Gå til innhold

hva syns gutter/menn om arr

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.11.2023 den 17.22):

jeg har bra kropp men har noen arr på ryggen, er det turn off?

Anonymkode: 3717a...21a

Bryr meg ikke i det hele tatt.

Anonymkode: a92f5...6a3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei! Det er ingenting å bry seg om. Pirk! 

Skrevet

Arr er naturlig. Har det selv, fra kameraten og opp mellom vortene. 

Operasjon av hovedpulsåren.

Skrevet

Arr er sjelden særlig pent, men like sjelden noe hindring for noe som helst. Spesielt ikke på ryggen. Arr er minner for livet, og en del av deg. En som elsker deg vil elske arrene dine, og elske deg akkurat slik han skal. Onsere tenker nok litt mer kynisk.

Anonymkode: 91f40...c9c

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Onsere tenker nok litt mer kynisk.

Tviler jeg på. Tipper heller at de ville føle seg dødsprivilegerte som fikk seksuell tilgang på en kåt og villig kvinne, og at de da ga blanke faen i arr på ryggen. Oppslukt som de var av det som virkelig betyr noe - synet av kvinnens våte underliv bakfra! Som om noen arr på ryggen har noen som helst betydning da!!! 

• Liker 1
Skrevet

Null betydning, så det skal du ikke bekymre deg for. Turn on er ei som er åpen, engasjert, leken og liker å utforske hverandre.. 

Skrevet

Jeg har et langt operasjonsarr på innsiden av det ene låret, og et stygt arr bra en ulykke da jeg var barn på et av knærne (det skulle vært sydd, men ble ikke det). Ingen av mine kjærester har kommentert det eller reagert på det. Jeg tror ikke mannen min, som jeg har vært sammen med i 11 år en gang vet at jeg har dem. Han er interessert i helt andre ting 😄

Anonymkode: ca250...96e

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har et langt operasjonsarr på innsiden av det ene låret, og et stygt arr bra en ulykke da jeg var barn på et av knærne (det skulle vært sydd, men ble ikke det). Ingen av mine kjærester har kommentert det eller reagert på det. Jeg tror ikke mannen min, som jeg har vært sammen med i 11 år en gang vet at jeg har dem. Han er interessert i helt andre ting 😄

Anonymkode: ca250...96e

Fasit! 👍

Skrevet
On 11/5/2023 at 5:22 PM, AnonymBruker said:

Ikke om kroppen faktisk er BRA. 

Anonymkode: 96401...aec

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ikke om kroppen faktisk er BRA. 

Anonymkode: 96401...aec

hvilken kroppstype tenker du på? 

Skrevet

Har arr overalt. Fingre,knær,bein,rygg,hals...sikkert noen flere jeg har glemt også. Det gjør ingenting. Det viser bare at man har levd litt. Har mange historier om hvordan jeg fikk de forskjellige arrene.

Skrevet

Gutter vil ofte ha «picture perfect» og tenker at dama må se ut som en retusjert instababe, mens menn lar ikke arr overstyre alt det andre med dama og ser på levd liv som attraktivt. Hva som definerer skillet mellom «gutt» og «mann» er dog ikke alder, men mental modenhet. 

Anonymkode: cd2c5...751

• Nyttig 3
Skrevet

Store silikonpupper med arr på undersiden er turnoff. Skikkelig. 

Anonymkode: 3f5e5...92b

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Både puppene og arrene

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker said:

Både puppene og arrene

Arrene i seg selv er no biggie, men det kan være litt turnoff med hvorfor de er der. Bakgrunnen avgjør det.

Silikonpupper er ikke attraktivt. De lyser av dårlig selvtillig, falskhet, oppmerksomhetstrang og alt sånt... et slag billig triks for å få mer oppmerksomhet, som kompensasjon for at personligheten ikke er nok.

Når det er sagt ... det kan ligge mer bak et par silikonpupper enn billig oppmerksomhetstrang. For noen med store komplekser for egen kropp ser jeg at de kan være et hjelpemiddel til å bli mer komfortabel og fornøyd med seg selv. Om det er årsaken forsvinner det uattraktive med silikonpupper for min del.
Misforstå meg feil, de vil neppe bli attraktive. Ikke noe pluss, bare ikke lengre være et minus.

• Liker 1
Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Arr er sjelden særlig pent, men like sjelden noe hindring for noe som helst. Spesielt ikke på ryggen. Arr er minner for livet, og en del av deg. En som elsker deg vil elske arrene dine, og elske deg akkurat slik han skal. Onsere tenker nok litt mer kynisk.

Det er kanskje litt i overkant selv-motiverende å si at noen vil elske arrene dine også. Man vil elske personen og kroppen som helhet, men det virker veldig rart å elske noens arr. Da drar man det litt vel langt.

Jeg elsker kjæresten min og jeg digger kroppen hennes. Men som kropper flest er det ting som objektivt ikke er 100%. Men poenget med å elske en person er at man ignorerer de mindre viktige tingene. De betyr ikke noe.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Gutter vil ofte ha «picture perfect» og tenker at dama må se ut som en retusjert instababe, mens menn lar ikke arr overstyre alt det andre med dama og ser på levd liv som attraktivt. Hva som definerer skillet mellom «gutt» og «mann» er dog ikke alder, men mental modenhet. 

Anonymkode: cd2c5...751

Gutter kan glemme «picture perfect». Hvis de søker dette, blir sexlivet knusktørt. Jeg tror imidlertid gutter er mindre kresne enn jenter. Tror «picture perfect» er mer utbredt hos jenter. 

Skrevet

Jeg har flere operasjonsarr på kroppen min, ingen har noengang reagert negativt på de. 

Gjest Bombasi
Skrevet

Bryr meg ikke om arr, strekkmerker eller føflekker. Ikke litt engang. 😊

Skrevet

Både puppene og arrene

Enig, liker ikke silikondaier, velger mye heller damer med små pupper enn noen med stygge silikondaier.

Anonymkode: a92f5...6a3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...