AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #1 Skrevet 2. november 2023 Hei, jeg har en jente på 13 år som sliter fryktelig med angst/hypokoderi. Kan noen anbefale en dyktig barnepsykolog i Oslo, Asker eller Bærum? Anonymkode: 6e3ae...607 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #2 Skrevet 2. november 2023 Vil si at du kan prøve i det lengste å regulere ved å være der for datteren din, snakke med henne , .. mye slikt kan gå over. Ikke alltid det blir bedre med psykolog. Kan bli mer sykdomsfokus. Psykologer i Norge er vant til å jobbe i offentlig helsevesen med svært dårlige pasienter.. Anonymkode: e394f...16e
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #3 Skrevet 2. november 2023 https://www.baerum.kommune.no/tjenester/helse-og-omsorg/barn-unge-familie/psykisk-helse-barn-og-unge-med-familie/for-foreldre-og-ungdom-i-ungdomskolen-og-videregaende/ ville ringt hit og tatt det derifra. Det er veldig lavterskel og har god erfaring med dette. Anonymkode: 13a4f...cdd
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #4 Skrevet 2. november 2023 BUP er min anbefaling. De er jo spesialister på barn og unge. Hos meg fikk angst/helseangst uttrykk i ocd. Måtte sjekke og dobbeltsjekke alt. Kan jeg smitte noen? Kan jeg bli smittet? Jeg har add (funnet ut som voksen) Sånne som oss har visst lettere for å få tilleggsdiagnoser som ocd. Anonymkode: 49322...ddf 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå