AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #1 Skrevet 29. oktober 2023 Jeg mister balansen så og si hver dag. Ikke noe mer enn at i det jeg skal bevege meg til siden, frem eller bak, så mister jeg balansen og tråkker rart (akkurat som om man er full og ikke klarer å gå rett). Er kun snakk om et steg. Har aldri tenkt over det egentlig. Bare tenkt at jeg «ikke var flink» nok til å holde balansen av og til, og at jeg bare er veldig klumsete. Men så kommenterer kjæresten at dette er veldig rart. Er det det? Er det ikke vanlig å bare klumse litt og miste balansen? Er overhode ikke svimmel eller noe annet, er kun det ene steget jeg mister balansen på.. Anonymkode: f0601...9cd
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #2 Skrevet 29. oktober 2023 Ja det er rart, og kanskje noe du bør utrede/holde under oppsyn. Anonymkode: fc593...c8d
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #3 Skrevet 29. oktober 2023 Hvis du har D-vitaminmangel, kan det resultere i dårlig opptak av kalsium. Og kalsium er noe muskulaturen trenger for ikke å bli treg og slapp. Og det som holder deg oppreist og i balanse er nettopp muskulaturen. Hvis den ikke lenger er istand til å reagere raskt og presist nok, gjør det at koordineringsevnen svikter. Da snubler du. Anonymkode: f3e4d...30a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå