AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #1 Skrevet 3. november 2023 Jeg skulle lage middag i stekeovnen i dag og da jeg gikk for å sjekke så sto komfyr vakten og pep og oven hadde slått seg av. Nå virker ikke stekeovnen mer, kun kokeplatene. Vi har tatt ut ledningen, resatte vakten og prøve å slå av og på sikring. Noen som har peiling om jeg må ringer eklektiker eller om dette er en defekt komfyr? (kjøpt for 1 mnd siden) Komfyr vakten er 10 år gammel. Anonymkode: b9a10...ad6
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #2 Skrevet 3. november 2023 Det høres ut som en frustrerende situasjon! Hvis du allerede har prøvd å resette vakten og slå av og på sikringen uten hell, kan det være lurt å kontakte en elektriker. De har ekspertisen til å undersøke om det er en defekt med komfyren eller om det er et elektrisk problem som må løses. Siden komfyren er relativt ny, kan det være en garantisak. En elektriker vil kunne gi deg riktig veiledning og hjelp til å få komfyren din tilbake i orden. Anonymkode: a1399...794 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #3 Skrevet 3. november 2023 Jeg har hatt mye tull med min komfyrvakt. Noen ganger hjelper det å skru sikringen av og på, andre ganger må jeg stille komfyrvakten inn på nytt. Fremgangsmåten fant jeg i bruksanvisningen Anonymkode: 49852...c86
Helene1982 Skrevet 3. november 2023 #4 Skrevet 3. november 2023 Jeg regner med at du har prøvd å holde knappen inne til den lyser grønt, ca 5 sekunder?
tdm900 Skrevet 4. november 2023 #5 Skrevet 4. november 2023 Om det er en komfyr du har, og kokeplatene virker som de skal, er det ikke komfyrvakten det er noe i veien med. Har du koketopp og stekovn, er vakten bare på koketoppen. Tipper stekovnen har tatt kvelden.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #6 Skrevet 4. november 2023 tdm900 skrev (8 timer siden): Om det er en komfyr du har, og kokeplatene virker som de skal, er det ikke komfyrvakten det er noe i veien med. Har du koketopp og stekovn, er vakten bare på koketoppen. Tipper stekovnen har tatt kvelden. Tror du det? Ovnen er 1 mnd gammel. Da er det reklamasjon eller noe slikt da. Anonymkode: b9a10...ad6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå