Gå til innhold

Sexlysten hos gamle kvinner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:)

når blir sexlysten hos kvinner helt stoppet ?

fordi jeg er en mann på 28 åring og er forelsket i en dame på 63 åring😇

Anonymkode: d391c...ff0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer jo helt an på 63 åringen. 

Anonymkode: c4c83...c89

Skrevet

Kan vare hele livet. Mamma har fått seg en kjæreste og de har sex, hun er snart 80.

Anonymkode: 21c60...0f7

• Hjerte 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kan vare hele livet. Mamma har fått seg en kjæreste og de har sex, hun er snart 80.

Gratulerer til mamma.

Hvor gammel er kjæresten hennes ? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Gratulerer til mamma.

Hvor gammel er kjæresten hennes ? 

Sikkert en gammel gris på 98 år 🤗

Anonymkode: 6d613...a38

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Bae slapp av. mange damer holder seg veldig godt og ser mye yngre ut enn sin kronologiske alder. 

Jeg vet om noen flotte som har bikka 80, hadde ikke sagt nei for å si det sånn.  Jeg er btw. 64, og "virker" ennå.

Anonymkode: a2b5c...ea4

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

😂😂

Skrevet

Ei på 63 kan ha lyst i mange år fremover, eller hun kan ha vært ferdig med det for 20 år siden allerede. 

Det jeg merker hos jevnaldrende damer, er at selv om lysten er høy, så begynner enkelte å bli i dårlig form, har problemer med knær og hofter etc.  De er glade i orgasmene sine, men liker best å være passive i senga. Jeg ville i hvertfall ikke ha datet noen ny, som ikke er fysisk aktiv, og trener jevnlig. M55

Anonymkode: 628b3...bb5

• Nyttig 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Hei:) når blir sexlysten hos kvinner helt stoppet ?

fordi jeg er en mann på 28 åring og er forelsket i en dame på 63 åring😇

De er som regel veldig koseklein elsker å kysse.. er du klar for å kysse ei på 63 år, som kanskje har litt dårlig ånde? Hvis nei, tror jeg ikke hun ser på deg som en potensiell elsker heller. For de elsker kysse og oral av lidenskap og begjær🥰

Jeg tror du er så forelsket at du tåler litt, dette med dårlig ånde er bare skremselspropaganda.. De fleste er nøye med at munnen lukter friskt og resten av hygienen, men som sagt.. ikke alle🤐

Sexlysten kan være på topp, men sexlysten kan også fremmes av et stort savn av nærhet, kos og sex.. Det kan vare hele livet ut, så lenge helsen er bra✔️ Altså av manglende kjærlighet, og ikke av bare sexlyst alene..

De sier sjelden at de har sexlyst.. de sier som oftes at de er kosesyk.. Da skal du løpe som faan til henne😁

Endret av Bamseklemmer
..små justeringer bare..
Skrevet
Bamseklemmer skrev (17 timer siden):

er du klar for å kysse ei på 63 år, som kanskje har litt dårlig ånde?

Ingen problem om man er kåt nok, deilig hissende parfyme "overstyrer" andre lukter.  😜                                                                            Hadde et opplegg med ei på 68 når jeg var 33. Hun så mye yngre ut, og også med sitt vesen.  Et sprudllende humør og energi av en anen verden + erotisk og sensuell utstråling i massevis.  Jeg tippet henne til ca 50-55. 

Hun var kåt som et  uvær,og tørre slimhinner var absolutt ikke et tema der i gården.  Så mitt råd er ... Kjør på !                                     Det var ei dame som snakket om alder på Lindmo for litt siden. Hun sa at kronologisk alder ikke alltid er det samme som biologisk og psykologisk  alder .... Så til de grader sant !   😁

Hilsen G 2  (Grannylover 2)

Anonymkode: a2b5c...ea4

• Liker 1
Skrevet

Hadde et forhold med ei i tidlig 40-årene. Tenker jeg fikk henne med på sex en gang i uka.

Anonymkode: 40f96...d2d

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.10.2023 den 7.01):

Jeg merker at jeg synes det er vuktig at mine foreldre er sunne, friske og lever fulle liv. Jeg har bare ikke lyst til å høre om de er seksuelt aktive eller ikke. Uansett hvor naturlig det er. 

Anonymkode: 910e9...c85

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...