AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #1 Del Skrevet 5. november 2023 Hvilken smartklokke er best til iPhone og airpods? Budsjettet er rundt 1500,- og jeg kjøper gjerne brukt. Har tenkt på apple watch SE. Har rosa iPhone så tenkte rosa klokke og reim. Har ikke hatt smartklokke før, så trenger bare de viktigste funksjonene (kommunikasjon, kunne høre på musikk uten telefonen i nærheten, og registrering av helsedata) Anonymkode: b23c2...7bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #2 Del Skrevet 5. november 2023 Apple watch. Anonymkode: d7731...8cd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #3 Del Skrevet 5. november 2023 . Anonymkode: b23c2...7bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #4 Del Skrevet 5. november 2023 Absolutt Apple watch. Barna mine har SE-varianten, og det er ikke særlig forskjell egentlig. Eneste grunnen for at jeg ikke gikk for den selv er pga ekg-funksjonen, men de fleste trenger ikke det. Anonymkode: d5f2e...36e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #5 Del Skrevet 5. november 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Absolutt Apple watch. Barna mine har SE-varianten, og det er ikke særlig forskjell egentlig. Eneste grunnen for at jeg ikke gikk for den selv er pga ekg-funksjonen, men de fleste trenger ikke det. Anonymkode: d5f2e...36e Hvorfor trengte du ekg-funksjon? Spør fordi jeg lurer på om jeg trenger det selv eller ikke Anonymkode: b23c2...7bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #6 Del Skrevet 5. november 2023 Kan man bruke Spotify uten iPhone i nærheten med Apple watch SE 1.gen??? Evt hvilken Apple watch må man ha for å kunne det? Skjønner ikke helt når jeg prøver å google det. - ts Anonymkode: b23c2...7bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå