AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #21 Skrevet 31. oktober 2023 Hjelpes. Noe så sykt turn off🫤 Anonymkode: bac11...628 1
Fjellmannover190 Skrevet 31. oktober 2023 #22 Skrevet 31. oktober 2023 M46 her. Han høres ut som han er 16 år... Blokkering og enkle hersketeknikker. 1
Gjest WhisperingWind Skrevet 31. oktober 2023 #23 Skrevet 31. oktober 2023 I datingfasen kan jeg godt dirtytalke. Men det må jo også være noen dypere samtaler og ikke minst fint å prate sammen IRL.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #24 Skrevet 1. november 2023 Dette hadde jeg ikke giddet. At de bare snakker om sex når de skriver .. da er de useriøse og ikke interessert i deg som person. Bare ser deg som ett sex objekt som har masse sex behov som de har fått i jobb og tilfredstille.. derfor må de prate om det hele tiden. Jeg har en fwb hatt i flere år. Han skriver aldri om sex når han skriver. Men det er mer hvordan går det og sånne ting. Aldri har han sagt noe seksuelt på meldinger. Selv om det er mest det vi har hatt i lag... Mann i 50 åra eller? Høres sånn ut. Hvis han ikke får deg til å føle deg bra så er det noe feil. Jeg hadde kutta ut det der. Eller så får du sette hardt mot hardt og spørre hva han vil ? Kvinne 56 Anonymkode: 64d9f...887
Engel Skrevet 1. november 2023 #25 Skrevet 1. november 2023 Du tolker han riktig. Han er ikke interessert i å bli kjent med deg, han er bare interessert i sex. Hadde han vært interessert i deg som person så hadde han vist den interessen. Sex er selvfølgelig viktig i et forhold, men kun sex-prat er bare usmakelig og umodent. Ikke kast bort tiden din på en sånn mann når du er ute etter et skikkelig forhold.
exictence Skrevet 1. november 2023 #26 Skrevet 1. november 2023 De jeg har hatt sex meldinger med i starten av et forhold, har aldri blitt til noe seriøst. Det kunne det sikkert blitt for noen, men for meg ble det bare et lite eventyr som ikke varte noe særlig lenge. Det kapitlet er over for min del. Så ble jeg mer bevisst på hva jeg ville ha i livet mitt, og da ble alt av meldinger og kontakt mer seriøst. Når noen begynte med sex hentydninger før vi traff hverandre og ville bli mer kjent, ville jeg ikke ha noe med dem å gjøre. Om mannen blir sur, så er det veldig negativt tegn, synes jeg. Synes du skal si at du er interessert i å tre kjærester, og ellers ikke ha bare sex
Artmo3 Skrevet 1. november 2023 #27 Skrevet 1. november 2023 Masse sexting trenger ikke være galt det, men blir det bare det, så er det veldig dårlig tegn ja
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå