Gå til innhold

Kan noen anbefale meg gode vintersko?

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.11.2023 den 11.37):

Kan noen plz svare meg. Er uggs vanntette??

Anonymkode: 3c0b9...d17

Nei,man må impregnere de slik at de tåler snø,vann etc.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.11.2023 den 16.46):

Enig! Elsker de!

Anonymkode: caf7b...140

ble veldig nysgjerrig på disse, dro for å prøve de i dag og jaggu så endte de opp her hjemme... Veldig bra førsteinntrykk, så bare håper jeg kvaliteten og varmen lever opp til forventningene :ler: Hilsen *alltid kalde tær*

Anonymkode: 5b3f6...5cf

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

ble veldig nysgjerrig på disse, dro for å prøve de i dag og jaggu så endte de opp her hjemme... Veldig bra førsteinntrykk, så bare håper jeg kvaliteten og varmen lever opp til forventningene :ler: Hilsen *alltid kalde tær*

Anonymkode: 5b3f6...5cf

Velkommen i klubben, tipper du også blir kjempefornøyd! Her er det nesten 10 minus i dag (i vått kystklima), og jeg har enda tilgode å fryse på tærne :juhu:

Anonymkode: 9dd14...053

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 31.10.2023 den 16.03):

Ugg Adirondack 👏🏻 

Elsker de semskede Uggsene også, men adirondack er vanntett og skikkelig robust og varm. Koster litt, men da har du sko i flere år.

Anonymkode: a8a3d...c56

Jeg syns Adirondack er ganske tunge. Liker vanlige uggs bedre, men det er jo egentlig til forskjellige værforhold

Skrevet
Kvalitet skrev (3 minutter siden):

Jeg syns Adirondack er ganske tunge. Liker vanlige uggs bedre, men det er jo egentlig til forskjellige værforhold

Vanlige uggs er helt ubrukelige her i hvertfall.

Skrevet

Uggs, de "vanlige" er kun til bruk i ordentlig snø her i landet. Brukes de der hvor det er vått, saltet eller slaps blir de veldig fort stygge og ødelagte. 

De vanntette Uggsene derimot er gode til vått vær. 

Jeg bruker Uggs, og er fornøyd med de, men faller ALDRI for fristelsen å bruke de når det ikke er vær for de. Da holder de i mange år 👍🏼

Anonymkode: 9e0cb...7fe

Skrevet
Kvalitet skrev (5 timer siden):

Synes ikke vanlige uggs er noe pene i det hele tatt 😅

Skrevet

Når det gjelder vintersko, kan jeg anbefale deg å se etter sko som er vanntette og har god isolasjon for å holde føttene varme. Sjekk ut merker som Sorel, Columbia eller Viking, de har ofte gode alternativer til rimelige priser. Husk å velge sko med god såle for å få godt grep på glatte overflater.❄️

Anonymkode: 2687a...55a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...