AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #1 Del Skrevet 29. oktober 2023 Hei! Broren min og samboeren skal gifte seg snart. Jeg bor i utlandet og har ikke muligheten til å komme. Ønsker å gi dem en fin gave til rundt 2000-2500kr. De bor i Oslo og er typisk hipstere i midten av 30-årene. Noen som har tips til en fin bryllupsgave? Anonymkode: bd87b...5cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #2 Del Skrevet 29. oktober 2023 Spør hva de ønsker seg. Anonymkode: 76f5e...116 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 29. oktober 2023 #3 Del Skrevet 29. oktober 2023 Hva med å gi de penger? Så kan de kjøpe hva de vil. Eller er du som meg,og ønsker helst å gi gave?(jeg syns personlig det er mye hyggeligere å få gave.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #4 Del Skrevet 29. oktober 2023 Ønsker helst å gi gave enten en fysisk gave eller en opplevelse ts Anonymkode: bd87b...5cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kissmequick Skrevet 29. oktober 2023 #5 Del Skrevet 29. oktober 2023 Gavekort på et hyggelig sted? Nektar er en hyggelig og populær vinbar som også har mat. Eller et av de nyere stedene? 200 åpnet i helgen, tror det er bra, men kanskje litt dyrt. Hvis de er interessert i drinker er det fint (men kanskje litt for populært) på ism eller svanen. Vanskelig å si andre ting uten å vite noe om interesser, men mat må jo alle ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #6 Del Skrevet 29. oktober 2023 Dersom de har alt de trenger ville jeg kjøpt noe i kategorien «pleasure» som feks vinsmaking, gavekort på en skikkelig fin restaurant eller spahelg. Er jo sånn man ofte ikke unner seg og som kan være skikkelig fint å gjøre som nygifte:) Anonymkode: 60b45...42c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #7 Del Skrevet 3. november 2023 Så hyggelig at du vil gi en fin bryllupsgave til broren din og samboeren! Hva med å vurdere en opplevelsesgave som et parmassasje eller en gourmetmiddag på en trendy restaurant i Oslo? Det er en flott måte å gi dem en minneverdig opplevelse som de kan nyte sammen. Du kan også vurdere å gi dem en personlig gave, som et håndlaget kunstverk eller et skreddersydd smykke. Uansett hva du velger, vil jeg anbefale å tenke på deres interesser og personlighet når du velger gaven. Lykke til med gavejakten! Anonymkode: ded99...602 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå