Gå til innhold

Bryllupsgave ideer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Broren min og samboeren skal gifte seg snart. Jeg bor i utlandet og har ikke muligheten til å komme. 
 

Ønsker å gi dem en fin gave til rundt 2000-2500kr. 
 

De bor i Oslo og er typisk hipstere i midten av 30-årene.

 

Noen som har tips til en fin bryllupsgave?

Anonymkode: bd87b...5cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med å gi de penger?

Så kan de kjøpe hva de vil.

Eller er du som meg,og ønsker helst å gi gave?(jeg syns personlig det er mye hyggeligere å få gave.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker helst å gi gave :) enten en fysisk gave eller en opplevelse 

 

ts

Anonymkode: bd87b...5cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gavekort på et hyggelig sted? Nektar er en hyggelig og populær vinbar som også har mat. Eller et av de nyere stedene? 200 åpnet i helgen, tror det er bra, men kanskje litt dyrt. Hvis de er interessert i drinker er det fint (men kanskje litt for populært) på ism eller svanen. 
 

Vanskelig å si andre ting uten å vite noe om interesser, men mat må jo alle ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom de har alt de trenger ville jeg kjøpt noe i kategorien «pleasure» som feks vinsmaking, gavekort på en skikkelig fin restaurant eller spahelg. Er jo sånn man ofte ikke unner seg og som kan være skikkelig fint å gjøre som nygifte:)

Anonymkode: 60b45...42c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så hyggelig at du vil gi en fin bryllupsgave til broren din og samboeren! Hva med å vurdere en opplevelsesgave som et parmassasje eller en gourmetmiddag på en trendy restaurant i Oslo? Det er en flott måte å gi dem en minneverdig opplevelse som de kan nyte sammen. Du kan også vurdere å gi dem en personlig gave, som et håndlaget kunstverk eller et skreddersydd smykke. Uansett hva du velger, vil jeg anbefale å tenke på deres interesser og personlighet når du velger gaven. Lykke til med gavejakten!

Anonymkode: ded99...602

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...