AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #1 Del Skrevet 2. november 2023 https://www.kk.no/helse/jenter-kommer-til-alice-pa-18-arsdagen-og-vil-ha-botox/80359775 Det er jo ikke bra. Men Alice som bare er 29år gammel er jo totalt sprøytet av både botox og fillere. Da blir jo hele greia litt useriøst fremstillt. Ingen på 29år trenger botox! Eller noen i heletatt. Hun ser jo ikke naturlig ut i heletatt, hvor lang tid tar det før dette går ut om hun stopper å injisere filler og botox? 6mndr? Skulle gjerne sette henne naturlig, tenker hun er mye flottere da. Jeg er selv 35år, kunne aldri falt meg inn å ta hverken botox eller fillere. Men forstår at flertallet av kvinner gjør dette nå, mange nok i min omkrets. Skuffende. Det ser så dumt ut, kvinner følger dessverre hverandre på de fleste områder. Anonymkode: 569e9...a21 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #2 Del Skrevet 2. november 2023 Hver sin smak. Men jeg ville ikke turt å ta fillers, det er jo ikke helt uten risiko! Hvordan er det verdt det, og for hva? Hvordan blir leppene over tid, og hvor bra er det med fremmedlegeme inni kroppen over tid? Dessuten er det jo så typisk utseendet på disse leppene. Jeg er 43 år og liker at jeg ser ut som en dame over 40. Kjenner mange kvinner eldre enn meg som ser flotte ut (uten botox) som vinner på sjarm og å kle seg ifht personlighet og utstråling. De trenger ikke botox. Anonymkode: feecc...0d0 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #3 Del Skrevet 2. november 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hver sin smak. Men jeg ville ikke turt å ta fillers, det er jo ikke helt uten risiko! Hvordan er det verdt det, og for hva? Hvordan blir leppene over tid, og hvor bra er det med fremmedlegeme inni kroppen over tid? Dessuten er det jo så typisk utseendet på disse leppene. Jeg er 43 år og liker at jeg ser ut som en dame over 40. Kjenner mange kvinner eldre enn meg som ser flotte ut (uten botox) som vinner på sjarm og å kle seg ifht personlighet og utstråling. De trenger ikke botox. Anonymkode: feecc...0d0 I dag er det nok flertallet av kvinner som bruker det dessverre. Nesten blitt en pandemi. Det som er litt spesielt er når man hører følgende: "Ingen ser at jeg bruker botox"... 🙈. Velger å holde kjeft når jeg hører dette, men får hakeslepp inni meg. Anonymkode: 569e9...a21 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #4 Del Skrevet 2. november 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): I dag er det nok flertallet av kvinner som bruker det dessverre. Nesten blitt en pandemi. Det som er litt spesielt er når man hører følgende: "Ingen ser at jeg bruker botox"... 🙈. Velger å holde kjeft når jeg hører dette, men får hakeslepp inni meg. Anonymkode: 569e9...a21 Nei, tenker det er mindretallet som gjør slikt. Anonymkode: 022cf...ecd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #5 Del Skrevet 2. november 2023 Forferdelig trist utvikling. Det er ikke pent heller. Se nå bare noen kjente influensere som sprøyter ansiktet full av gift. Uten sminke og i dagslys, er det en annen person. Hvordan vil det se ut om 10 - 20 år? Anonymkode: e7491...2b2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #6 Del Skrevet 2. november 2023 la voksne mennesker gjøre som de vil. dere er kjedelige Anonymkode: 26624...618 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #7 Del Skrevet 2. november 2023 Venninna mi hadde ikke sinnarynke, men innbilte seg det. Etter to år med botox i en alder av 28 har hun mer rynker enn meg som er 36. Så nå tar hun Botox der hun kan ta fordi hun mener at botoxen fikser alt. Trist. Anonymkode: 7b265...eab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Revlis Skrevet 2. november 2023 #8 Del Skrevet 2. november 2023 Det er en merkelig trend. Jeg som mann synes ikke dette ser pent ut, og ja, det ER synlig. Har snakket med mange kompiser om dette og det med fyllte lepper, absolutt INGEN gutter synes dette er pent. Det ser bare så latterlig ut. Jentene som gjør dette tror at blikkene de får fra gutta er for at de er pene, men blikkene våre trekkes til dette rare synet av lepper som noen ganger ser sprekkferdige ut. Jenter; SLUTT MED DETTE, det er bare latterlig! 9 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #9 Del Skrevet 2. november 2023 Revlis skrev (1 time siden): Det er en merkelig trend. Jeg som mann synes ikke dette ser pent ut, og ja, det ER synlig. Har snakket med mange kompiser om dette og det med fyllte lepper, absolutt INGEN gutter synes dette er pent. Det ser bare så latterlig ut. Jentene som gjør dette tror at blikkene de får fra gutta er for at de er pene, men blikkene våre trekkes til dette rare synet av lepper som noen ganger ser sprekkferdige ut. Jenter; SLUTT MED DETTE, det er bare latterlig! Hadde det vært så enkelt, kvinner vil jo ofte følge flokken. Påvirker hverandre for sterkt. Anonymkode: 569e9...a21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #10 Del Skrevet 2. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Forferdelig trist utvikling. Det er ikke pent heller. Se nå bare noen kjente influensere som sprøyter ansiktet full av gift. Uten sminke og i dagslys, er det en annen person. Hvordan vil det se ut om 10 - 20 år? Anonymkode: e7491...2b2 Det er akkurat det, at det ser bare "bra" ut med tung sminke, filter og redigering på nettet, i det virkelige liv synes det godt og det ser virkelig ikke bra ut... Anonymkode: e65ef...cda 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #11 Del Skrevet 2. november 2023 De får jo bare rynker et annet sted 😄 (Sophie Elise på farmen) Kanskje det burde vært høyere grense enn 18 år på botox. 25 år. Anonymkode: 34459...af7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #12 Del Skrevet 2. november 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): De får jo bare rynker et annet sted 😄 (Sophie Elise på farmen) Kanskje det burde vært høyere grense enn 18 år på botox. 25 år. Anonymkode: 34459...af7 30år. Man er for ung og usikker i 20-årene. Ser gjennom bilder av meg fra tenårene til 25. Fysøren så vakker jeg var, enda jeg ikke brukte sminke men husker hvor usikker jeg var den gangen. I dagboka skrev jeg alt på kroppen jeg skulle fikse på. Puppene, nesen, panna, kjeven, ørene, magen (jeg hadde vaskebrett), rumpa og lårene🙈 Anonymkode: e7491...2b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusjpenn Skrevet 2. november 2023 #13 Del Skrevet 2. november 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Nei, tenker det er mindretallet som gjør slikt. Anonymkode: 022cf...ecd Det er nok flere og flere, siden staten kom på banen og innførte moms på skjønnhetsbehandlinger i 2021. Jeg tenker at de fleste som tar bruker slikt ikke gjør det i en grad som er veldig synlig for andre, og at det er langt flere enn man tror. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønt blad Skrevet 2. november 2023 #14 Del Skrevet 2. november 2023 Tusjpenn skrev (4 minutter siden): Det er nok flere og flere, siden staten kom på banen og innførte moms på skjønnhetsbehandlinger i 2021. Jeg tenker at de fleste som tar bruker slikt ikke gjør det i en grad som er veldig synlig for andre, og at det er langt flere enn man tror. Jeg tror også langt flere enn man tror tar skjønnhetsbehandlinger, men ikke flertallet. Det er fortsatt et mindretall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #15 Del Skrevet 2. november 2023 Da jeg var 24 og bodde i Bergen så ble man lokket med Restylane og Botox med studentrabatt Anonymkode: 06c33...63d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #16 Del Skrevet 2. november 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Da jeg var 24 og bodde i Bergen så ble man lokket med Restylane og Botox med studentrabatt Anonymkode: 06c33...63d Helt sykt! 😫 Anonymkode: 569e9...a21 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #17 Del Skrevet 3. november 2023 Noen eksempler: Anonymkode: 569e9...a21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #18 Del Skrevet 5. november 2023 AnonymBruker skrev (På 3.11.2023 den 15.12): Noen eksempler: Anonymkode: 569e9...a21 Botox er iallefall midlertidig, disse går tilbake til normalen etterhvert. Filler derimot strekker ut huden og noe siger til andre steder i ansiktet. har ikke testet verken eller men vurderer botox i kjeven mot tanngnissing og en kjeve som låser seg når jeg gjesper, men helt ærlig veldig redd og har ikke turt enda. Skummelt at så unge jenter tenker på det allerede, men jeg skjønner likevel hvor presset kommer fra. Jeg er bare 31år, men slapp å vokse opp med tiktok osv. der alle bruker filter og later som de ser perfekte ut. Når jeg var 13år så vi ut som awkward tenåring med reggis, 13åringer jeg ser på sosiale medier i dag ser ut som 20åringer. Syke greier. Anonymkode: 156b3...b49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 5. november 2023 #19 Del Skrevet 5. november 2023 Ok.. Jeg er 43 og har ikke sinnarynke? Har heller ikke tenkt tanken på å ta botox. Jeg steller både huden og meg selv,innenfra og ut. Det holder for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #20 Del Skrevet 5. november 2023 Jeg kjenner fler som har dødd i ulykker i 20 årene. Jeg kan ikke tenke meg noe større privilegie enn å få oppleve å bli gammel. Å bli eldre er en gave. Og jeg gleder meg til å se hvem jeg er og hvordan jeg ser ut etterhvert som jeg blir eldre, helt uten botox! Gjør ikke noe om folk synes jeg ser gammel ut etterhvert, jeg synes jo de ser merkelige ut med sine stive, unaturlige ansikt. Så kan vi være enige om å synes ulike ting er vakkert. Men klart, er et enormt press rundt oss om at vi ikke skal eldes. Det er ikke sunt i det hele tatt. For ikke å snakke om dyrt! Anonymkode: 4d8a1...9d5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå