AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #1 Skrevet 4. november 2023 Har for første gang i mitt liv kjøpt frossen kyllingklubber naturell. Hvordan tilbereder jeg de best? Det står 35-40 min på 200 grader i ovn fra frossen tilstand. Hva vil det tilsvare ca tid/styrke i Airfryer? Det står en marinade oppskrift der de skal ligge i den 5 timer eller helst over natta. Jeg har ikke alle ingrediensene. Jeg har woksaus teryake og satay, kan de brukes? Hvis ja, skal de da smøres inn på de frossne og ligge 5 timer eller kan det smøres rett på frossen og puttes rett i Airfryer? Hvis bare krydre, bruker du kun salt/pepper eller andre krydder også? Anonymkode: c57b2...f2c
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #2 Skrevet 4. november 2023 Jeg har også Glaze ghost chili fra Meny. Det er vel en marinade, men er den god på kylling? Ts Anonymkode: c57b2...f2c
skrue Skrevet 4. november 2023 #3 Skrevet 4. november 2023 For en enkel middag hender det jeg kun bruker rosmarin (i tillegg til litt salt og pepper). Has over når det settes i ovnen.
NiceOrNothing Skrevet 4. november 2023 #4 Skrevet 4. november 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har for første gang i mitt liv kjøpt frossen kyllingklubber naturell. Hvordan tilbereder jeg de best? Det står 35-40 min på 200 grader i ovn fra frossen tilstand. Hva vil det tilsvare ca tid/styrke i Airfryer? Det står en marinade oppskrift der de skal ligge i den 5 timer eller helst over natta. Jeg har ikke alle ingrediensene. Jeg har woksaus teryake og satay, kan de brukes? Hvis ja, skal de da smøres inn på de frossne og ligge 5 timer eller kan det smøres rett på frossen og puttes rett i Airfryer? Hvis bare krydre, bruker du kun salt/pepper eller andre krydder også? Anonymkode: c57b2...f2c Tin de og legg de i en marinade du lager selv . Ta en pose og fyll den med litt olje og krydder du liker , har for hånden . Mariner mens de tiner . Har ikke airfryer, men Google it , steketid altsa . Ville tenkt 180 g i 30-40 min . Sjekk underveis . Kjøtt blir alltid best om man tiner før steking ☺️
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #5 Skrevet 4. november 2023 Hvor mange kyllingklubber ca for meg til middag? Har aldri spist det før. Voksen kvinne. 5 stk? Ts Anonymkode: c57b2...f2c
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #6 Skrevet 4. november 2023 For å tilberede de frosne kyllingklubbene i Airfryer, kan du prøve å forvarme Airfryeren til 200 grader og deretter steke klubbene i ca. 25-30 minutter. Sjekk dem underveis for å være sikker på at de er gjennomstekte. Når det gjelder marinaden, kan du prøve å pensle klubbene med woksausen rett før du steker dem i Airfryeren. Du kan også krydre dem med salt, pepper og andre krydder etter smak. Lykke til, og nyt måltidet! Anonymkode: d6a99...3cf
Trish Skrevet 4. november 2023 #7 Skrevet 4. november 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvor mange kyllingklubber ca for meg til middag? Har aldri spist det før. Voksen kvinne. 5 stk? Ts Anonymkode: c57b2...f2c Jeg hadde spist 10-12 stk🤷♀️ Skal du ha annet tilbehør? Og ellers så går det an å marinere og krydre med det aller meste😊 det må ikke ligge og marinere lenge heller. Jeg liker å tine de også ta på marinade og/eller krydder før steking. 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #8 Skrevet 4. november 2023 Ts her. Jeg tinte de. Krydret med salt og pepper og lot de ligge et par timer i bbq marinade jeg kjøpte. 180 grader. 30 min. Snudde underveis. Kokte ris. Jeg lagde 6 stk, var mer enn nok for meg. Smakte sikkert ok, men ble nok ikke fan av kyllingklubber, første gang jeg kjøpte. Tror jeg liker kyllingfilet bedre. Ts Anonymkode: c57b2...f2c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå