Gå til innhold

Kallenavn under sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre her som har faste kallenavn på partner som dere bare bruker under sex? Han kaller meg for bunny og jeg kaller han Big Papa. Elsker det 🤩

Anonymkode: 5c4ff...86a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir kalt pappa, daddy eller papi 🥰

Anonymkode: 685b9...77d

• Liker 1
Skrevet

Daddy ;) 

Anonymkode: 56af4...316

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Daddy ;) 

Anonymkode: 56af4...316

Det var ei (ONS) somsa til meg en gang.  Synes det var ekkelt og ba henne slutte.

Anonymkode: ad135...f6d

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Blir kalt pappa, daddy eller papi 🥰

Æsj! 

"Pappa, kom og kull jenta di" blir bare såååå feil!🤮

Anonymkode: 132f0...60d

• Liker 3
Skrevet

Jeg har aldri hatt eller gitt kallenavn. Men det blir en del fuck, satan, Gud, Jesus, helvete og fortsett. 

Kaller en mann meg for mommy skal jeg legge igjen nummeret til en god psykolog...

• Liker 4
Skrevet
Kullsyrevann skrev (2 timer siden):

Kaller en mann meg for mommy skal jeg legge igjen nummeret til en god psykolog..

Ja, jeg holder meg til yngre menn men det får være grenser.   

Nei, her går det helst i grovere ting ....  (rollespill)   " Kjør meg på tjukken din jævel" ... "Kom igjen, er det alt du har der nede ? "    " Nå skal du få, di helvtes h... "  og lignende ting.    Trigger og hisser hverandre, begge to tåler en liten ørefik eller to.

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Æsj! 

Anonymkode: 132f0...60d

Du er æsj. Alt voksne gjør med hverandre de har gjensidig samtykke for å gjøre er innafor 

Anonymkode: 0824d...978

• Liker 2
Gjest Angry Man
Skrevet

Jeg synes Daddy er fucking disgusting. Jeg har en datter og jeg ville aldri latt noen kalle meg det.  

Skrevet
Angry Man skrev (22 minutter siden):

Jeg synes Daddy er fucking disgusting. Jeg har en datter og jeg ville aldri latt noen kalle meg det.  

Søtt 😊 

Anonymkode: 75da4...9e8

Skrevet
Angry Man skrev (28 minutter siden):

Helt enig,  det finnes ikke noe som er mer turn off. Samme med mammy.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

For meg funker det fjell!
Blir veldig kåt av nettopp det utsagnet. Og flere jenter liker å kalle meg det, så det er ikke så uvanlig heller.

Til info: Jeg har også en datter, men kobler overhode ikke det sammen. Det ville vært sjukt...

• Liker 2
Skrevet

Hadde nok ledd høyt om partner plutselig begynte med sånne ting. Mer komisk en sexy. Hadde nok mistet tenningen ganske raskt om hun fortsatte.

Anonymkode: 58ad2...43b

Skrevet

I kampens hete.

Ta meg med den svære hvite  n...r kuken din.

Og så kommer hun.

Anonymkode: e2353...fa3

Skrevet

Nei heldigvis ikke kallenavn verken i eller utenfor senga. Har alltid mislikt å bli kalt "pus" osv.. 

Skrevet

Det finnes ikke noe mer sexy enn å bli kalt mamma/pappa i senga, for hvem tenner vel ikke på å se for seg far-datter/mor-sønn i en seksuell setting. 

Skrevet

Når jeg er i god driv bak henne i doggy så er det ingenting som tenner meg mer enn og høre ordene: Jeg vil at du tømmer deg i meg 

Anonymkode: 4ab1a...32e

Skrevet

Vi er ganske verbale i senga. Bdsm er en del av vårt sexliv, så tøs, Mester og lignende er vanlig for oss 🙃

Anonymkode: 0af8c...18b

• Liker 2
Skrevet

Liker nok helst myke ord framfor harde....

Noen ord kan dog bli for myke...

Ser på meg selv som en kvinne så da trenger jeg ord som bekrefter det.

Vi er jo forskjellige i forhold til hvilke begreper som man foretrekker tenker jeg.

Hadde ikke hatt noe imot om noen så på meg som en puma i senga hvis de synes det stemmer 🤭. Er jo rimelig hot det 🔥.

Jada denne dama har klør og er ikke redd for å bruke de 😉. Spesielt under orgasme 🤭

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...