Gå til innhold

eget barnebord??


Anede

Anbefalte innlegg

HVa synes dere om å ha et eget barnebord hvor barna sitter under midagen??? Så de voksne kan få litt fred og ro osv!

Klem anette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det synes jeg absolutt!!

Vi tenkte å ha det iallefall! De finner jo selskap i hverandre! de aller minste sitter jo sammen med foreldrene sine uansett, og vi plasserer jo dem i umiddelbar nærhet slik at de kan holde et øye med sine håpefulle!!!

Men obs obs! plasser for all del bare barna ved et slikt bord isåfall. Vi ble sittende alene sammen med barn fra brudgommens familie i bryllupet til min kusine i fjor det var ikke særlig gøy! En forutsetning ved en slik plassering er jo slektsbånd så lenge barna er små!

Lykket til! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

og sett for all del ikke 16-17 åringer der..

jeg ble av min bestemor plasert ved barnebordet til jeg var 22!! ikke spes morsomt! (da ble jeg gravid, så da gav hun seg.. ellers hadde jeg sittet der ennå!)

alle barn under 12 kan trygt plasseres ved et barnebord.. men fom 12 må det vurderes.. det er veldig vodt dersom du føler at du er "ryddet" bort i et hjørne..

og så er det jo vesetlig at det er en viss sammenheng mellom alderen på bordet.. dersom et par er veldig mye yngre eller veldig mye eldre enn de andre ved barnebordet vil de ha det bedre ved et annet bord... og for barn er alt over 3 års aldersforsjell mye.. ;) Dvs at noen som er minst 3 år yngre enn den yngste av "de andre" bør sitte ved moren og noen som er minst 3 år eldre enn den eldste av "midtskiktet" bør være "voksen"

barnebord er bra for de som er gamle nok til å spise selv opp til ca 12 år.. mener jeg..

bare tips fra min side altså.. lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...