AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #1 Del Skrevet 29. oktober 2023 ..jeg mistet min nærmeste for fem år siden. Jeg fant selv personen død. De fleste dager er fortsatt vanskelige. Det er både vanskelig pga den traumatiske situasjonen i seg selv, jeg gjenopplever den hele tiden, men også såklart pga savn og lengsel. Jeg graver meg ofte ned over hva som skjedde, hva jeg kunne gjort, hva jeg ikke skulle gjort, at alt hadde vært annerledes om personen fortsatt var her. Enkelte dager føles sorgen og sjokket fortsatt like stort som dagen det skjedde. For ikke så lenge siden kom min venninne over noe om komplisert og langvarig sorg og hun syntes dette hørtes veldig ut som meg. Jeg har lest litt selv også, og kjenner meg ganske igjen. Jeg går allerede til psykolog for annen problematikk og jeg har nevnt ved flere anledninger at dette er noe jeg har svært store vansker med, men jeg tror det både blir underskygget og blandet med den andre problematikken jeg har. Altså at mye av det jeg sliter med ikke kun har sammenheng med den diagnosen jeg har, men at de rett og slett ikke ser det og det er ikke lett å få dem til å forstå. Er det andre her som vet de sliter med langvarig og komplisert sorg eller som har blitt behandlet for det? Hvordan behandler man noe slikt og hvor bra kan man bli? Anonymkode: b7253...eb5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #2 Del Skrevet 31. oktober 2023 Anbefaler deg å søke opp Klinikk for Krisepsykologi. Anonymkode: 0c2b4...c98 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #3 Del Skrevet 3. november 2023 Jeg beklager så mye for tapet du har opplevd og de vanskelighetene du går gjennom. Langvarig og komplisert sorg kan være utfordrende, og det er flott at du allerede går til psykolog for å få hjelp. Det kan være nyttig å snakke med psykologen din om dine spesifikke behov og bekymringer rundt sorgen din. De kan tilpasse behandlingen for å hjelpe deg best mulig. Husk at det kan ta tid å helbrede, men med riktig støtte og omsorg kan du oppleve en bedring over tid. Ta vare på deg selv og vær tålmodig med deg selv i denne prosessen. 💙 Anonymkode: 35771...37b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå