Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Paris Hilton:

- Jeg er det nærmeste du kommer en amerikansk kongelig.

Katie Holmes:

- Jeg ser på Brad Pitt-filmer og tenker: Jeg er her - ring meg!

Jessica Simpson:

- Jeg har jobbet hardt med kroppen min for å gi min ektemann noe bra. Det er en gave som holder meg i live.

Rebecca Loos:

- Jeg kan ikke komme på èn fordel med å ha en liten penis.

Ben Stiller:

- Jeg liker å danse. Men jeg blir flau av å danse foran andre. Jeg er en privat danser.

Lindsey Lohan:

- Jeg liker å være i en bil uten å dra noe sted. Jeg lurer vennene mine...

Cameron Diaz:

Du vet jenter, når de blir eldre, puppene henger. Vel, når menn blir eldre, så begynner ballene å henge. Det kalles SBH: Senior Ball Hang!

Usher:

- Jeg er populær hos damene. Strippere er damer. Mine sanger er lette å danse til. Det er en del av jobbeskrivelsen.

Eva Longria:

- Det er absolutt ingenting jeg ikke liker ved meg selv.

Liam Gallagher:

- Jeg er en sart, øm og nydelig mann som har en tendens til å slå til fotografer av og til.

Tara Reid:

- Jeg hadde et spøkelse som het John i huset mitt. Det var ikke slik at vi hang sammen, jeg bare så ham.

Justin Hawkins (i gruppa Darkness):

- Chris Martin - hva er de sju dødssyndene syndene? Grådighet? Dovenskap? Kalle barnet ditt for Eple?

Sharon Osbourne om Madonnas klesstil:

- En dag er du i et forbasket pistol-humør, så er du i heste-humør, så kler du deg som ei lesbe, så kler du deg som en hore, før du tar på deg en blomstrete kjole og leser bøker for barn som en bibliotekar - før du igjen ser ut som en gammel hore...

Reese Witherspoon:

- Det som slår meg er hvordan mange kvinner - unge kvinner - gir opp sin makt og deres egen fornuft. Jeg synes ikke disse kvinnene er dumme. Jeg synes de selger en personlighet som er oppsiktsvekkende. Men å skape et kulturikon av noen som sier: Jeg er dum, er ikke det søtt? Det gjør at jeg får lyst å kaste kniver på dem!

Jennifer Ellison:

- Hvis min kjæreste solgte en historie om meg, ville jeg ja kuttet hans lille-John og kastet den i juice-pressa. Og ville ha komme meg unna med det - sånt blir tilgitt i retten.

George Clooney:

- Jeg hadde et kortidsminnetap. Jeg har også hatt et korttidsminnetap.

Pete Doherety om hvorfor Kate Moss dumpet han:

- Det virkelige grunnen er at jeg ikke kan kjøpe henne diamanter og at min pikk er for liten.

Moren til Gwyneth Paltrow:

- Jeg elsker navnet Apple (eple) - jeg synes det er perfekt. Jeg håper det kommer mer frukt og grønt siden vi alle stort sett er vegetarianere.

Noen som har flere sitater fra kjediser i det året som har gått?

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av yvonne
Videoannonse
Annonse
Skrevet

:ler:

Har ingen nå nei, men hvem vet, de pleier å dukke opp etterhvert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...