AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #1 Skrevet 29. oktober 2023 Lurer på å lage denne for første gang, den virker spennende, men jeg skjønner ikke hva slags lakrissaus det menes her. Kan en bruke den vanlige som er ment til topping på is, kan den kokes opp? https://www.godt.no/oppskrifter/kaker/10817/lakriskake Anonymkode: 2c917...15c
Daisy-love Skrevet 30. oktober 2023 #2 Skrevet 30. oktober 2023 (endret) AnonymBruker skrev (11 timer siden): Lurer på å lage denne for første gang, den virker spennende, men jeg skjønner ikke hva slags lakrissaus det menes her. Kan en bruke den vanlige som er ment til topping på is, kan den kokes opp? https://www.godt.no/oppskrifter/kaker/10817/lakriskake Anonymkode: 2c917...15c Det er den fra Diplomis. Det står at oppskriften kommer fra «Matklubben Trondheim», og jeg fant dem på insta og kaken der. 😊 Endret 30. oktober 2023 av Daisy-love 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #3 Skrevet 30. oktober 2023 Daisy-love skrev (2 timer siden): Det er den fra Diplomis. Det står at oppskriften kommer fra «Matklubben Trondheim», og jeg fant dem på insta og kaken der. 😊 Tusen takk for hjelpen 🥰 Anonymkode: 2c917...15c 1
Daisy-love Skrevet 30. oktober 2023 #4 Skrevet 30. oktober 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Tusen takk for hjelpen 🥰 Anonymkode: 2c917...15c Bare hyggelig og håper kaken blir god 🥰 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #5 Skrevet 1. november 2023 Daisy-love skrev (På 30.10.2023 den 15.49): Bare hyggelig og håper kaken blir god 🥰 Tusen takk, den ble veldig god! Jeg droppet sitronen og brukte vanlig plastfolie rundt ringen på springforma og det fungerte veldig fint. Oppskriften er til 20cm form, men får man lyst til å lage denne og har feks 22 cm liggende så går det sikkert fint og, da hadde jeg knust noen ekstra kjeks og hatt litt mer vann og lakris i lokket, bare for å dele mine tips om noen finner dette og lurer. ☺️ Anonymkode: 2c917...15c 1 1
Daisy-love Skrevet 1. november 2023 #6 Skrevet 1. november 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Tusen takk, den ble veldig god! Jeg droppet sitronen og brukte vanlig plastfolie rundt ringen på springforma og det fungerte veldig fint. Oppskriften er til 20cm form, men får man lyst til å lage denne og har feks 22 cm liggende så går det sikkert fint og, da hadde jeg knust noen ekstra kjeks og hatt litt mer vann og lakris i lokket, bare for å dele mine tips om noen finner dette og lurer. ☺️ Anonymkode: 2c917...15c Takk for tips, og så gøy når det blir vellykket 🥰 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå