Gå til innhold

Veilederen min vil ha sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært tiltrukket av veilederen min *Emma* i bedriften jeg jobber i. Ho er i slutten av 30 årene og jeg er 22 år. 

har alltid hatt fantasier om ho å synes ho er veldig atraktiv. 

For ett par uker siden chattet vi på natta etter en jeg hadde vært på en liten bytur. Jeg sa rett ut hva jeg ville og til stor overraskelse har hun følt på det samme. 
jeg sendte ho noen nudes å vi dirty chattet utover natta. 

*Emma* har spurt om å besøke meg siden hu ikke bor så langt unna men jeg er skeptisk siden  det virker for godt å være sant.

Hva gjør jeg. Er det ok å ha sex med henne og bør jeg gjøre d? 

Anonymkode: 0d4cb...e46

• Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis begge er konsensuerende voksne så er det ikke noe problem, bare deilig. Elsk og nyt, livet er for kort 😘

Anonymkode: 442f4...a13

• Liker 2
Skrevet

Har du veileder i jobben? Hva betyr det? 

Anonymkode: b2285...0b8

• Liker 2
Skrevet

Obs jeg brukte visst feil smiley men poenget kom vell fram uansett 😅

Anonymkode: 442f4...a13

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Har vært tiltrukket av veilederen min *Emma* i bedriften jeg jobber i. Ho er i slutten av 30 årene og jeg er 22 år. 

For ett par uker siden chattet vi på natta etter en jeg hadde vært på en liten bytur. Jeg sa rett ut hva jeg ville og til stor overraskelse har hun følt på det samme. 

*Emma* har spurt om å besøke meg siden hu ikke bor så langt unna men jeg er skeptisk siden  det virker for godt å være sant.

Kommer til å gå utover jobben. Er du kjekk? Muskuløs siden hun vil ha deg?

Anonymkode: 05b0d...804

Skrevet

Utrolig uprofesjonelt av veilederen din.. 

Anonymkode: c0397...3e9

• Liker 4
  • Nyttig 9
Skrevet

Dette er problematisk. Det er ubalanse i alder og modenhet, og dere har helt ulik status på jobb.
Å utnytte sin stilling til å skaffe seg sex med en ung og uerfaren nyansatt er brudd på etiske retningslinjer, og du kan fort ende opp i en sak med seksuell trakassering og masse dramatikk. Hun opptrer uakseptabelt.
I min type yrke ville en slik opptreden fra en veileder medført at hun måtte se seg om etter noe annet å gjøre.

• Liker 9
  • Nyttig 5
Skrevet

Don't shit where you eat 

Anonymkode: ffefb...b18

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Kommer til å gå utover jobben. Er du kjekk? Muskuløs siden hun vil ha deg?

kan være ærlig å si at jeg er relativt kjekk. Men ikke muskuløs med mine 179cm og 80kg. 

Skrevet

Du blir misbrukt.

• Liker 2
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker said:

kan være ærlig å si at jeg er relativt kjekk. Men ikke muskuløs med mine 179cm og 80kg. 

Ekkel dame. Rapporter henne (tviler på du kommer til å rapportere henne)

Skrevet

Jobber du i helse??. Og hva fagfelt??. Om det stemmer det du skriver så vil dere begge få fyken. Grunn til det er at hun utnytter sin posisjon. 

Nå er det en del tråer med aldersforskjell her og tror du vil gjøre en vri

Anonymkode: 43429...76d

Skrevet

Hvor lurt det er aner jeg ikke, kan du be om ny veileder? Så er det vel bare og kjøre på. Jeg har blitt forelsket i sjefen min jeg, han var 10 år eldre, ser ut som er det kvinnen som er elste så er det utnytting og hvem vet hva. Vi hadde et forhold i 2 år, men jeg byttet jobb før vi innledet et forhold. Mange skjønte vi hadde et gått øye til hverandre, så det er alltid noen som snakker og lager seg teorier. Så jeg byttet jobb, så skal du holde på Finn en ny praksisplass eller ny veileder 

Anonymkode: 6f9e9...934

• Liker 2
Skrevet

8 år eldre enn deg? Ja når du er i tidlig 20-år er det sikkert greit, men kartlegg hvor mye hennes biologiske klokke tikker, for det er ikke like kult når du er 30 og dater en 38-årig dame..

Skrevet

Det er viktig å være forsiktig og tenke gjennom konsekvensene før du tar avgjørelser som dette. Det er viktig å vurdere maktubalansen og mulige konsekvenser for jobben din og forholdet deres. Det kan være lurt å sette klare grenser og ha en åpen samtale om forventninger og konsekvenser før du tar en beslutning. Husk å alltid respektere hverandres grenser og samtykke.

Anonymkode: d0430...7a8

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.11.2023 den 18.45):

Er jo ikke farlig å møtes og se ann kanskje det blir bra. Og funker det ikke så går ikke verden under

Skrevet

Plugg henne!

Anonymkode: 3c488...e8d

• Nyttig 2
Skrevet
Andro skrev (På 3.11.2023 den 18.58):

Dette er problematisk. Det er ubalanse i alder og modenhet, og dere har helt ulik status på jobb.
Å utnytte sin stilling til å skaffe seg sex med en ung og uerfaren nyansatt er brudd på etiske retningslinjer, og du kan fort ende opp i en sak med seksuell trakassering og masse dramatikk. Hun opptrer uakseptabelt.
I min type yrke ville en slik opptreden fra en veileder medført at hun måtte se seg om etter noe annet å gjøre.

Hvorfor komplisere så voldsomt?

Anonymkode: aaba1...917

• Liker 2
Skrevet

Her er det bare å slenge henne over bordet å kjøre på. Blir hun vanskelig etterhvert saksøker du bedriften for en million. 

Anonymkode: 3c488...e8d

Skrevet

Dette er farlig for henne. For deg er det stort sett bare fordeler. Vær ærlig med deg selv og henne om hva du vil ha ut av dette. Vær åpen for at hun enten bare vil knulle deg eller bli et par. Tenk igjennom begge mulighetene og hvordan det vil bli å jobbe hvis en av dere blir såret.

Hvis hun hadde spurt her så hadde jeg sagt «nei, ikke gjør det».

Anonymkode: 82d38...5b1

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...