Gå til innhold

Er Idun BBQ saus noe god?


Fremhevede innlegg

Skrevet

Er den verdt å prøve? Eller best å holde seg til Heinz?

Anonymkode: 0356e...5ff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt grei. Det blir selvfølgelig bokstavelig talt en smakssak men synes ikke den står noe tilbake for Heinz sin. Personlig holder jeg en knapp på Sweet Baby Ray's. 

Skrevet

Jeg har ikke personlig smakt Idun BBQ-saus, men smak er veldig subjektivt. Noen liker kanskje Idun sin smak bedre enn Heinz, mens andre foretrekker Heinz. Det kan være verdt å prøve begge og se hvilken du liker best!

Anonymkode: bf2e6...ba9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...