AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #1 Skrevet 28. oktober 2023 Jeg tenker bestandig det verste angående min egen helse. For ca 6 måneder siden begynte jeg å få menstruasjon tilbake etter 3 år med spiral. Har ikke hatt blødning siden jeg satt den inn. Jeg har ikke full menstruasjon men småblødninger regelmessig hver 4 uke. Den siste måneden har jeg hatt litt vondt i korsryggen I dag fikk jeg brev på digipost med påminnelse om å ta livmorhalsprøve. Så nå tror jeg at det er noe galt der. Har lest av kreft i livmor kan gi blødninger og smerter i korsryggen.. Er det flere som overtenker på sånne ting? Anonymkode: 513bf...aad
Purple_Pixiedust Skrevet 28. oktober 2023 #2 Skrevet 28. oktober 2023 Jeg har fått tilbake blødninger ca hver fjerde uke og det er kraftig blødning. Har vært til celleprøve og må tilbake igjen pga et aktivt HPV-virus. Det i kombinasjon med blødninger. Men jeg stresser ikke så med det. Har selvfølgelig tenkt tanken, men hadde det vært noe akutt så hadde de ikke ventet et halvt år med kontroll. Uansett du bør sjekke deg. Men det er ikke uvanlig å få blødninger tilbake en tid før spiralen bør byttes ut. Slik var det i hvert fall da det nærmet seg at min p-stav skulle byttes ut.
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #3 Skrevet 28. oktober 2023 Purple_Pixiedust skrev (1 time siden): Jeg har fått tilbake blødninger ca hver fjerde uke og det er kraftig blødning. Har vært til celleprøve og må tilbake igjen pga et aktivt HPV-virus. Det i kombinasjon med blødninger. Men jeg stresser ikke så med det. Har selvfølgelig tenkt tanken, men hadde det vært noe akutt så hadde de ikke ventet et halvt år med kontroll. Uansett du bør sjekke deg. Men det er ikke uvanlig å få blødninger tilbake en tid før spiralen bør byttes ut. Slik var det i hvert fall da det nærmet seg at min p-stav skulle byttes ut. Talk for svar. Jeg har bare små blødninger. Tror at det er vanlig. Men har bestilt time hos fastlegen nå Anonymkode: 513bf...aad
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #4 Skrevet 28. oktober 2023 Ingen flere som overtenker? Anonymkode: 513bf...aad
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #5 Skrevet 29. oktober 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ingen flere som overtenker? Anonymkode: 513bf...aad Jeg gjør ikke det nå lenger, har blitt kvitt helseangst og katastrofetanker etter at jeg gikk i kognitiv terapi. Det kan anbefales! Anonymkode: 64368...ed3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå