Gå til innhold

Han gir komplimenter kun på utseende

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har matchet med en fyr og vi snakker sammen, han skriver du e sexy, hot og har digge lepper. Har så lyst til å kysse deg. Etterpå hvis jeg sender snap skriver han du er så deilig og har fin kropp.  Vil han ha kun sex?

Anonymkode: c6e77...af9

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har matchet med en fyr og vi snakker sammen, han skriver du e sexy, hot og har digge lepper. Har så lyst til å kysse deg. Etterpå hvis jeg sender snap skriver han du er så deilig og har fin kropp.  Vil han ha kun sex?

Anonymkode: c6e77...af9

ja, eller kanskje han bare er supergira på å kline 😅

Skrevet

Eh ja. Hvis du er ute etter seriøs kjæreste må du bli mer selektiv 

Anonymkode: 34179...15b

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Kanskje han er en av de gutta som vet så lite om kvinner at han tror utseendet til kvinner er det viktigste for kvinner også? 

Anonymkode: 43f6d...666

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvilke komplimenter gir du han?

Anonymkode: 3d277...1da

Skrevet

Vurderer å kutte ut en mangeårig kompis pga sånt. Han er gift og har barn. Sender flere ganger daglig snapper som alltid har et seksuelt innhold. Klarer å vri alt over til seksuell mening. Selv når jeg legger ut på story en situasjon som ikke er seksuell klarer han å vri på det. 
Morgen og kveld er det snapper med «sexy babe» «hadde vært deilig med en heftig runde nå» «drømmer om de sexy puppene dine» «tenker på den sex y rumpa di» «hadde vært deilig med et lunsjknull nå» etc. 

Jeg vet han vil ha sex med meg, ha meg som elskerinne. For ordens skyld, jeg er skilt.

Skrevet

Menn liker å få komplimanger for det de gjør.

Kvinner liker å få komplimanger for hvordan de ser ut.

Anonymkode: 8b3af...a19

Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Nei. Kvinner liker også å få komplimenter for det de gjør.

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Han er overfladisk. Liker du overfladiske folk, eller liker du bedre de som vet hvem du er?

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tja, tror både menn og kvinner liker komplimenter for begge 

Anonymkode: 50a8c...cfb

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

BS

• Liker 1
Skrevet

Story of my life. Tenk om noen for en gangs skyld kunne gi meg komplimenter basert på noe annet?

Både og er visst en utopi.

Anonymkode: c6828...862

Skrevet

Tja kan hende han bare ikke veit hva anna han skal si. Har dere møttes eller er det kun dialog på Tinder, snap? Virker ikke som dere har hatt noe meningsfull dialog akkurat.

Er jo mer vanskelig å gi kompliment på person til noen du ikke kjenner/ har møtt. Tinder i seg selv er jo ganske så overfladisk. Hva svarer du tilbake til karen?

Ellers så ja kan det jo virke som at han vil ha deg i sengs kjappest mulig. 

Uansett er det jo du som kan ta styringa på dialogen og si at du heller vil bli kjent mer, før den flørtinga begynner for fullt.

Menn er nå ikke tankelesere på noe som helst vis.

Anonymkode: 738dd...a9b

Skrevet

Har dere kun chattet litt etter en match, så vet han jo ikke stort mer enn utseende ditt, å gi komplimenter for personlige egenskaper før man har møttes blir vanskelig

• Nyttig 1
Skrevet
Artmo3 skrev (Akkurat nå):

Har dere kun chattet litt etter en match, så vet han jo ikke stort mer enn utseende ditt, å gi komplimenter for personlige egenskaper før man har møttes blir vanskelig

Men når normale folk chatter, er det jo mer enn utseendet som gjør at man bestemmer seg for å møte personen. Han her høres veldig spesiell ut. Ev. veldig ung og uerfaren.

Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Kanskje han er en av de gutta som vet så lite om kvinner at han tror utseendet til kvinner er det viktigste for kvinner også? 

Når man ser hvor mange følgere og hvor mye medieoppmerksomhet diverse  "influensere" har/ får, er det vel lett å ende opp med akkurat det inntrykket.......

Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Kvinner filtrerer på utseende først. Før alle andre kriterer slår inn. Så når en kvinne lister opp sine kriterier så er det kriterier som gjelder ETTER man allerede har passert utseendefilteret som tar ca 0.5 sekunder. Mao kvinner tenker også på utseende først. 

Og ingenting i veien med det heller. Utseende er tross alt det viktigste. Ingen vil ha sex med noen som er stygg.

Anonymkode: b7a87...d7d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...