AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #1 Skrevet 29. oktober 2023 Er nesten ferdig med et tilbygg som har blitt alt for dyrt og mangler nå bare garderobe. Ser ikea, megaflis o.l. har skyvedører på skinner men takhøyde blir ca. 228 der garderoben er så er avhengig av å kunne justere høyde selv. Ser ut til at det er mulig på disse? Vi er handy så kan tilpasse egne panel på topp/bunn om nødvendig. Skreddersydde løsninger blir for dyrt så håper noen har tips eller erfaring med de billige typene Bredde er 250cm, har sett på finn men dessverre ingenting med riktig høyde på dørene nær oss. Vi har allerede pax innredning fra ikea, og om vi forer ned taket vil vi miste litt over 30x250cm lagring på topp så det er ikke et alternativ. Hjelp! Anonymkode: 931d0...a92
exictence Skrevet 29. oktober 2023 #2 Skrevet 29. oktober 2023 Du spør ikke om dette, men vil komme med en løsning jeg synes er det beste. Jeg har ikke skyvedører. Bare en åpen hylle med noen løse skuffer oppå (til feks lagring) og stang. Under har jeg en pen skohylle. Dette er plass besparende, ryddig og pent. Alt er ryddig siden det er åpent. Veldig greit, synes jeg. Men ser hvis du har veldig mye, og behov for mye lagring, kan det være penest å lukke det inne.
Rosa Dartle Skrevet 29. oktober 2023 #3 Skrevet 29. oktober 2023 Vi gikk for midlertidig løsning med stativer osv. I et gjesterom vi har oppbevaring gikk vi for Boaxel, de kan tilpasses i høyde og har satt inn en fin skyvedør utenpå, så synes det ikke så godt at selve innredningen ikke er så fin. Vet ikke hva du tenker på som dyrt, men tror vi endte på ca 10.000 for Pax garderobe på soverom og tok dører litt senere.
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #4 Skrevet 29. oktober 2023 Vi har 2 små barn så tror ikke to og en halv meter åpning løsning er noe vits i å prøve på dessverre 😅 Anonymkode: 931d0...a92
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #5 Skrevet 29. oktober 2023 Ts her; det er skinner og dører vi er ute etter ja Anonymkode: 931d0...a92
spinner Skrevet 29. oktober 2023 #6 Skrevet 29. oktober 2023 Kjøp skyvedørsbeslag og monter mdf plater som dører. Mal eller lakker som du vil (eller kjøp farget mdf)
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #7 Skrevet 29. oktober 2023 Folk gir det bort på finn hele tiden Anonymkode: 7a6eb...27e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå