Gå til innhold

Kan man brodere på totebag?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har kjøpt en hvit Totebag, kan man brodere rett på den, eller hvordan gjør man det evt?

Anonymkode: 81bf9...de6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grønt blad skrev (15 minutter siden):

Ja, det kan du 😊 Anbefaler deg å bruke en broderiring (https://ullagarn.no/produkt/brodering/broderingsutstyr/broderiramme/) for å holde stoffet stramt og på plass når du broderer.

Takk. Bruker man vanlig broderi garn da? Hvor holdbart vil det være egebtlig? Kan kanskje ikke vaskes etc?

Anonymkode: 81bf9...de6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Takk. Bruker man vanlig broderi garn da? Hvor holdbart vil det være egebtlig? Kan kanskje ikke vaskes etc?

Anonymkode: 81bf9...de6

Ja, du kan bruke vanlig broderigarn. Jeg vasker for hånd, men det tåler nok også en runde på finvask i maskin. Jeg ville ikke hatt det i tørketrommelen. 

Ekstremt holdbart vil det ikke være, men det tåler jo litt, og ofte vil man jo ikke bruke det på røffeste vis uansett. Generelt tenker jeg at normal bruk går fint. Det skal jo brukes, ikke gjemmes bort. I verste fall får man reparere litt 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du kan absolutt brodere direkte på den hvite Totebagen din! For å brodere på stoffet, kan du bruke en broderiramme for å holde stoffet stramt mens du jobber. Du kan også bruke en vannløselig markør for å tegne opp designet ditt på stoffet før du begynner å brodere. Husk å bruke passende broderitråd og nål til stoffet. Lykke til med broderingen!

Anonymkode: 6ec40...eae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...