AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #21 Skrevet 4. november 2023 Er det ikke bedre å servere risen ved siden av? Så kan man velge sort, og den blir den passe kokt også. Vet det er ris oppi noen andre, som amerikansk tror jeg. Men jeg liker bedre å ha den ved siden av. Anonymkode: a25cd...c9c
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #22 Skrevet 5. november 2023 15 hours ago, -jk- said: Kylling egner seg dårlig i frysetørket gryte, da blir det bare turmat av det Det er meningen at man skal steke kylling i terninger ved siden av og ha oppi da. Står tydelig forklart bakpå Sånn ja, aldri tenkt på siden jeg ikke bruker det. Tror jeg hadde forventet kylling, men jeg hadde jo lest hvis jeg skulle bruke det da. 😆 Anonymkode: 7362b...3ef
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #23 Skrevet 5. november 2023 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Åh, det er så kjedelig når maten ikke blir som forventet! Det høres ut som du har gjort noen justeringer i oppskriften, og det kan påvirke konsistensen. Å servere ris ved siden av er en flott idé for å gjøre måltidet mer komplett. Kanskje risen kan bidra til å balansere smaker og teksturer. Jeg håper det blir deilig til slutt, og at dine gjester vil nyte maten uansett! 🍛😊 Anonymkode: 8d3eb...99a Dette er sånne chatbot svar som florerer på forumet for tiden. Svar som ser ut som de er laget av en maskin. Anonymkode: 1e1e1...596 2 1
Brunello Skrevet 5. november 2023 #24 Skrevet 5. november 2023 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Ja men hvem leser det med liten skrift 😅 jeg gjorde det til slutt. Men de burde skrive RIS på forsiden, står jo masse forslag det allerede til hva en kan ha i. Anonymkode: f11ae...f7b Man skal ikke ha i ris. Man skal ha gryta oppå risen. Risen blir mye bedre om den kokes som ris skal kokes. 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #26 Skrevet 5. november 2023 Brunello skrev (1 time siden): Man skal ikke ha i ris. Man skal ha gryta oppå risen. Risen blir mye bedre om den kokes som ris skal kokes. Ja var det jeg gjorde til slutt og gjestene elsket det puh! BobbySocks skrev (1 time siden): Så du hadde ikke i kylling heller? Haha jo i store mengder. Og likevel ble den skikkelig suppete, var da jeg fikk hetta og begynte å koke ris som om det stod om livet. Anonymkode: f11ae...f7b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå