Gå til innhold

Hodelykt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvilken billige hodelykter er greie å bruke? Ser noen har ledning på den eller en stor kloss i bakhodet. Hvordan er de å ha på seg? Hvordan lader man dem?

Anonymkode: e8584...73b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bruksområde? Skal du gå på utedassen eller skal du ut på hjortepost?

Hvis du skal ha en som er kraftig, kjøp en hvor du kan ha batteripakka i lomma på jakken.

Endret av Lurium
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så varierende hva en liker og trenger. Bruker hodelykt hver dag gjennom vinteren. Noen er oppladbare med fx usb, andre har vanlige batterier (bruker oppladbare). Men jeg liker de med mye lys i rett farge. De er dessverre ikke rimelige, men jeg slipper å tryne i røtter og steiner. Blålig lys er greit å unngå. 
De store klumpene bak er batterier. Er du ute ei stund i kulda er det en fordel å kunne putte batteriene i lomma for å holde de varme. Altså kabla

Anonymkode: 25dfb...0c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt en billig hodelykt fra merket "Olight" som jeg synes er ganske grei å bruke. Den har en justerbar rem som går rundt hodet, så den er ganske behagelig å ha på seg. Når det gjelder lading, kan du vanligvis lade hodelyktene med en USB-kabel som følger med. Du kobler den til en USB-port eller en strømadapter. Håper dette hjelper!

Anonymkode: fc846...178

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...