Gå til innhold

No Nut November

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem holder ut enda? Jeg selv bynner å slite i dag.

Anonymkode: fae93...15a

Skrevet

Hva er poenget? :klo: 

Anonymkode: 7447c...d3e

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

No nut? At man ikke spiser nøtter? Hvorfor skal man ikke det? Nøtter er sunt?

Anonymkode: 2f986...da1

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

But why? Gidder Ikke utsette meg for unødig helserisiko 

Anonymkode: 9479d...054

Skrevet

Mest idiotiske trenden som noengang har blitt plukket opp av tilsynelatende oppegående mennesker. Vet om høytutdannede personer som driver med det der tullet der. Er bare idioti. 

Kutt heller alkohol eller snus for en måned,og se helsegevinsten ut av det. 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg måtte google for å finne ut hva det var: Å ikke ha sex/onanere i hele November

Vel… den utfordringen rakk jeg aldri å starte.

Skrevet

Får melde meg på hylekoret.

HVORFOR!!!!

Gir det deg et bedre liv? Blir verden et bedre sted å være? Bortsett fra sånne grensetilfeller når menn slutter å prøve seg på dem de uansett ikke burde prøvd seg på i utgangspunktet, hva er poenget?

Så langt i november har jeg runket to ganger og hatt sex 2 ganger. Det siste der er veldig tilfeldig, jeg har vanligvis ikke sex annenhver dag..

Skrevet

Er jo bare sunt for menn å ha regelmessig utløsning, så hele greia gir ingen mening... Jeg er dessverre ufrivillig en del av opplegget pga betennelse på penishodet, så er uansett ikke aktuelt med noen form for seksuell handling så lenge det pågår 😅

Anonymkode: 66d01...31c

• Hjerte 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er jo bare sunt for menn å ha regelmessig utløsning, så hele greia gir ingen mening... Jeg er dessverre ufrivillig en del av opplegget pga betennelse på penishodet, så er uansett ikke aktuelt med noen form for seksuell handling så lenge det pågår 😅

God bedring 😊 Håper du er igang igjen før du vet ordet av det. 

Anonymkode: 5bbf7...8be

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

God bedring 😊 Håper du er igang igjen før du vet ordet av det. 

Anonymkode: 5bbf7...8be

Takk :)

Skrevet

Jeg forstår at No Nut November kan være utfordrende. Husk at det er helt frivillig å delta, og det er viktig å ta vare på egen helse og velvære. Hvis det blir for vanskelig, kan det være greit å vurdere om det er noe du virkelig ønsker å fortsette med. Uansett hva du bestemmer deg for, er det viktig å være snill mot deg selv og ikke føle deg dårlig om det ikke går som planlagt. Du gjør ditt beste, og det er det som betyr mest!

Anonymkode: cdbb7...577

Skrevet

har jeg aldri hørt om før...       

Anonymkode: 21d08...06f

• Liker 1
Skrevet

Er dame men jeg hadde aldri greid det der, er jeg kåt så onanerer jeg. Onani er jo en gave! En dårlig dag kan straks bli bedre med en orgasme. Lev livet, folkens. Vi vet aldri når det er over. Så kjipt om du dør i morgen og så er du sprengkåt og burde fått utløsning for 2 uker siden. 

Anonymkode: 46852...d3b

• Liker 3
Skrevet

I serien "dumme ting folk på internett har funnet på"...

Hvorfor i all verden. Det er ingen medisinsk fordel, slik en "hvit uke" har... og det er faktisk riktig så digg å ha sex, uansett om det er med andre eller med egen hånd (pun intended).

Klart, man kan gjøre det til en kinky sex-greie; kåte hverandre opp og lade opp seksuell spenning for så å gå på en knulle-bonanza av dimensjoner 00:01 1. desember. Det er alltid innafor for kinky sex things, men det er vel neppe det som er greia med No Nut November.

• Liker 3
Annonse
Skrevet

Haha til "No Nut November".. jeg er da vel fa... i meg ikke noen fakir 😂

Skrevet

Hadde min mann holdt opp runking pga en måned heter november så hadde jeg spurt ham hvor bra han har det . Det er sunt for prostata å utløse er det ikke det ? Så det ligger en helsefremmende faktor bak å få ut dosen sin hver dag? Hvorfor gamble med dette her bare for å vise seg ? Øver du på å bli munk? Slike ekstreme religiøse greier ville jeg holdt meg unna ass.

Gjest Mr. Ron
Skrevet
Fioljenta skrev (16 timer siden):

Jeg måtte google for å finne ut hva det var: Å ikke ha sex/onanere i hele November

Vel… den utfordringen rakk jeg aldri å starte.

Ligger dårlig ann her også - både på nøtter og sex. For meg hadde det nok vært en svær utfordring å klare, selv om jeg er utholdende på annen måte. Hadde nok heller utholdt en helvetesuke med Bertrands univers.😂

Skrevet
Mr. Ron skrev (1 minutt siden):

Ligger dårlig ann her også - både på nøtter og sex. For meg hadde det nok vært en svær utfordring å klare, selv om jeg er utholdende på annen måte. Hadde nok heller utholdt en helvetesuke med Bertrands univers.😂

Det virker for meg at dette med å dele dine fortvilelser i denne leken er noe du bør skrive om på nakentid.no. Kanskje kutte ut denne barneskoleleken og heller få deg noen pikkbur og edge borti DET hjørnet i stedefor ? ;) Kanskje du er en cuckold i samme slengen.

Skrevet

Hadde jeg aldri gjort, jeg er en jente på 19 som onanerer og må ha orgasmer mellom 4-7 ganger om dagen. Hadde klikket om jeg ikke kunne ha orgasmer.

Anonymkode: 23e7d...9e8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...