AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #1 Skrevet 4. november 2023 Får besøk i kveld og det er jo bare ei slags mølje nede i den gryten der, måtte skynde meg å hive noe ris på kok på siden, ser jo ut som det mangler noe i gryta 😱 jeg laget dette for noen år siden og husker ikke at det så slik ut. Har til og med hatt i mer kylling enn de 500gr, mer 750gr kanskje, likevel ser det ut som ei røre med klumper i. Håper risen redder dette 😭 Anonymkode: f11ae...f7b
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #2 Skrevet 4. november 2023 Nei, risen må lages ved siden av. Gryten er ganske flytende, men pleier å være god. Du kan evt putte litt ekstra grønnsaker i, jeg husker ikke hva som passer til akkurat nå. Anonymkode: b567d...597 3
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #3 Skrevet 4. november 2023 Syns den er mer som kylling suppe hvis man ikke koker ris vedsiden av Anonymkode: 0ed56...0db 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #4 Skrevet 4. november 2023 Nei, det er selvfølgelig ikke ris i den. Les innholdsfortegnelsen. Anonymkode: 21673...c15 3
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #5 Skrevet 4. november 2023 Aldri vært ris i Bali kyllinggryte. Anonymkode: 7e39e...270 2 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #6 Skrevet 4. november 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei, risen må lages ved siden av. Gryten er ganske flytende, men pleier å være god. Du kan evt putte litt ekstra grønnsaker i, jeg husker ikke hva som passer til akkurat nå. Anonymkode: b567d...597 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Syns den er mer som kylling suppe hvis man ikke koker ris vedsiden av Anonymkode: 0ed56...0db Ja, det ser jeg, jeg rakk akkurat å fikse ris, men det burde stå på pakken Anonymkode: f11ae...f7b
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #7 Skrevet 4. november 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Aldri vært ris i Bali kyllinggryte. Anonymkode: 7e39e...270 Burde vært! Anonymkode: f11ae...f7b
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #8 Skrevet 4. november 2023 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Ja, det ser jeg, jeg rakk akkurat å fikse ris, men det burde stå på pakken Anonymkode: f11ae...f7b Hvis du leser på ingredienslisten vil jeg tippe du ikke finner ris, og da er der ikke ris. Anonymkode: 760e3...c31 8
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #9 Skrevet 4. november 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvis du leser på ingredienslisten vil jeg tippe du ikke finner ris, og da er der ikke ris. Anonymkode: 760e3...c31 Ja men hvem leser det med liten skrift 😅 jeg gjorde det til slutt. Men de burde skrive RIS på forsiden, står jo masse forslag det allerede til hva en kan ha i. Anonymkode: f11ae...f7b
-jk- Skrevet 4. november 2023 #10 Skrevet 4. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, risen må lages ved siden av. Gryten er ganske flytende, men pleier å være god. Du kan evt putte litt ekstra grønnsaker i, jeg husker ikke hva som passer til akkurat nå. Anonymkode: b567d...597 Det anbefales alt for mye væske i denne gryta synes jeg, jeg kutter alltid kraftig ned på det. Den er mye bedre når den er tykkere. Og ris kokes selvsagt ved siden av.
-jk- Skrevet 4. november 2023 #11 Skrevet 4. november 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja men hvem leser det med liten skrift 😅 jeg gjorde det til slutt. Men de burde skrive RIS på forsiden, står jo masse forslag det allerede til hva en kan ha i. Anonymkode: f11ae...f7b Newsflash: Den inneholder ikke kylling heller. Og bildet på forsiden viser helt tydelig en gryte uten ris 7 2
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #12 Skrevet 4. november 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja men hvem leser det med liten skrift 😅 jeg gjorde det til slutt. Men de burde skrive RIS på forsiden, står jo masse forslag det allerede til hva en kan ha i. Anonymkode: f11ae...f7b Vel, når jeg lager noe Toro det er lenge siden sist jeg lagde leser jeg alltid på baksiden - i butikken - for å forsikre meg om at jeg har det jeg trenger. Også av tilbehør. Forøvrig er det uansett alt for lite ris i sånt som f.eks Amerikansk gryte uansett, så ris ved siden av er et must. Anonymkode: 760e3...c31
Rotemor Skrevet 4. november 2023 #13 Skrevet 4. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, det ser jeg, jeg rakk akkurat å fikse ris, men det burde stå på pakken Anonymkode: f11ae...f7b Nei, det burde ikke stå på pakken like lite som at det skal stå på kjøttkaker at det ikke følger med poteter. 2 1 4
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #14 Skrevet 4. november 2023 Du kan virkelig ikke skylde på andre enn deg selv her. Du så vel også når du hadde i pulveret at det ikke var så mye som et riskorn i? Anonymkode: 4272f...ab8 3
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #15 Skrevet 4. november 2023 -jk- skrev (7 minutter siden): Newsflash: Den inneholder ikke kylling heller. Og bildet på forsiden viser helt tydelig en gryte uten ris Haha! Ja men jeg trodde det var ala mexikanske eller amerikansk gryte og det er med ris, my bad i know -jk- skrev (8 minutter siden): Det anbefales alt for mye væske i denne gryta synes jeg, jeg kutter alltid kraftig ned på det. Den er mye bedre når den er tykkere. Og ris kokes selvsagt ved siden av. Takk for tips, er sikkert det jeg gjorde sist jeg laget den, for mange år siden. Da var den ikke så tyntflytende og virket fyldigere. AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Vel, når jeg lager noe Toro det er lenge siden sist jeg lagde leser jeg alltid på baksiden - i butikken - for å forsikre meg om at jeg har det jeg trenger. Også av tilbehør. Forøvrig er det uansett alt for lite ris i sånt som f.eks Amerikansk gryte uansett, så ris ved siden av er et must. Anonymkode: 760e3...c31 Ja helt enig, skal lese nøye selv nå. Rotemor skrev (5 minutter siden): Nei, det burde ikke stå på pakken like lite som at det skal stå på kjøttkaker at det ikke følger med poteter. Haha! AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du kan virkelig ikke skylde på andre enn deg selv her. Du så vel også når du hadde i pulveret at det ikke var så mye som et riskorn i? Anonymkode: 4272f...ab8 Nei hadde væske i gryta først, så tømte jeg pulveret i og vispa villt mens jeg tenkte på andre ting, men burde vel demret ja. Anonymkode: f11ae...f7b
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #16 Skrevet 4. november 2023 Åh, det er så kjedelig når maten ikke blir som forventet! Det høres ut som du har gjort noen justeringer i oppskriften, og det kan påvirke konsistensen. Å servere ris ved siden av er en flott idé for å gjøre måltidet mer komplett. Kanskje risen kan bidra til å balansere smaker og teksturer. Jeg håper det blir deilig til slutt, og at dine gjester vil nyte maten uansett! 🍛😊 Anonymkode: 8d3eb...99a
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #17 Skrevet 4. november 2023 3 hours ago, -jk- said: Newsflash: Den inneholder ikke kylling heller. Og bildet på forsiden viser helt tydelig en gryte uten ris Hæ, en kyllinggryte uten kylling? 🤯 (Spiser ikke toro så aldri sett på den.) Anonymkode: 7362b...3ef
-jk- Skrevet 4. november 2023 #19 Skrevet 4. november 2023 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Hæ, en kyllinggryte uten kylling? 🤯 (Spiser ikke toro så aldri sett på den.) Anonymkode: 7362b...3ef Kylling egner seg dårlig i frysetørket gryte, da blir det bare turmat av det Det er meningen at man skal steke kylling i terninger ved siden av og ha oppi da. Står tydelig forklart bakpå 2 1
Fru Uperfekt Skrevet 4. november 2023 #20 Skrevet 4. november 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ja, det ser jeg, jeg rakk akkurat å fikse ris, men det burde stå på pakken Anonymkode: f11ae...f7b Hvorfor? Det står når det er med, holder det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå