Gjest Hoppa! Skrevet 17. februar 2006 #41 Skrevet 17. februar 2006 Hellu! Masse å gjøre på jobb i dag, men her er jeg! FREDAG!! Yiiihaaaa :hoppe:
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2006 #42 Skrevet 17. februar 2006 Hvordan går det forresten med dansinga aline? Jeg skal på street i dag, gleeder meg Og gjett hva jeg var på i går! Salsa! Venter fortsatt på den salsasmileyen da, men det gikk visst dårlig. Får klare meg med så lenge! Billa - og alle sammen: :klem:
aline Skrevet 17. februar 2006 #43 Skrevet 17. februar 2006 ah, der var du ja. billa og jeg savnet deg, så vi fant ut det at du må komme innom på fredager. blir ikke det samme uten. går bra med dansinga, må bli flinkere til å trene hjemme, har endel jeg må jobbe med. begynner å se ut som det blir em i nederland på meg i april, og tiden går jaggu fort.... og nederlenderne er ekkelt gode.
~MALIN~ Skrevet 17. februar 2006 #44 Skrevet 17. februar 2006 Jeg hadde så godt av å hoppe litt forrige fredag, så jeg hiver meg på idag også :-D : Cool !!!
Gjest Ekslitjmæ Skrevet 17. februar 2006 #45 Skrevet 17. februar 2006 Oj, EM, så kult!!! Da ska æ kryss aillt æ har av fingra og hold aill tomlan! Det er vel ellers ingen hemmelighet at jeg liker fredager nei
LilleBille Skrevet 24. februar 2006 #46 Skrevet 24. februar 2006 :hoppe: Må jo holde liv i denne må vi ikke .. så vi vet du tenker på oss....
aline Skrevet 24. februar 2006 #47 Skrevet 24. februar 2006 helt klart. en fredag er ikke det samme uten litt fredagshopping med litjmæ.
Gjest ekslitjmæ Skrevet 24. februar 2006 #48 Skrevet 24. februar 2006 Tjihi, joda, vi må holde på tradisjonene! Fredag!! :hoppe:
LilleBille Skrevet 24. februar 2006 #50 Skrevet 24. februar 2006 Tjihi, joda, vi må holde på tradisjonene! Fredag!! :hoppe: ← Det er bra :hoppe:
Gjest |H| Skrevet 24. februar 2006 #51 Skrevet 24. februar 2006 Vil hoppe jeg og... selv om jeg er syk idag....
Christiane Skrevet 24. februar 2006 #53 Skrevet 24. februar 2006 Jeg har hatt fri hele uken, så det er ikke like deilig med fredag nu.
Gjest Fredag :hopper: Skrevet 3. mars 2006 #54 Skrevet 3. mars 2006 Voldsomt så mye dere har snikksnakket siden forrige uke da, måtte lete etter tråden! Fredag!! God helg alle sammen! :hoppe:
Våken Skrevet 3. mars 2006 #56 Skrevet 3. mars 2006 Ja ja :hoppe: Det blir ikke så mye helg på meg, men fredag er godt uansett :hoppe:
vixen Skrevet 3. mars 2006 #57 Skrevet 3. mars 2006 Allerede fredag!? Igjen?! *kikke på de bioligiske klokka og lure på hvor tida egentlig blir av*
aline Skrevet 3. mars 2006 #58 Skrevet 3. mars 2006 hei snuppa. savner deg inne hos oss. fredag!! skal reise hjem til mamman min på helgebesøk jeg, så nå er det pakke litt og skrive litt her før jeg skrur av pc for helga. ha en deilig helg.
Gjest -eline- Skrevet 3. mars 2006 #59 Skrevet 3. mars 2006 Fredagfredagfredag!!! ...ikke fordi jeg har noe mer fri i helgene, men det føles i hvertfall bedre... I dag blir det øllings på pub'n sammen med masse folk fra universitetet, skal ha hadetbra-øllings for en av teknikerne på avdelinga, han skal faktisk flytte til NORGE! Og i morgen kommer kjæresten! Da blir det både :kys_2: &
LilleBille Skrevet 3. mars 2006 #60 Skrevet 3. mars 2006 - savner deg hoppern :hoppe: - godt å se at du fortsatt fredagshopper med oss. I dag skal ikke jeg gjøre noe som helst - tror jeg .... bare handle litt .. og fyre opp i peisen på kvelden - se TV og lese .. om jeg ikke får ånden over meg .. og kommer meg på kino - har lyst til å se "Gymnaslærer Pedersen" - men helgen er lang - så det kan gjøres senere :hoppe:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå