Gå til innhold

Neroli hudpleie henger ut kunder


Fremhevede innlegg

Skrevet
1 hour ago, Ænema said:

jeg gikk inn å så der. av 70+ så var det noen få negative. hvor furten og useriøs går det an å være? ikke mye seriøs bedrift når de lager drama for noen få negative. jeg kan ikke se at det er mobilisert masse falske negative anmeldelser der. men jeg kan se at de har fått mange ny positive i dag. så ville ikke tatt denne bedriften seriøst. tror ikke de går noe mindre konkurs selv om de tigger etter positive anmeldelser.

De har i tillegg sletta storyen om anmeldelsene nå så dette tror jeg ingenting på.

Anonymkode: af0f7...0f0

  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns dette ser ut som en klassisk svertekampanje fra kunde. Jeg driver for meg selv som frisør og har dessverre opplevd noe lignende. En kunde ble sur fordi jeg ikke kunne fikse time til henne når hun ønsket, og gikk rett på google og la igjen 1 stjerne, under fullt navn. Hun hadde aldri vært på time hos meg. Jeg skrev svar til anmeldelsen, og da var helvete løs. Kunden laget masse drama, og hang meg ut på sin facebook. Flere venner av henne var inne og la igjen dårlig review. Ingen av disse folka hadde vært hos meg, men gjorde det for å støtte en venn. Det var skikkelig jævlig. Heldigvis sletta google noen av de, men det er helt utrolig at folk holder på sånn. Jeg har mange kollegaer i bransjen som sier de opplever det samme. Det er klart folk skal kunne legge igjen dårlige anmeldelser, men da kan man vel være ærlige og skrive hva det gjelder. Om en opplevelse er så ille at den fortjener 1 stjerne i anmeldelse så burde det også stå hva det gjelder.  Jeg syns ikke det er rart at de har følt behov for å forsvare seg, det følte jeg også. Og det å spørre ekte kunder om de kan tenke seg å dele at de har vært fornøyd er jo ikke noe unormalt. Jeg får meldinger stadig vekk fra steder jeg har besøkt med oppfordring om å dele opplevelsen min. Man gjør det jo kun om man vil det selv. 

Også slemt å dra frem proff.no og kommentere status på bedriften. Jeg har drevet i flere år med røde tall, men det trenger jo ikke å bety at jeg gjør en dårlig jobb? Folk som ikke har drevet egen bedrift under de forholdene som har vært de siste årene burde kanskje ikke uttale seg om sånt.

Anonymkode: 5d931...c8a

  • Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker said:

Syns dette ser ut som en klassisk svertekampanje fra kunde. Jeg driver for meg selv som frisør og har dessverre opplevd noe lignende. En kunde ble sur fordi jeg ikke kunne fikse time til henne når hun ønsket, og gikk rett på google og la igjen 1 stjerne, under fullt navn. Hun hadde aldri vært på time hos meg. Jeg skrev svar til anmeldelsen, og da var helvete løs. Kunden laget masse drama, og hang meg ut på sin facebook. Flere venner av henne var inne og la igjen dårlig review. Ingen av disse folka hadde vært hos meg, men gjorde det for å støtte en venn. Det var skikkelig jævlig. Heldigvis sletta google noen av de, men det er helt utrolig at folk holder på sånn. Jeg har mange kollegaer i bransjen som sier de opplever det samme. Det er klart folk skal kunne legge igjen dårlige anmeldelser, men da kan man vel være ærlige og skrive hva det gjelder. Om en opplevelse er så ille at den fortjener 1 stjerne i anmeldelse så burde det også stå hva det gjelder.  Jeg syns ikke det er rart at de har følt behov for å forsvare seg, det følte jeg også. Og det å spørre ekte kunder om de kan tenke seg å dele at de har vært fornøyd er jo ikke noe unormalt. Jeg får meldinger stadig vekk fra steder jeg har besøkt med oppfordring om å dele opplevelsen min. Man gjør det jo kun om man vil det selv. 

Også slemt å dra frem proff.no og kommentere status på bedriften. Jeg har drevet i flere år med røde tall, men det trenger jo ikke å bety at jeg gjør en dårlig jobb? Folk som ikke har drevet egen bedrift under de forholdene som har vært de siste årene burde kanskje ikke uttale seg om sånt.

Anonymkode: 5d931...c8a

De har ikke akkurat et godt rykte så jeg tror det er deres egen feil. 

Anonymkode: af0f7...0f0

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg kjenner flere som syns hun natalie er uprofesjonell og hørt mye negativt om to av de andre damene også. Men legger ikke det igjen på Google.  Uansett er Neroli hudpleie utrolig useriøse og burde lære seg hvordan man håndterer negative reviews som alle får fra tid til annen. 

 

Anonymkode: 93041...cce

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
59 minutter siden, AnonymBruker said:

Syns dette ser ut som en klassisk svertekampanje fra kunde. Jeg driver for meg selv som frisør og har dessverre opplevd noe lignende. En kunde ble sur fordi jeg ikke kunne fikse time til henne når hun ønsket, og gikk rett på google og la igjen 1 stjerne, under fullt navn. Hun hadde aldri vært på time hos meg. Jeg skrev svar til anmeldelsen, og da var helvete løs. Kunden laget masse drama, og hang meg ut på sin facebook. Flere venner av henne var inne og la igjen dårlig review. Ingen av disse folka hadde vært hos meg, men gjorde det for å støtte en venn. Det var skikkelig jævlig. Heldigvis sletta google noen av de, men det er helt utrolig at folk holder på sånn. Jeg har mange kollegaer i bransjen som sier de opplever det samme. Det er klart folk skal kunne legge igjen dårlige anmeldelser, men da kan man vel være ærlige og skrive hva det gjelder. Om en opplevelse er så ille at den fortjener 1 stjerne i anmeldelse så burde det også stå hva det gjelder.  Jeg syns ikke det er rart at de har følt behov for å forsvare seg, det følte jeg også. Og det å spørre ekte kunder om de kan tenke seg å dele at de har vært fornøyd er jo ikke noe unormalt. Jeg får meldinger stadig vekk fra steder jeg har besøkt med oppfordring om å dele opplevelsen min. Man gjør det jo kun om man vil det selv. 

Også slemt å dra frem proff.no og kommentere status på bedriften. Jeg har drevet i flere år med røde tall, men det trenger jo ikke å bety at jeg gjør en dårlig jobb? Folk som ikke har drevet egen bedrift under de forholdene som har vært de siste årene burde kanskje ikke uttale seg om sånt.

Anonymkode: 5d931...c8a

Det er jo naturlig å dra det frem. Hvis de kun hadde hatt fornøyde kunder hadde de ikke vært nær konkurs?? Og jeg tviler på at en bedrift kun har gode erfaringer fra kunder. Da er de unike og burde omsatt for titalls mill!!!!!

Anonymkode: af0f7...0f0

  • Liker 2
Skrevet

AB 0f0 og AB cce er dere en og amme person som prøver å sverte firmaet? 
 

Skjønner ikke problemet. Men jeg har opplevd å bli oppmuntret av en venninne å legge igjen dårlig anmeldelse på et firma jeg har vært i fordi hun fikk ikke den servicen hun mente hun fortjente. 
 

Det er en uting. Mulig at de hadde en dårlig dag, men det er mennesker bak firmaene som kanskje blir ruinert fordi stakkars Chantarelle-Dorokine ikke fikk påfyll av andenebbet sitt.
 

Til slutt vil ikke folk lenger starte sånne firmaer. 
 

 

Anonymkode: 9fbe3...e59

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker said:

AB 0f0 og AB cce er dere en og amme person som prøver å sverte firmaet? 
 

Skjønner ikke problemet. Men jeg har opplevd å bli oppmuntret av en venninne å legge igjen dårlig anmeldelse på et firma jeg har vært i fordi hun fikk ikke den servicen hun mente hun fortjente. 
 

Det er en uting. Mulig at de hadde en dårlig dag, men det er mennesker bak firmaene som kanskje blir ruinert fordi stakkars Chantarelle-Dorokine ikke fikk påfyll av andenebbet sitt.
 

Til slutt vil ikke folk lenger starte sånne firmaer. 
 

 

Anonymkode: 9fbe3...e59

Vet ikke hvem den andre er nei, men tror du er Néroli sånn du skriver. 

Hvis noen nå har hengt de ut feilaktig som jeg tviler på burde de jo bare heve seg over det.  Ingen seriøse bedrifter holder på på denne måten. 

Beklag opplevelsen og be folk ta kontakt så kommer en godt ut av det.

Anonymkode: af0f7...0f0

  • Nyttig 2
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker said:

AB 0f0 og AB cce er dere en og amme person som prøver å sverte firmaet? 
 

Skjønner ikke problemet. Men jeg har opplevd å bli oppmuntret av en venninne å legge igjen dårlig anmeldelse på et firma jeg har vært i fordi hun fikk ikke den servicen hun mente hun fortjente. 
 

Det er en uting. Mulig at de hadde en dårlig dag, men det er mennesker bak firmaene som kanskje blir ruinert fordi stakkars Chantarelle-Dorokine ikke fikk påfyll av andenebbet sitt.
 

Til slutt vil ikke folk lenger starte sånne firmaer. 
 

 

Anonymkode: 9fbe3...e59

Hvorfor er du venn med sånne mennesker?

Anonymkode: af0f7...0f0

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Hvorfor er du venn med sånne mennesker?

Anonymkode: af0f7...0f0

Jeg har troen på at mennesker vokser og blir mere fornuftig med årene.

Venninnen fikk beskjed om at bedriften kan anmelde henne for sverting av firmaet, det samme gjelder de som ble oppfordret om å legge igjen en dårlig tilbakemelding uten å ha vært der. 

Anonymkode: 9fbe3...e59

Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har troen på at mennesker vokser og blir mere fornuftig med årene.

Venninnen fikk beskjed om at bedriften kan anmelde henne for sverting av firmaet, det samme gjelder de som ble oppfordret om å legge igjen en dårlig tilbakemelding uten å ha vært der. 

 

Det fungerer ikke helt sånn. Man kan skrive det man vil så lenge man ikke lyver. 

Men bra at du satte henne på plass. Hun høres ut som en grusom person. 

Anonymkode: af0f7...0f0

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vet ikke hvem den andre er nei, men tror du er Néroli sånn du skriver. 

Hvis noen nå har hengt de ut feilaktig som jeg tviler på burde de jo bare heve seg over det.  Ingen seriøse bedrifter holder på på denne måten. 

Beklag opplevelsen og be folk ta kontakt så kommer en godt ut av det.

Anonymkode: af0f7...0f0

Haha nei!

 

Jeg holder meg innenfor nabolaget mitt på Frogner, dersom jeg trenger å skjemme meg bort. Har aldri hørt om dette selskapet før denne tråden og reagerer på hvor nærtagende ts er. 
 

 

Anonymkode: 9fbe3...e59

Skrevet

Det er hele 3 stk!!!!! negative kommentarer av 74 stk på google anmeldelser. hvordan ihelvete kan dette bli en mobilisert svertekampanje?

det er en haug nye skrevet i går for å trøste denne rotne bedriften. altså. de går ikke noe mindre konkurs av masse falske positive anmeldelser heller. 

hvem er disse i denne tråden som driver å lyver om kundene?

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Syns dette ser ut som en klassisk svertekampanje fra kunde. Jeg driver for meg selv som frisør og har dessverre opplevd noe lignende. En kunde ble sur fordi jeg ikke kunne fikse time til henne når hun ønsket, og gikk rett på google og la igjen 1 stjerne, under fullt navn. Hun hadde aldri vært på time hos meg. Jeg skrev svar til anmeldelsen, og da var helvete løs. Kunden laget masse drama, og hang meg ut på sin facebook. Flere venner av henne var inne og la igjen dårlig review. Ingen av disse folka hadde vært hos meg, men gjorde det for å støtte en venn. Det var skikkelig jævlig. Heldigvis sletta google noen av de, men det er helt utrolig at folk holder på sånn. Jeg har mange kollegaer i bransjen som sier de opplever det samme. Det er klart folk skal kunne legge igjen dårlige anmeldelser, men da kan man vel være ærlige og skrive hva det gjelder. Om en opplevelse er så ille at den fortjener 1 stjerne i anmeldelse så burde det også stå hva det gjelder.  Jeg syns ikke det er rart at de har følt behov for å forsvare seg, det følte jeg også. Og det å spørre ekte kunder om de kan tenke seg å dele at de har vært fornøyd er jo ikke noe unormalt. Jeg får meldinger stadig vekk fra steder jeg har besøkt med oppfordring om å dele opplevelsen min. Man gjør det jo kun om man vil det selv. 

Også slemt å dra frem proff.no og kommentere status på bedriften. Jeg har drevet i flere år med røde tall, men det trenger jo ikke å bety at jeg gjør en dårlig jobb? Folk som ikke har drevet egen bedrift under de forholdene som har vært de siste årene burde kanskje ikke uttale seg om sånt.

Anonymkode: 5d931...c8a

Helt enig med deg. Driver selv et firma og ser hvordan sosiale medier kan brukes på både positive og negative måter som dette. Vi har også opplevd èn kunde som ikke var fornøyd som "mobiliserte" andre som ikke hadde vært våre kunder til å skrive masse rart og useriøst.
Heldigvis vil de aller fleste som leser dette nok, se at mange "klagere" ikke er reelle kunder.

Anonymkode: c5cac...72f

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Helt enig med deg. Driver selv et firma og ser hvordan sosiale medier kan brukes på både positive og negative måter som dette. Vi har også opplevd èn kunde som ikke var fornøyd som "mobiliserte" andre som ikke hadde vært våre kunder til å skrive masse rart og useriøst.
Heldigvis vil de aller fleste som leser dette nok, se at mange "klagere" ikke er reelle kunder.

Anonymkode: c5cac...72f

kan du linke til alle disse falske klagene? jeg finner de nemlig ikke..

  • Liker 1
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker said:

Helt enig med deg. Driver selv et firma og ser hvordan sosiale medier kan brukes på både positive og negative måter som dette. Vi har også opplevd èn kunde som ikke var fornøyd som "mobiliserte" andre som ikke hadde vært våre kunder til å skrive masse rart og useriøst.
Heldigvis vil de aller fleste som leser dette nok, se at mange "klagere" ikke er reelle kunder.

Anonymkode: c5cac...72f

Ja, hvor er de??

Anonymkode: af0f7...0f0

  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...