AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #1 Del Skrevet 1. november 2023 Hva legger du i definisjonen "sjøstjerne"? Det enkle svaret er: hun bare ligger der. - men er det så graverende at hun virker død? Hvor lite (eller mye) skal dama være aktiv for å ikke falle under denne definisjonen hos deg? Anonymkode: 07b85...fb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #2 Del Skrevet 1. november 2023 Eller ligge der som en potetsekk som jeg kaller det. For meg er det en dame som ligger og forventer at mannen skal gjøre alt, ikke støter imot eller noe som helst engasjement. Sex er som en dans, funker dårlig om bare en prøver å danse Anonymkode: 20327...c78 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #3 Del Skrevet 1. november 2023 Tror det ofte henger sammen med «er du ferdig snart» vibber. Det er kanskje noe som er vanskelig å kvantifisere. For meg er det om det er lite lyder og lite bevegelse, men hva er mye og hva er lite? Vil jo ha sex med noen som åpenbart nyter det og er med meg i øyeblikket. Så kan vi godt ha rollespill hvor hun later som hun sover og ikke rører seg i det heletatt, men det er en forutsetning at jeg vet at hun nyter det. Anonymkode: efbcd...ad4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #4 Del Skrevet 1. november 2023 Manglande engasjement og ansvar for sin EGEN seksualitet. Anonymkode: 8950c...921 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #5 Del Skrevet 1. november 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Eller ligge der som en potetsekk som jeg kaller det. For meg er det en dame som ligger og forventer at mannen skal gjøre alt, ikke støter imot eller noe som helst engasjement. Sex er som en dans, funker dårlig om bare en prøver å danse Anonymkode: 20327...c78 Stokk er det vi sier her😂 Anonymkode: 6c323...8c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #6 Del Skrevet 1. november 2023 Minnet meg på en kompis som ble sjekket opp av ei ukjent dame og ble med henne hjem. Sjøsterne og snart ferdig vibben var helt kart der så han stanset opp og lurte på hva som foregikk. Det viste seg ut hun var lesbisk, singel, ville ha barn og hadde eggløsning. Hun gikk ut på byen for å finne en attraktiv fyr som kunne gi henne et barn uten at de skulle ha noen videre kontakt.😃 En avlshingst uten samtykke. Han ble skremt og glemte aldri beskyttelse etter det. Anonymkode: 3d88a...728 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #7 Del Skrevet 1. november 2023 Jeg går helt sikkert under kategorien kjedelig sjøstjerne eller potetsex eller hva man velger å kalle det. Jeg elsker sex og nyter sex, men jeg synes det er utrolig vanskelig å komme dersom jeg ikke ligger stille. Får jeg ligge stille å konsentrere meg så kommer jeg, men dersom jeg må bevege meg mye eller stå i stillinger der jeg må holde meg "oppreist" så sliter jeg med å komme. Anonymkode: 9c29c...f17 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #8 Del Skrevet 1. november 2023 Jeg følte meg for første gang i mitt liv, (for litt siden ) som en sjøstjerne. Herregud så flaut. Men, jeg beveget meg "litt" ihvertfall, hahah.. fikk orgasmer, og lagde lyder, etc. 🙈Men, jeg var så "nervøs/spent" aldri følt på noe sånt før. Ikke engang første gang jeg hadde sex 😅 Anonymkode: b0412...ffc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #9 Del Skrevet 1. november 2023 Sjøstjerne? Trodde det var mer å bli bindt fast i senga med armer og ben i ... ja sjøstjerne form? xD Trodde mer lik/stokk/potetsekk var riktig ord på definisjonen "ligger bare der og venter på at du skal bli ferdig". Anonymkode: a48ea...36d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #10 Del Skrevet 1. november 2023 Kaller det bare stjerne jeg… Han jeg holder på med er enn sånn. Legger seg rett på rygg til jeg er ferdig med «jobben» jeg har kommentert det, han tok den ikke. Jeg har vært direkte, fortsatt ingen ting. Nuh e det slutt på godene 😉 Anonymkode: 54ee1...325 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 2. november 2023 #11 Del Skrevet 2. november 2023 (endret) Det er heller ingen kunst å vekke enhver "Sjøstjerne".. Med litt omsorg og et lite vennlig trykk på rett plass, vi hun omvandres til en stjerne som klynger seg fast i deg❤️ Dette burde holde for alle menn som en "Sex for dummies" 😂😂 Endret 2. november 2023 av Bamseklemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sphere Skrevet 2. november 2023 #12 Del Skrevet 2. november 2023 Når hun bare ligger der og forventer at jeg skal gjøre hele jobben. Minimal bevegelse, mens hun bare ventet på orgasmen. Har heldigvis ikke vært borti mange slike. Det er frustrerende og lite motiverende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå