Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Fredag i dag ja!

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesten
Skrevet

Var på by'n i går, har ikkje gjort det på lenge, så eg blei på druen av tre pils... :sjenert: Flørta masse og sussa litt på ganske ung mann. Men han var søt, og eg gjekk faktisk ut for å kline, så litt sussing får vere substituttet. Og så var EG kledd litt sånn hippie søt, og de som kjenner meg veit at det ikkje er vanleg. Eg gjekk faktisk i skjørt, sandalar og kvit tynn bluse med masse smykker. Og fekk meir oppmerksomhet enn eg er vand til, så hadde eg gjort dette for lengst skal du sjå eg ikkje hadde trengt å susse ein einaste frosk ever. Koste meg då. I kveld blir det nåke med nåken venna, og så må eg sove, for skal jobbe i maaange tima i mårra.

God helg!! :hoppe::hoppe::hoppe:

Skrevet

:hoppe::hoppe::hoppe: fredag.

og supert vær, så idag blir det bading på øy, gleder meg. (må bare trene litt først) :ler:

Skrevet
:hoppe: :hoppe: - selv om dette er siste feriefredag.
Gjest Gjesten
Skrevet (endret)

Litt på etterskudd men; eg klinte i går :sjarmor:

Edit: Stor skrift :sjenert:

Endret av attegløyma
Skrevet

Du altså atta .. utskeielser flere fredager på rad ... :ler: .. da burde du vel :hoppe: litt

Gjest Gjesten
Skrevet

Men alle dei siste utskeielsane e med samma kandidat lissom, så det er ikkje SÅ masse å hoppe for

Skrevet

Så lenge det er en kandidat kan vi vel hoppe litt (hvertfall hvis han er litt søt da)

Gjest Litjmæ
Skrevet

Enig med Billa her altså, må da være lov å hoppe litt ;)

:hoppe:

Gjest Gjesten
Skrevet

Ja, okay då... :sjenert:;) Men altså, ikkje tenk tankar om sånt: :bryllup: for det er ikkje på agendaen. Eg har endeleg for første gong på leeeenge gleda meg over singelstatusen min, så den skal tvihaldast på. Det er berre litt kos med sånn :kline:

Skrevet

Vi har ikke tatt frem puffermene ennå - så det er greit :erter:

- men vi kan da vel :hoppe: litt og glede oss over at du har noen å :kys_2: :kline: på.

Gjest Gjesten
Skrevet

Jada, det er berre kos, men EG held jo på å gje MEG opp fordi det er så masse styr med mitt kjærleiksliv, så no trengte eg eigentleg litt fri frå menn. Og så kom det her...

Skrevet

Når du planlegger sånn .. kan du bare ha det så godt :ler:

Gjest Litjmæ
Skrevet

Oh ja, sånne planer er jo dømt til å mislykkes ;)

Så lenge alle koser seg så er da alt fryd og gammen spør du meg!

:klem:

Annonse
Skrevet

:hoppe::hoppe::hoppe: FREDAG. :sjarmor: (som for min del ikke er annen forskjell fra andre dager en at jeg har godteridag... akkurat for tiden, må gjøre minst like mye idag og i helga som jeg gjøre ellers.. mer faktisk. :ler: )

men skal se om jeg ikke klarer å få lurt inn litt :kline: i løpet av helga også, kjenner jeg trenger litt påfyll før neste helg.

det er så mye greiere å være litt sensuell og litt feminin på dansegulvet når man har :kline: litt....

så får høre om ikke det går an å overtale sak til å hjelpe meg litt på den fronten. :sjarmor: han har sagt at jeg vet hvem jeg kan kontakte om jeg trenger det så... :sjarmor:

Gjest synseren
Skrevet

:hoppe::hoppe::hoppe: Hopper litt på denne herlige fredagen. Huset skal vaskes så blir sambissen og jeg så fornøyde i kveld!

Ha en fin fredag alle!

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Yes, fredag! Det gikk ikke egentlig opp for meg før jeg så denne tråden. Og en venninne av samboer kommer til byen i morgen, så da blir det party! :hoppe:

Skrevet (endret)

Fikk ikke :hoppe: fredag jeg .. så jeg tar det igjen i dag :ler:

Endret av LilleBille
Skrevet

I dag er det fredag :hoppe: - men typisk nok overskyet.

Uansett .. krysser fingrene for Aline i helgen :tommel:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...