AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #1 Skrevet 5. november 2023 jeg har bra kropp men har noen arr på ryggen, er det turn off? Anonymkode: 3717a...21a
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #2 Skrevet 5. november 2023 Man skal være utrolig ung og umoden hvis en liten skavanke på kroppen er turn-off. Tenk at vi damer med noen kilo for mye, pupper som bærer preg av amming av tre barn, løs hud her og der og solskader og blir begjæret av menn. Kanskje ikke 20 år gamle menn, men på vår egen alder 😊 Ikke vær så redd for å ikke bli likt. Du er sikkert kjempefin Anonymkode: 7e868...7f1 5 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #4 Skrevet 5. november 2023 Det er ingen som bryr seg om noen arr. Bryr du deg om gutten har noen arr på ryggen? Anonymkode: e3b31...4f6 3
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #5 Skrevet 5. november 2023 Jeg er 38 år og har født to barn, har sydd noen få sting i underlivet etter begge fødslene, jeg har også arr på ryggen etter fjerning av føflekk, jeg begynner å få noen få grå hår her og der, jeg har begynt å få noen åreknuter på leggene. Men sånn er det bare, min mann sier at han ikke bryr seg om det og at han elsker meg og han sier at jeg er deilig og at han vil bare knulle meg og kun meg 😍 Mannen min har fått litt pappakropp, han har av og til utslett i ansiktet (seboreisk eksem) han har også arr her og der, han har virkelig begynt å få grå hår 😄 men han er min, bare min og han er pappa til barna våres ❤️ Vi er ikke perfekte, men vi prøver heller ikke på å være perfekte. Vi prøver å være gode mot hverandre og vi aksepterer at vi forandrer oss liver gjennom. Kjære trådstarter. Det at du har arr på ryggen gjør ingen verdens ting. Hvis noen skulle mene at det er turn off, så er det så lett som å si at de ikke er verd å ha nær deg. Anonymkode: b64a1...aa9 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #7 Skrevet 5. november 2023 Absolutt ikke! Det er viktig å huske at ekte skjønnhet kommer fra selvtillit og aksept av seg selv. Hvis noen ser på arr som et "turn off", så forteller det mer om deres holdninger enn om deg. Anonymkode: 7644a...165 1
Gorgonzola Skrevet 5. november 2023 #8 Skrevet 5. november 2023 Anonym11223344 skrev (1 time siden): Ingen bryr seg om arr. AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Absolutt ikke! Det er viktig å huske at ekte skjønnhet kommer fra selvtillit og aksept av seg selv. Hvis noen ser på arr som et "turn off", så forteller det mer om deres holdninger enn om deg. Anonymkode: 7644a...165 Sånn er det😀
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #9 Skrevet 5. november 2023 Jeg har mange arr på kroppen, både etter selvskading og operasjon i magen, og ingen av mine sexpartnere eller kjærester har reagert negativt på det. Hvis de ikke takler en kropp med arr så er det en turnoff for MEG, og de er ikke verdt tiden min. Bær kroppen din med stolthet Anonymkode: 5e058...230 2 1
Blåjojo Skrevet 5. november 2023 #10 Skrevet 5. november 2023 Har sikkert en meter med arr til sammen etter operasjoner. I tillegg kommer diverse andre arr. Aldri fått negative bemerkninger. Jeg har heller aldri brydd meg om arr på en negativ måte. Alltid båret mine med stolthet, fordi det er bevis på sykdom jeg har kjempet mot. Har partneren min hatt arr, så har det vært spennende å få høre hva de har kommet av. Kunne aldri i livet tenkt meg til å kommentere noens kropp på en negativ måte. 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #11 Skrevet 5. november 2023 52 minutter siden, Gorgonzola said: Sånn er det😀 Ja, det er helt sant! Det er viktig å være stolt av seg selv og ikke la andres meninger påvirke oss for mye.😊 Anonymkode: 7644a...165
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #12 Skrevet 5. november 2023 Arr= livserfaring. Synlige bevis på hendelser i livet. Burde ikke være noe negativt i det. Anonymkode: 16165...29c 2
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #13 Skrevet 5. november 2023 Er kvinne, har aldri brydd meg om arr. Om det har brydd meg på noen måte så er det historien bak arret som berører meg. Kjæresten min har arr etter kneoperasjoner, jeg koser og stryker på arrene rett som det er. Samme med et lite arr i ansiktet etter han falt på sykkel som 12-åring. Jeg lar ofte fingrene gli over det før jeg kysser det. Jeg elsker mannen min av hele mitt hjerte, arrene er bare en bonus. På min egen kropp har jeg lite arr, og de få jeg har på knærne etter eskapader i fylla bryr jeg meg lite om. Men er det noe jeg gremmes så er det den løse huden på nedre del av magen etter graviditetene. Jeg savner strammere skinn rett og slett. Anonymkode: 46482...bfa 1
Maskinfører Skrevet 5. november 2023 #14 Skrevet 5. november 2023 Arr hører til på en kropp 😀 har masse på hendene av dette etter uheldig omgang med økser og vedhogging
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #15 Skrevet 7. november 2023 Jeg har 10+ cm arr i ansiktet. Bestemte meg tidlig for at jeg ikke orket å bruke energi på noe jeg ikke kunne endre, men måtte leve med. En del blir aldri helt blekt, men er lillafarge på, og det største arret er en god del bredere enn vanlige arr, tross sydd av kosmetisk traumekirurg. Arrene er noe jeg oppriktig ikke tenker jeg har. Og det har hatt den morsomme følgen at det er mange som blir sjokkerte lang tid etter vi er blitt kjent, fordi de ikke har sett arrene før (til tross for at de absolutt er synlige). Det til tross for at jeg aldri forsøker å sminke dem bort eller skjule dem. Min teori er at folk ønsker å se personen de møter, at det ytre egentlig er veldig lite viktig. De registrerer "omrisset" av kropp og ansikt, men fokuserer så på personen, og ser deg for den du er. Du styrer i stor grad hvordan du vil forholde deg til dine arr, Ts. En mann som ev. ikke skulle takle arr, han er uansett så umoden og overfladisk at det er godt han avslører seg tidlig slik at du kan dumpe ham der og da. Arrene er en del av din livshistorie, de bare er. Aksepter dem og deg selv akkurat som du er ❤️ Anonymkode: 98eac...df5
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #16 Skrevet 7. november 2023 Jeg høyner med sju ryggoperasjoner, en brystkasseoperasjon (med 120 sting), fire hofteoperasjoner og fjerning av bryst så har jeg mer arr enn ikke på kroppen. Til tross for dette har jeg hatt flere, lange forhold i mitt liv. Anonymkode: b863b...6f0
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #17 Skrevet 7. november 2023 AnonymBruker skrev (På 5.11.2023 den 17.22): jeg har bra kropp men har noen arr på ryggen, er det turn off? Anonymkode: 3717a...21a Nei det er ikke turn off. Anonymkode: 9f028...9a0
Even Tuell Skrevet 7. november 2023 #18 Skrevet 7. november 2023 Arr er noe som bare er. Spiller ingen rolle for min del ... uansett om de er på ryggen eller andre steder. Jeg har jo sex med personen, ikke med arret (eller andre "skavanker" med kroppen). Det at hun er interessert, aktiv og entusiastisk deltaker i sexen er det som betyr noe. At hun tenner meg med de hun gjør, sier og ønsker, og at jeg har samme reaksjon hos henne er det som får fram lyst og kåthet. Evnen til få fram kåthet og lyst hos den andre ... that's the shit. (Jeg vil også tippe at menn (kanskje også kvinner, men som mann har jeg liten erfaring akkurat der) generelt heller ikke bryr seg særlig om et arr eller noe sånt. Har dere først komme dere til senga er han nok kåt og lysten som bare det. Da er du akseptert, innafor og han kan sannsynligvis knapt vente på at dere skal starte.)
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #19 Skrevet 8. november 2023 Eg tru nokk alle menn er forberedt på slike ting nor du kler av deg, eg hadde vert veldig overrasket om ein dame på min alder (40) tok av seg klærne og var heilt "strøken" Anonymkode: 4cac8...5e8
Bamseklemmer Skrevet 8. november 2023 #20 Skrevet 8. november 2023 (endret) AnonymBruker skrev (På 5.11.2023 den 17.25): Man skal være utrolig ung og umoden hvis en liten skavanke på kroppen er turn-off. Tenk at vi damer med noen kilo for mye, pupper som bærer preg av amming av tre barn, løs hud her og der og solskader og blir begjæret av menn. Kanskje ikke 20 år gamle menn, men på vår egen alder 😊 Ikke vær så redd for å ikke bli likt. Du er sikkert kjempefin Anonymkode: 7e868...7f1 Kan nesten se på kroppen som en bil.. Hvem i helsikke kjører i over 40 år uten en skramme og er rustfrie 😅 Endret 8. november 2023 av Bamseklemmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå