AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #1 Del Skrevet 28. oktober 2023 Vurderer å hyre dem, men virker som mange er misfornøyde? Anonymkode: 0ee8a...a80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #2 Del Skrevet 28. oktober 2023 Jeg valgte å ikke kjøpe kjøkken fra leverandører som bruker Montera, nettopp pga ekstremt mye misnøye. De er sikkert ok innimellom, men jeg har hørt så mange skrekkhistorier at det er helt uaktuelt for meg å bruke dem. Anonymkode: d92b0...5d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #3 Del Skrevet 28. oktober 2023 Her er flere tråder fra KG om Montera: https://forum.kvinneguiden.no/search/?q=montera&quick=1 Anonymkode: d92b0...5d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #4 Del Skrevet 31. oktober 2023 Vi var veldig fornøyde da montera ordnet kjøkkenet vårt via IKEA men har venner som har brukt montera via andre kjøkkenleverandører og de var ikke fornøyde, så tror det har mye å si hvordan de klarer å kommunusere seg imellom når de selger inn tjenesten (hos oss gikk det veldig radig, vi fikk kjøkkenet levert og montera kom dagen etter og monterte på et par dager). Anonymkode: 12957...a8e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 31. oktober 2023 #5 Del Skrevet 31. oktober 2023 Gikk helt fint hos oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #6 Del Skrevet 31. oktober 2023 Jeg kjøpte et kjøkken fra Power i juni, som Montera skulle montere. Etter snart 6 mnd er det fortsatt ikke i orden Anbefaler virkelig ikke det drittfirmaet. Hele sommeren og høsten er ødelagt pga de der. Nå er det så ille at Power har ansatt en ekstern kjøkkenmontør til å gjøre det ferdig innen slutten av januar. Kanskje. Anonymkode: 16247...bfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #7 Del Skrevet 1. november 2023 12 hours ago, AnonymBruker said: Jeg kjøpte et kjøkken fra Power i juni, som Montera skulle montere. Etter snart 6 mnd er det fortsatt ikke i orden Anbefaler virkelig ikke det drittfirmaet. Hele sommeren og høsten er ødelagt pga de der. Nå er det så ille at Power har ansatt en ekstern kjøkkenmontør til å gjøre det ferdig innen slutten av januar. Kanskje. Anonymkode: 16247...bfa Fy f....! Jeg hadde krevd kraftig kompensasjon fra Power for å si det sånn. Anonymkode: d92b0...5d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #8 Del Skrevet 3. november 2023 Vi kjøpte kjøkken fra Elkjøp med montering fra montera. Kunne ikke vært mer fornøyd, grunnet sykdom jobbet en man aleine her i en uke med bygging. Han var høflig, nøyaktig og ryddig i sitt arbeid. Vi hadde bestilt benkeplate som måles opp etter kjøkkenet er montert, slik at det passer på millimeteren. De som var og målte opp, skrøt også av montøren. Normalt så de skjevheter i kjøkken på rundt 10mm. Her var den på under 1 mm. Anonymkode: d02bd...6ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #9 Del Skrevet 21. november 2023 Anbefaler ikke montera til min værste fiende engang, dette kommer fra en som har jobbet hos dem! Jeg har selv såklart aldri brukt tjenestene deres selv da jeg vet hvor elendig de er. Vi har en del montører som er kjempe flinke og som går langt for å gjøre en bra jobb men det er dessverre veldig få det er snakk om. Montera bryr seg kun om penger, så mye at de er villig til å sende montører de vet ikke kan ta jobben bare for å få inn penger i kassa. Underleverandøren som de bruker som jeg ikke skal nevne navn på er helt elendig, montørene deres ødela ofte vegger og alt mulig og dette var bevist med bilde og video fra kunde noen ganger innrømmet selv montør at feil var gjort men de nekta å påta ansvar. Så ofte når du som kunde klagde inn og saken går til reklamasjon og de sier de trenger 2-3 uker så er det egentlig bare montera og underleverandøren som krangler seg i mellom om hvem skal skal punge ut. Lå alltid etter når det kom til e-poster gjerne 4-500 uleste e-poster , og ingenting gikk på skjønn her. Spiller ikke noe rolle at det er langhelg og u har barn hjemme de gidder ikke å hjelpe og lar deg gå uten fungerende vann og ell på kjøkken. Utallige eksempler på slike tilfeller der feilen 100% ligger hos montera men saken blir bare lagt på is til kunden til slutt gir seg. En periode hadde de kun en person på tlf, og vi fikk inn ofte over 100 samtaler daglig, derfor kommee du ikke frem på tlf som oftest. Eller så var det mye sykdom som gjorde at noen saker ble liggende i flere uker fordi ingen andre orker/gidder å ta initativ å hjelpe . Ikke mitt problem er en gjenganger hos montera. Kunne holdt på i evigheter men montera er ikke bedriften du bruker hvis u ønsker en smertefri kjøkkenmontering. Anonymkode: 8ccae...ea6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #10 Del Skrevet 21. november 2023 Og en annen ting, de kan finne på å drøye saken din og ikke hjelpe hvis de synes du har hatt en frekk tone med dem. Og de sender ut 1 montør for en 2 manns jobb for å spare penger. El og vvs datterselskapet er bare tull, de tok ingenring på alvor . Montere feil stikkontakter , forlatt ledninger og sikringer åpne som er Brannfarlig, det er så mye. Styr unna montera. Anonymkode: 8ccae...ea6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #11 Del Skrevet 21. november 2023 Mange snekkerfirma har avtale med kjøkkenleverandører, er gjerne bedre å gå den veien for da vet du hvem som kommer og monterer og du har en lokalt forankret snekker å forholde deg til. Anonymkode: d7738...3c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå