Gå til innhold

20% av eldre kvinner vil ha sex med 20 åringer ifølge poll

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble overrasket over resultatene, trodde ikke det var så mange. Damer holder mye skjult. 

Anonymkode: d6b3c...0d8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Minner om at dette er skråblikk og generaliseringer forumet, men allikevel er jeg overrasket over resultatet.

Skrevet

Deilig deilig det da. Bare å nyte. Husker da jeg var 20 og elsket med en moden kvinne på 40+. Får det fortsatt til å krible i hele kroppen 😀

Livet er for kort

Anonymkode: 71bfa...967

Skrevet

En undersøkelse på KG, kan neppe kvalifiseres som et troverdig resultat. Her kan du juge på deg et nytt liv, om du ønsker. 

Anonymkode: 7fac2...c47

• Liker 7
  • Nyttig 5
Skrevet

Tipper du finner noen menn (ikke meg) som nok har trykket på JA på vegne av kvinner der... Så ikke les for mye ut av pollen.

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet
Just now, Bombasi said:

Tipper du finner noen menn (ikke meg) som nok har trykket på JA på vegne av kvinner der... Så ikke les for mye ut av pollen.

Herre pollen har 56% Ja og kvinne pollen 20% Det er neppe oppspinn alt sammen

Skrevet

Er mange KG-damer som sikkert hadde vært pedofile om de var født som mann. 😂🤪 (Sånn med tanke på hvor lavt noens preferanser går sett opp mot normalen) 

Men ingen er vel overrasket over at det er mange damer på forumet som ikke er helt veljustert sett opp mot normalen. 🤷

Uansett, hadde tatt slike KG undersøkelser med en stor klype salt. 

Anonymkode: eef55...048

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

En undersøkelse på KG, kan neppe kvalifiseres som et troverdig resultat. Her kan du juge på deg et nytt liv, om du ønsker. 

Anonymkode: 7fac2...c47

Skråblikk og generaliseringer som sagt, men ingen røyk uten ild 

Skrevet

Og hvorfor følte du for å opprette en tråd om det? Er det værre enn at menn ønsker det? Det er jo langt flere av dem. 

Anonymkode: ef92c...c71

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Og hvorfor følte du for å opprette en tråd om det? Er det værre enn at menn ønsker det? Det er jo langt flere av dem. 

Anonymkode: ef92c...c71

Fordi vi hører aldri om damene. All vet at menn er pervs, det er mye mer interessant med damer som fremstår som mer "ordentlige og moralske"

Skrevet

Du vrir på spørsmålet som ble stilt. 

• Liker 3
Skrevet

Noen vil det, både kvinner og menn. Hvorfor det skal være så revolusjonerende at kvinner liker noe forstår jeg ikke. Jeg liker det ikke, men:

Vi har følelser i underlivet slik som dere har, vi har også øyne vi kan se om noen er attraktive med. Vi setter også pris på unghet, så fremt det ikke er barn, det er en naturlig egenskap i naturen. 

Anonymkode: 01a55...558

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, svartkatt said:

Nei, men det er følelsen av å ha blitt villedet, feil informert. Vær mer ærlige og åpne

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Vi setter også pris på unghet

Da burde det være mer enn 20%, hos mennene er pollen 56% Ja

Skrevet

"Skal ikke tro alt en leser" og det er kanskje rette plassen å tenke seg litt om før en tror 100% på avstemmingen. 

Anonymkode: bf557...065

• Liker 3
Skrevet

Jeg trykket i pollen, men er i slutten av tjueårene🙈 leste for raskt. Då ja, er nok en del feilmarginer ute og går. 

Anonymkode: fda37...d54

Skrevet
2 minutter siden, svartkatt said:

Godt poeng om jeg forstår deg riktig. Spørsmålet i pollen var om damer kunne ha. Ikke om de vil.

Anonymkode: eef55...048

• Liker 1
Skrevet

Damer er så mystiske og tvetydige, det gjør dem mer interessante enn menn.

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

"Skal ikke tro alt en leser" og det er kanskje rette plassen å tenke seg litt om før en tror 100% på avstemmingen. 

Anonymkode: bf557...065

Du stoler ikke på KG? Det er veldig  forskjellig type folk her, alt fra kristen konservative til...... jeg vil ikke engang gå der.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Da burde det være mer enn 20%, hos mennene er pollen 56% Ja

I min versjon er unghet foreløpig rundt min egen halv unge alder i slutten av 20 årene, og menn i starten av 30 årene. Andre kvinner på min alder liker dem en del yngre i 20 årene, og damer eldre enn meg prøver seg kanskje på samme menn som meg. 

Jeg syns 20 prosent av dem som stemte var en grei porsjon til å tenke at de liker unghet med tanke på at det er snakk om noen 20+ år yngre. Unghet generelt trenger ikke gå så langt. Hadde pollen vært menn på 25, da hjernen er ferdig utviklet i stor grad har fler kanskje sakt ja. 30 enda fler, siden jeg tror menn på min alder 30+- er det flest kvinner liker utsendet på, spørs på individ selvsagt. Men å bikke 30 ser godt ut på mennesker, du ser de er voksen, men er i fortsatt stor grad segselv utsendemessig før fler og fler alderstegn kommer. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...