Gjest Gjesten Skrevet 18. august 2006 #261 Skrevet 18. august 2006 Heia Aline! Eg ska på jobb om ikkje så veldig lenge, så eg hoppe ikkje meir enn littegrann
Gjest Litjmæ Skrevet 18. august 2006 #262 Skrevet 18. august 2006 Sent ute, I know, men det er jo jammen fredag i dag! Og nå er ferien over og alt mulig, så nå må det være på tide med litt hopping igjen. :hoppe: Og så har jeg fått med meg at det er heia-tid i morra klokka 11! Håper alle har en fin helg!
aline Skrevet 20. august 2006 #263 Skrevet 20. august 2006 fikk ikke hoppa no her på fredag,og nå er jeg altfor trøtt... tror jeg kunne sovet stående akkurat nå, så måtte bare kjapt innom og si at det skulle nok vært litt mer kryssing altså.. for jeg kom ikke lenger en sølv, og når vi bare var tre i klassen er sølv liksom ikke topp... men men, trenern min var imponert, så det kan bli gøy å se hvordan vi har blitt plassert på de enkelte stilartene.
aline Skrevet 25. august 2006 #264 Skrevet 25. august 2006 Fredag!! har endel å gjøre idag, men likevel fredag, kooos. hektisk helg, men greit å få unna så mye som mulig, håper jo snart på å være i jobb igjen så. ha en strålende helg snupper.
LilleBille Skrevet 25. august 2006 #265 Skrevet 25. august 2006 :hoppe: - henger meg på ønket om strålende helg
Gjest Litjmæ Skrevet 25. august 2006 #266 Skrevet 25. august 2006 God helg ja jenter! Og lykke til med jobbsøking aline, spennende!
Trampe Skrevet 25. august 2006 #267 Skrevet 25. august 2006 Henger meg på her jeg også! :hoppe: :hoppe: Sååååå godt med fredag!!! Lykke til med jobbsøking, Aline!
LilleBille Skrevet 8. september 2006 #270 Skrevet 8. september 2006 Litt behersket hopping ... vel er det fredag - men jeg har vondt i hodet i dag.
Gjest Gjesten Skrevet 8. september 2006 #271 Skrevet 8. september 2006 Jepp, om to timar har eg levert oppgaven min, og går på jobben. Det er digg!! Og etter jobb skal eg ut med vener, det blir veldig kos. Så dette er ein god fredag!
Gjest Litjmæ Skrevet 8. september 2006 #272 Skrevet 8. september 2006 Fredag igjen? Svært som tida flyr da gitt! Får jo ikke tid til noen ting jeg. Så i dag må det jobbes... Leses og skrives og kanskje litt gardinsying Sånt går fort her i gården ja... Sender masse sympati til Billa - hodepine er det verste jeg vet... Håper det går fort over. Tror jeg skal stjele din idé om tur i finværet i dag Aline, så jeg ikke blir helt innesperra her. Og Attegløyma - du får kose deg med vennetur! Flink jente som vanlig skjønner jeg. Vi må prates. Holdt nesten på å glemme det jeg! :hoppe:
LilleBille Skrevet 15. september 2006 #273 Skrevet 15. september 2006 det er fredag - så vi :hopper: vel litt (selv om jeg er forkjølet - og synes litt synd på meg selv) :hoppe: ... kanskje det hjelper
aline Skrevet 15. september 2006 #274 Skrevet 15. september 2006 hopper litt med, selv om kanskje entusiasmen kunne vært hakket høyere.. etter trening er sikkert alt kulere.
LilleBille Skrevet 22. september 2006 #277 Skrevet 22. september 2006 :hoppe: Fredag - fint vær og jeg har ryddet/vasket, blåst vekk løvet og klippet ned hekken - og fått ved til vinteren i hus .. så nå skal jeg bare nyte fredagen -- kos dere alle sammen
Gjest Gjesta Skrevet 22. september 2006 #278 Skrevet 22. september 2006 Har friår, jeg da, men fredager er gøy uansett! :hoppe: :hoppe:
Gjest Litjmæ Skrevet 22. september 2006 #279 Skrevet 22. september 2006 Så flink du er Billa! Jeg har en skikkelig no-good dag i dag jeg, sov lenge, våknet med vond hals og har sløvet i sofaen til day-time-tv med stadig nye te-kopper avløst av fisherman i håp om at jeg kan utsette utrbyting... Har ikke tid, eller lyst, til å bli syk! Sukk, må vel prøve å få gjort noe fornuftig da. Dere får ha en fin helg alle sammen! Vi får skrammle sammen troppene snart ovg finne på noe gøy :-D
My Skrevet 22. september 2006 #280 Skrevet 22. september 2006 jippi, endelig fredag! Skal jobbe i kveld men skal ut å spise med venninne og kollega-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå