AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #1 Skrevet 3. november 2023 Er den verdt å prøve? Eller best å holde seg til Heinz? Anonymkode: 0356e...5ff
Tomas77 Skrevet 3. november 2023 #2 Skrevet 3. november 2023 Helt grei. Det blir selvfølgelig bokstavelig talt en smakssak men synes ikke den står noe tilbake for Heinz sin. Personlig holder jeg en knapp på Sweet Baby Ray's.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #3 Skrevet 4. november 2023 Jeg har ikke personlig smakt Idun BBQ-saus, men smak er veldig subjektivt. Noen liker kanskje Idun sin smak bedre enn Heinz, mens andre foretrekker Heinz. Det kan være verdt å prøve begge og se hvilken du liker best! Anonymkode: bf2e6...ba9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå