Gå til innhold

Dating og sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har datet litt av og på en mann som er 9 år eldre enn meg og det jeg lurer på er

dere som dater/er i fasen der det er snakk om å bli eller ikke kjærester: hvor vanlig/ mye pleier daten å skrive sexmelding?
fordi hver gang daten min skriver til meg er det bare «jeg er kosen» «lyst på noe hardt inni deg» «har lyst å se deg mens jeg holder på her» og ikke noe vanlig skriving.

her for en måned siden ble han sur når jeg ikke svarte på den ene meldingen. Føler jo han bare er ute etter å ligge å ikke bli kjærester og det er ikke jeg interessert i (å bare ligge altså)

Anonymkode: 4f235...5b8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis han bare skriver sexrealtert, så hadde jeg ikke tenkt at han er ute etter noe seriøst.

Anonymkode: c6413...730

• Liker 5
Skrevet

Tror du må ta høyde for at han går etter yngre kvinner fordi jevnaldrende kvinner ber han dra til helvete med grisepraten sin..

Anonymkode: 64520...688

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet

Så si det til han og drei samtalen over på noe annet innimellom?

Date av og på.. han snakker bare om sex… er du sikker på han er ute etter forhold da? 

Anonymkode: 79d38...72e

Skrevet

Dere har hatt sex? 

tenker at han er en taper kvinner på hans alder ikke vil ha. Og at han gå etter deg fordi du har sex med han. Og det er det eneste du betyr for han

Anonymkode: fd7f2...58d

• Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så si det til han og drei samtalen over på noe annet innimellom?

Date av og på.. han snakker bare om sex… er du sikker på han er ute etter forhold da? 

Anonymkode: 79d38...72e

Konfronterte han om dette nettopp (om at han bare skriver sexmeldinger og er tydligvis bare ute etter sex) men da fikk jeg tilbake at jeg trekker konklusjoner uten at jeg vet noe

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Konfronterte han om dette nettopp (om at han bare skriver sexmeldinger og er tydligvis bare ute etter sex) men da fikk jeg tilbake at jeg trekker konklusjoner uten at jeg vet noe

Hvis du ikke vet noe, hvem er skyld i det? Hvis han vil du skal tenke noe annet må han presentere noe annet.

Anonymkode: cb111...fc7

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dere har hatt sex? 

tenker at han er en taper kvinner på hans alder ikke vil ha. Og at han gå etter deg fordi du har sex med han. Og det er det eneste du betyr for han

Ja vi har hatt sex. 

skal og sies at når vi har kranglet/ diskutert så har han blitt sur og det ender med blokkering i noen mnd før han plutselig fjerner den og skriver som om ingenting har skjedd

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja vi har hatt sex. 

skal og sies at når vi har kranglet/ diskutert så har han blitt sur og det ender med blokkering i noen mnd før han plutselig fjerner den og skriver som om ingenting har skjedd

Hva gjør at du har lyst til å satse på han her? Han må jo ha noen kjempefordeler om du fremdeles treffer han etter noe sånt (da snakker jeg om blokkeringen).

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
visp skrev (1 minutt siden):

Hva gjør at du har lyst til å satse på han her? Han må jo ha noen kjempefordeler om du fremdeles treffer han etter noe sånt (da snakker jeg om blokkeringen).

Altså vi har jo kjent hverandre en stund (2 år) og jeg har blitt glad i han. Men etter så mange blokkeringer/ tull så kjenner jeg nå at jeg er dritt lei og syns han er en idiot

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Altså vi har jo kjent hverandre en stund (2 år) og jeg har blitt glad i han. Men etter så mange blokkeringer/ tull så kjenner jeg nå at jeg er dritt lei og syns han er en idiot

Såpass lenge ja. Trodde det var helt ferskt. Men blokkering hadde jeg aldri noensinne funnet meg i. Det er vel sånt som tolvåringer holder på. Angående de seksuelle meldingene, så hadde jeg nok blitt rimelig lei om det var det eneste han hadde å komme med. 

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Kvitt deg med dritten

• Liker 1
Skrevet

Hvor gammel er han? Han bruker deg, han er ikke interessert i noe mere, grunnen til at han velger deg er fordi han tar kontakt for sex når det passer ham, blokkerer deg for så å adde deg igjen? Høres ut som tidens mest ustabile mann, kvitt deg med han. Han er ikke interessert i deg, han er ekkel og pervers. Eller så er han en fyr som ikke har sosiale antenner og tror han danner et seriøst forhold ved å snakke om sex, eller lyver til deg for at du skal få falske forhåpninger

Anonymkode: a11cf...215

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde ikke giddi å svart med samme mynt på sånne meldinger om jeg faktisk ikke hadde hatt lyst. Men du kan jo kanskje prøve å svare litt nøytralt uten å gi han noe du ikke ønsker å gi av deg selv.

Svar kort. Helst maks fire-fem ord. Lange meldinger vil oppfattes som oppmuntrende; at de har påvirket deg siden du har behov for å svare så utførlig.

Hvis den enkelte melding er ufin, truende eller respektløs, så ikke svar overhodet. Hvis meldingen derimot er respektfull eller nøytral, så kan du svare hvis du orker å forholde deg til den. På den måten så vil han forhåpentligvis forstå at ufine meldinger blir ikke belønnet med en respons fra deg. Hvis de derimot er respektfulle, så svarer du… kanskje.

F.eks "kos deg med kåtskapen", "virker som høyrehånda di jaggu får kjørt seg" osv. Godt mulig flere andre her har flere "fine" eksempler på hva du kan skrive som egentlig ikke gir stort med næring men du svarer idet minste om han ikke er totalt ufin. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvor gammel er han? Han bruker deg, han er ikke interessert i noe mere, grunnen til at han velger deg er fordi han tar kontakt for sex når det passer ham, blokkerer deg for så å adde deg igjen? Høres ut som tidens mest ustabile mann, kvitt deg med han. Han er ikke interessert i deg, han er ekkel og pervers. Eller så er han en fyr som ikke har sosiale antenner og tror han danner et seriøst forhold ved å snakke om sex, eller lyver til deg for at du skal få falske forhåpninger

Anonymkode: a11cf...215

Han er 41år. 
Når han skriver til meg så handler det om sexting (som tidligere skrevet)

når vi har kranglet/diskutert så har det handlet om alt fra sex til andre ting også er det jeg som har fått skylden (når det ofte er han sin skyld) for dette og han blir sur og blokkerer meg. Da har det gått alt fra 3-4 mnd til 1 år før han plutselig fjerner å snakker som om ingenting har skjedd.

Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Da ber du han bevise at han er ute etter noe mer da. Hvis du ikke vet, så er det hans jobb å overbevise deg.

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Ja vi har hatt sex. 

Og hvorfor svarer du etter han har blokkert deg i flere måneder og bare later som ikkeno?

Han kommer ikke til å begynne respekterer deg, så lenge du lar han behandle deg slik.

Anonymkode: a9112...74c

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Ja vi har hatt sex. 

Herregud for en tulling. Sånne folk slutter du å møte. Blokker han sjæl og hold deg unna han. Han er ikke noe for deg. 

• Nyttig 1
Skrevet

Kommer aldri til å skjønne meg på kvinner som ts som kaster vekk tiden sin på slike idioter som dette. Det er faktisk helt ufattelig. Hilsen mann.

Anonymkode: 941f2...516

• Liker 1
Skrevet
Fighter83 skrev (11 minutter siden):

Herregud for en tulling. Sånne folk slutter du å møte. Blokker han sjæl og hold deg unna han. Han er ikke noe for deg. 

Det skal jeg. Nå er jeg lei.

takk for innspill

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Hadde han vært grei hadde han i det minste prøvd å betrygge deg, beklaget for at det ble mye, tilrettelagt seg til deg, åpnet en samtale om forventinger, sex, flørt, tempo dere foretrekker på en saklig ikke seksualisert måte, alt annet enn å prøve å, er det litt gaslighting? 

Anonymkode: b5b41...49a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...