Miss91 Skrevet 8. november 2023 #41 Skrevet 8. november 2023 Siden du spør på forumet om seksualitet; min nåværende ff 😍 han tar meg til nye høyder hver gang. Utrolig hvordan han bare vet hvor han skal trykke kg hva han skal gjøre..
TB1895 Skrevet 8. november 2023 #42 Skrevet 8. november 2023 (endret) Det beste seksuelle jeg hsr opplevd var med ene exn som er trans kvinne. Hun var utrolig flink til å suge. Men jeg lærte henne om en spesiell type massasje da. Med glidemiddel, fokus på et viss hode osv. Hun ble så flink til det st ene gangen fikk jeg latterkrampe da jeg fikk orgasme. Jeh lå i sengen hennes og lo som bare det etterpå. Synd man ikke kan forbli sammen pga sexen 🤣 Endret 8. november 2023 av TB1895
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #43 Skrevet 8. november 2023 En natt med min fantastiske samboer og en kvinne til. Fantastisk opplevelse som har brent seg inn i minnet. Anonymkode: 152ea...c82
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #44 Skrevet 9. november 2023 En ONS som tok skikkelig tak rundt halsen min mens jeg red ham. Det tente meg så sykt at jeg nærmest hadde en ut-av-kroppen opplevelse! Anonymkode: 431c3...baf
Magwen Skrevet 9. november 2023 #45 Skrevet 9. november 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): En ONS som tok skikkelig tak rundt halsen min mens jeg red ham. Det tente meg så sykt at jeg nærmest hadde en ut-av-kroppen opplevelse! Anonymkode: 431c3...baf Er vel kanskje litt dum nå. Må spørre. Hva legger du, mener du " ut av kroppen opplevelse"
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #46 Skrevet 9. november 2023 Magwen skrev (55 minutter siden): Er vel kanskje litt dum nå. Må spørre. Hva legger du, mener du " ut av kroppen opplevelse" Jeg vet hva hun mener.. Da er du i en sånn høyde at kroppen nesten ikke er der. Du svever på en måte. 🤩🤩🤩😍🥰😍🤩🤩 Du er i en transe! Anonymkode: c88fe...49b 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #47 Skrevet 9. november 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg vet hva hun mener.. Da er du i en sånn høyde at kroppen nesten ikke er der. Du svever på en måte. 🤩🤩🤩😍🥰😍🤩🤩 Du er i en transe! Anonymkode: c88fe...49b Ja, god beskrivelse 🙂 Det fysiske forsvinner, man bare ER følelsen av å gi seg totalt hen til mannen og nytelsen 🥰🥰 Anonymkode: 431c3...baf 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #48 Skrevet 9. november 2023 Ingv38 skrev (På 8.11.2023 den 12.46): Usikker på min beste opplevelse, det kan være alt fra fine stunder med partner til villere utskeielser. Men kanskje første gangen min daværende type lot en kompis ta meg analt mens jeg lå med overkroppen i fanget hans🤔 Slik i etterkant ble det så jeg følte typen trøstet meg da kompisen var svært velutstyrt og at han hjalp meg med utfordringen🤔 Egentlig tror jeg episoden har blitt mer turn on og deiligere i fantasien i ettertid en hva som var reelt når det skjedde🤔😳 Deilig fantasi!! Lot han mange av kompisene sine ta deg? Anonymkode: b0f7e...edc
Peterpan91 Skrevet 10. november 2023 #49 Skrevet 10. november 2023 On 11/7/2023 at 8:39 PM, AnonymBruker said: Og DÉT er fet beste du har opplevd? Så trist… Anonymkode: eba10...6d4 For en utrolig unødvendig og slem kommentar. Flaut at du kommenterer sånt.
Einus Skrevet 10. november 2023 #50 Skrevet 10. november 2023 Å komme tilbake til livet efter en lang hjertestans. 2
Irak Skrevet 10. november 2023 #51 Skrevet 10. november 2023 Ser at det er mange sexopplevelser som går igjen. Er jo bra det. God sex er jo veldig viktig i et forhold. Husker en gang eksen lå i skje bak meg og da ble jeg så elektrisk at jeg bare ristet. Det var sykt deilig det 🙌
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå