meste av snapper."

Kos deg.

 

FrøkenUsikker skrev (44 minutter siden):

Nei 😂 

Men er jo ren klaging som foregår nå, så hadde vell vært greit med noen positive innfall også. De fleste vil vel beskrive hun som ganske mye stygt som jeg ikke burde nevne her. Da vil jeg vell bli blokkert fra kvinneguiden 😂

 

Men for de som ikke har hørt om hun, og i forhold til hvordan de fleste kommenterer hun. Så er hun lite intelligent, klager over alt, prøver mase på seg igangsettelse før termin, slankeoperert, blitt gravid før anbefaling pga operasjon, med en mann fra usa med søknad inne hos udi. Og hun spør om ALT absolutt alt, forklarer i detaljer om slim fra vagina, og alt mulig de gjør. Spiser i senga, spa kveld i senga, tv i senga meste foregår i senga hele tiden. Halv naken på meste av snapper. Gøye med hun er jo hvor mye hun deler da 😃 Hun deler jo over gjennomsnittet mye, og legger ut alt hun tenker. Men hadde nok vært fint med noe kontraster, da alle er ekstremt negative. Bedre flyt i en diskusjon med flere meninger 😌

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Tacotaco skrev (På 6.11.2023 den 20.34):

Kan du dele discordlink på nytt? Står at den er utløpt her😅

Lurer også på om noen har link til discord? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syrinen som klikka da andre skrev negativt om henne på Discord, og sa at mennesker som holdt på sånn er grusomme og fæle. Nå gjør hu det samme imot bl.a Caroline der inne 🙄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere virkelig ikke bedre ting å gjøre enn å sitte slik å snakke ned ett anna menneske!!!! Æ blir kvalm av måten dere snakker om henne både her å på Discord! Synke så lavt å melde henne til barnevernet på falsk grunnlag! Dere kjenner henne jo ikke en gang, men ut fra hva dere skriver skulle man tro dere var bestisen hennes noe dere overhode ikke er for da hadde dere ikke sitte slik! Nei fy skam dere.

Endret av Frøken.strøken
  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir direkte uvell av at en stor gruppe VOKSENE mennesker kan oppføre seg på denne måten. Tenk å drive direkte uthenging, mobbing, sjikanering å krenkelse av andre mennesker å dems liv å unnskylde det med bekymring for ett barn når mobbingen startet lenge før babyen kom ut! Dere bruker deres tid, familietid ikke minst som skal brukes på egne barn å ikke en besettelse av ett annet menneske på sosiale medier å slenger DRIT.. tenk å drive med den her type mobbing å uthenging, jeg lurer på.. har dere sedd dere selv i speilet? Synes dere selv det ser både pent å feilfritt ut? Jeg håper dere er klar over at dere leker med andre barns å menneskers liv.. farlig lek.. Vær snill å gå å ta vare på deres egne før dere roper så forbannet høyt om andre! For en barnslig gjeng. Forresten så er lite av det dere legger ut om bekymring over ett barn, å mer mobbing av ett voksent menneske! Å ja, jeg har lest absolutt alt..

  • Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Trultesnupp skrev (1 time siden):

Blir direkte uvell av at en stor gruppe VOKSENE mennesker kan oppføre seg på denne måten. Tenk å drive direkte uthenging, mobbing, sjikanering å krenkelse av andre mennesker å dems liv å unnskylde det med bekymring for ett barn når mobbingen startet lenge før babyen kom ut! Dere bruker deres tid, familietid ikke minst som skal brukes på egne barn å ikke en besettelse av ett annet menneske på sosiale medier å slenger DRIT.. tenk å drive med den her type mobbing å uthenging, jeg lurer på.. har dere sedd dere selv i speilet? Synes dere selv det ser både pent å feilfritt ut? Jeg håper dere er klar over at dere leker med andre barns å menneskers liv.. farlig lek.. Vær snill å gå å ta vare på deres egne før dere roper så forbannet høyt om andre! For en barnslig gjeng. Forresten så er lite av det dere legger ut om bekymring over ett barn, å mer mobbing av ett voksent menneske! Å ja, jeg har lest absolutt alt..

Undrer meg over det samme.. Hvilke voksne mennesker sitter i ett hetseforum på KG og snakker ned en nybakt mamma, når de attpåtil er foreldre selv (sier ikke at alle her er det), og mye av det Caroline blir hetsa for er nettopp bruk av SoMe?? Hvor henger det på greip? 
 

Hadde dere kjent Caroline så hadde dere visst bedre. Just saying. 

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvaialledager skrev (1 time siden):

Undrer meg over det samme.. Hvilke voksne mennesker sitter i ett hetseforum på KG og snakker ned en nybakt mamma, når de attpåtil er foreldre selv (sier ikke at alle her er det), og mye av det Caroline blir hetsa for er nettopp bruk av SoMe?? Hvor henger det på greip? 
 

Hadde dere kjent Caroline så hadde dere visst bedre. Just saying. 

Kanskje snakke med henne da, be henne moderere seg litt så ingen har noe å ta henne på. Kanskje hun selv ikje skjønner hvordan hun fremstår. Vet ikke hvem hun er og denne tråden er ikke en side en gang, så ser ikke at det står noe særlig dritt her. Ting hun selv har delt? Eller er det fantasi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvaialledager skrev (1 time siden):

Undrer meg over det samme.. Hvilke voksne mennesker sitter i ett hetseforum på KG og snakker ned en nybakt mamma, når de attpåtil er foreldre selv (sier ikke at alle her er det), og mye av det Caroline blir hetsa for er nettopp bruk av SoMe?? Hvor henger det på greip? 
 

Hadde dere kjent Caroline så hadde dere visst bedre. Just saying. 

Nettopp! Hu hetses for å bruke mye tid på SoMe, mens det sitter foreldre og skriver dritt om henne på Discord på selveste julaften istedenfor å fokusere på barna sine. Ganske så dobbeltmoralsk i mine øyne. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hun har delt i some er bekymringsverdig. Hun er blitt meldt til BV i håp om at de kan veilede henne 🙂 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...