AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #1 Skrevet 4. november 2023 Har en svigerinne som har ødelagt for hele familien, hun gjorde at hele familien kuttet kontakt med meg og mine barn, har også sendt melding til barnevernet kunn fordi hun hater meg, ikke vært noe "hold" i det vell og merke. Hun begynte og jobbe rett ved der vi bor kunn for og plage oss, det fungerte ikke så da sluttet henne. Har vært i kontakt med hennes eks som har belyst hvordan hun enketlig er. Jeg vurderer sterkt og ta opp kontakt med samtlige familiemedlemmer men redd for at de velger hennes side fortsatt og jeg vil bli skuffet igjen. Jeg er gravid og venter veldig snart et barn, ønsker gjerne at det barnet skal ha noen relasjon med familie er jeg urelastisk? Anonymkode: a4f79...d5b 1
Gjest Angry Man Skrevet 4. november 2023 #2 Skrevet 4. november 2023 Bedre å prøve og feile enn å sitte og angre på at du ikke prøvde. Da vet du at du ihvertfall prøvde. Tenk gjennom hvordan du best kan vinne familiemedlemmene over til din side. Beviser, vitner du kan legge frem hvis nødvendig. Stygge meldinger/mail hun har sendt etc. Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #3 Skrevet 4. november 2023 Det er helt usannsynlig at ett menneske kan gjøre at hele familien din vender ryggen til deg. Det må være mer til historien her vi ikke får vite og jeg er ikke så sikker på at du er så uskyldig som du prøver å framstille deg. Dette er bare helt helt usannsynlig. Anonymkode: cf563...3b9 9 5
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #4 Skrevet 4. november 2023 Angry Man skrev (30 minutter siden): Bedre å prøve og feile enn å sitte og angre på at du ikke prøvde. Da vet du at du ihvertfall prøvde. Tenk gjennom hvordan du best kan vinne familiemedlemmene over til din side. Beviser, vitner du kan legge frem hvis nødvendig. Stygge meldinger/mail hun har sendt etc. Lykke til! Takk for råd, ja sitter på en del bevis og har en som kjenner henne godt som skal komme og sette lys på det på en sammenkomst jeg tenker og innviter til. Er mange i familien som har gjordt ille ting mot meg så tenker og innvitere to av brødrene mine i førsteomgang Anonymkode: a4f79...d5b 1
Gjest Angry Man Skrevet 4. november 2023 #5 Skrevet 4. november 2023 Just now, AnonymBruker said: Takk for råd, ja sitter på en del bevis og har en som kjenner henne godt som skal komme og sette lys på det på en sammenkomst jeg tenker og innviter til. Er mange i familien som har gjordt ille ting mot meg så tenker og innvitere to av brødrene mine i førsteomgang Anonymkode: a4f79...d5b Ja kan være lettere å snakke med få av gangen. Tilogmed bare en. Start med de du tror/vet du lettest kan vinne over. Det du ikke vil er å snakke med en hel gjeng som er mot deg allerede. Da kan det bli vanskelig å vinne frem med noe.
Gjest Angry Man Skrevet 4. november 2023 #6 Skrevet 4. november 2023 12 minutter siden, AnonymBruker said: Det er helt usannsynlig at ett menneske kan gjøre at hele familien din vender ryggen til deg. Det må være mer til historien her vi ikke får vite og jeg er ikke så sikker på at du er så uskyldig som du prøver å framstille deg. Dette er bare helt helt usannsynlig. Anonymkode: cf563...3b9 Men ikke umulig. Jeg har selv opplevd at et ondsinnet manipulativt familiemedlem prøvde og ødelegge for meg og mine nærmeste med onsinnede løgner og påstander. Det endte med store deler av familien vendte seg mot henne istedet. Men gitt at hun hadde vært mere resursterk og vi mindre resursterke kunne det fått et annet utfall.
Macro Skrevet 4. november 2023 #7 Skrevet 4. november 2023 Det stinker at du er mye av problemet. Om alle hadde et snev av selvinnsikt så hadde verden vært bedre. 4 2
BobbySocks Skrevet 4. november 2023 #8 Skrevet 4. november 2023 Flere i familien som har gjort ting mot deg? Nei, da klarer du vel uten dem. Høres ut som du legger opp til drama og krig når de kaller folk inn til møte, skal legge fram bevis og ha en person som kan være sannhetsvitne. 6
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #9 Skrevet 4. november 2023 Macro skrev (6 minutter siden): Det stinker at du er mye av problemet. Om alle hadde et snev av selvinnsikt så hadde verden vært bedre. Typisk å svare sånn på KG. Til sist blir det TS som får skylda for alt.🥺 Anonymkode: a85dd...eb6 3
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #10 Skrevet 4. november 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Typisk å svare sånn på KG. Til sist blir det TS som får skylda for alt.🥺 Anonymkode: a85dd...eb6 Går ikke så bra denne trollingen.. 🍏 Anonymkode: 9b88a...7a4 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #11 Skrevet 4. november 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Takk for råd, ja sitter på en del bevis og har en som kjenner henne godt som skal komme og sette lys på det på en sammenkomst jeg tenker og innviter til. Er mange i familien som har gjordt ille ting mot meg så tenker og innvitere to av brødrene mine i førsteomgang Anonymkode: a4f79...d5b Er Poirot også invitert til denne «samlingen», feks? Anonymkode: 9b88a...7a4 2 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #12 Skrevet 4. november 2023 Det kan godt være at hun er et forferdelig menneske. Men sjansen for at du klarer å overbevise hennes egen familie om det, er liten. For jeg antar dette er kona til din svoger Og hvis kona til din bror har klart å snu din familie mot deg, da er det noe muffens.. Anonymkode: b18af...429 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #13 Skrevet 4. november 2023 At hun skaffer seg en jobb i nærheten for å plage deg og så slutter i den fordi «plagingen» ikke fungerte…. well…. Anonymkode: 0096b...724 5
Macro Skrevet 4. november 2023 #14 Skrevet 4. november 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Typisk å svare sånn på KG. Til sist blir det TS som får skylda for alt.🥺 Anonymkode: a85dd...eb6 Typisk motsvar på KG... 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #15 Skrevet 4. november 2023 Macro skrev (2 minutter siden): Typisk motsvar på KG... Aner ingenting om denne saken, men du må jo være enig i at det ofte snus mot ts, og ts ender opp med mye dritt, istedenfor støtte og råd? Anonymkode: bc377...3b9 3
Macro Skrevet 4. november 2023 #16 Skrevet 4. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Aner ingenting om denne saken, men du må jo være enig i at det ofte snus mot ts, og ts ender opp med mye dritt, istedenfor støtte og råd? Anonymkode: bc377...3b9 Jeg svarte på denne tråden og det jeg leste. Jeg har ikke et generelt svar på alle tråder. Om du ikke aner noe om saken så forslår jeg at du leser HI i stedet for å lire av deg en masse meningsløst tull til folk som faktisk har lest HI. 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #17 Skrevet 4. november 2023 Jeg sliter litt med å forstå familierelasjonen her, er svigerinnen partneren til ts’ bror eller er det søsteren til ts’ partner? Hvis hun er det siste, hvorfor er kun relasjonen til ts og det ts omtaler som «mine barn» kuttet? Anonymkode: 4564e...3d4
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #18 Skrevet 4. november 2023 Hvordan er du selv da, TS? Rund i kantene, jovial, lett å ha med å gjøre, ikke glad i konflikter, baksnakker aldri, pedagogisk anlagt, sosialt dyktig.....? Det er sjelden bare den enes feil i familiekonflikter. Anonymkode: e04dd...974
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #19 Skrevet 4. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Takk for råd, ja sitter på en del bevis og har en som kjenner henne godt som skal komme og sette lys på det på en sammenkomst jeg tenker og innviter til. Er mange i familien som har gjordt ille ting mot meg så tenker og innvitere to av brødrene mine i førsteomgang Anonymkode: a4f79...d5b En sammenkomst for å slenge dritt om en tredjepart aom ikke er til stede? Med et "vitne" med en eller annen agenda selv? Anonymkode: 7baae...8e0 2 1
Brunello Skrevet 4. november 2023 #20 Skrevet 4. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Typisk å svare sånn på KG. Til sist blir det TS som får skylda for alt.🥺 Anonymkode: a85dd...eb6 Det er fordi det som oftest er korrekt. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå