Gå til innhold

Svigerinne fra helvette

Fremhevede innlegg

Skrevet
Macro skrev (47 minutter siden):

Jeg svarte på denne tråden og det jeg leste. Jeg har ikke et generelt svar på alle tråder.

Om du ikke aner noe om saken så forslår jeg at du leser HI i stedet for å lire av deg en masse meningsløst tull til folk som faktisk har lest HI.

Jøss, følte du deg truffet?

Min kommentar gjaldt generelt, og ikke deg personlig.

Jeg har lest hi, jeg bare lar være å spekulere, og heller forholder meg til det som står der. Jeg kan være tilbøyelig til å tenke at det kanskje, bare kanskje, kan være mangel på selvinnsikt, men så tenker jeg at det er greiest å forholde seg til det som står, istedenfor å hoppe rett i stuen på ts. For hva om det ts skriver er helt riktig? Hvordan er det da å motta bare møkk? For det blir ofte ganske mye meningsløst tull, i svarene til ts - igjen, jeg mener generelt- og det ender opp med at ts heller får en bøtte med dritt, istedenfor råd/støtte.

Anonymkode: bc377...3b9

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Brunello skrev (1 minutt siden):

Det er fordi det som oftest er korrekt.

Hva mener du?

Skrevet

Hold avstand til hele familien, og fullstendig fra henne. Delta på det du må, og ellers deler du ikke ved anledning dere møtes. Behandle dem som en fjern kollega som du av og til må være sosial med. 

Anonymkode: 18854...cef

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva mener du?

At de som mener seg dårlig behandlet helt uten grunn ofte tar feil. Det er svært ofte gode grunner som ligge bak.

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jøss, følte du deg truffet?

Min kommentar gjaldt generelt, og ikke deg personlig.

Jeg har lest hi, jeg bare lar være å spekulere, og heller forholder meg til det som står der. Jeg kan være tilbøyelig til å tenke at det kanskje, bare kanskje, kan være mangel på selvinnsikt, men så tenker jeg at det er greiest å forholde seg til det som står, istedenfor å hoppe rett i stuen på ts. For hva om det ts skriver er helt riktig? Hvordan er det da å motta bare møkk? For det blir ofte ganske mye meningsløst tull, i svarene til ts - igjen, jeg mener generelt- og det ender opp med at ts heller får en bøtte med dritt, istedenfor råd/støtte.

Jeg føler meg ikke truffet, er bare lei pisset til folk.

• Liker 1
Skrevet
Brunello skrev (14 minutter siden):

At de som mener seg dårlig behandlet helt uten grunn ofte tar feil. Det er svært ofte gode grunner som ligge bak.

☝️

Anonymkode: 9b88a...7a4

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er Poirot også invitert til denne «samlingen», feks? 

Anonymkode: 9b88a...7a4

Og Miss Marple.

Anonymkode: 07e7e...c3f

• Liker 1
Skrevet

Det er forståelig at du føler deg såret og lurer på om du skal ta opp kontakten med familiemedlemmene dine igjen. Det er viktig å tenke på hva som er best for deg og det kommende barnet ditt. Hvis du føler at det er verdt å gi det en sjanse, kan det være lurt å ta kontakt og se om det er mulig å bygge opp relasjonene igjen. Men husk at du også må ta vare på deg selv og sette grenser hvis nødvendig. Lykke til!

Anonymkode: c582a...718

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...