Gå til innhold

Marius Borgs instastory igår


Snuppa09

Anbefalte innlegg

Nikea skrev (9 minutter siden):

Om han ikke nesten kjørte ned noen så er det vel fortsatt ikke tillatt med mobilbruk mens man kjører bil 🤷‍♀️

What??? Takk for saksopplysningen... Tror du bør lese innlegget mitt på nytt, du argumenter mot vindmøller.

Jeg bare lurer på om posten er kødd eller ikke. Han kan ha lært et triks av Nora for å få "views".

Endret av totti_1
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Xstrella skrev (På 29.10.2023 den 17.30):

Burde han ikke utdannet seg og fått en jobb? Hva lever han av?

Han er sønn av Norges fremtidige dronning og trenger dermed ikke og jobbe minner litt om Thomas Hildring i Hotel Cæsar 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Revenge o'Cavatina skrev (På 30.10.2023 den 0.39):

Denne er det vel bare å videresende politiet? Bedre bevis for hasardiøs kjøring finnes ikke.

Støre brøt også tonnevis av trafikkregler i beste sendetid på NRK politiet svarte at de ikke hadde bevis så dette kommer man nok ingen vei med ☹️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

moroklompen skrev (På 29.10.2023 den 17.41):

Som far, som sønn 🤦‍♀️

Som mor, så sønn. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

totti_1 skrev (28 minutter siden):

What??? Takk for saksopplysningen... Tror du bør lese innlegget mitt på nytt, du argumenter mot vindmøller.

Jeg bare lurer på om posten er kødd eller ikke. Han kan ha lært et triks av Nora for å få "views".

Du har en spesiell måte å formulere deg på hvis det var det du mente. 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er jo på Skaugum, og absolutt ikke fartsgrense på 90 hverken før avkjøring eller der. Tilsynelatende råkjøring kombinert med filming. Oppførsel minner om de idiotene som arrangerer kappkjøring på E18. Om dette er en spøk: Usmakelig og ikke morsom!

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuppa09 skrev (På 27.10.2023 den 20.23):

Hva synes dere om instastoryen MB la ut i går? Synes det er ganske sjokkerende at han legger ut at han nesten kjørte ned en gardist samtidig som det ser ut til at han selv filmer at han kjører videre i over 90 km/t. Hva er egentlig morsomt med dette?

 

Snuppa09 skrev (På 27.10.2023 den 20.30):

IMG_8628.jpeg

Ikke sett storyen selv, men hvis dette stemmer, så er det en veldig, veldig stygg sak! Hvertfall i min verden!  Er dessverre redd for at det ikke vil bli en dritt av konsekvenser.. Regler synes ikke å eksistere i deres verden, jmf da både Ingrid Alexandra og Sverre Magnus fikk bli på inn på 20+ på Stavernfestivalen i sommer.  Det fikk de visstnok lov til pga det ville lette arbeidet til PST (at alle var samlet på samme sted), men det hadde sett mye bedre ut dersom Haakon og MM hadde vært på området som ikke hadde aldersgrense!  Det sender ut helt feil signaler at medlemmer av Kongehuset (vet at Marius strengt tatt ikke er en del av Kongehuset, men han er fremdeles sønnen til Norges kommende dronning!), tilsynelatende ikke må følge de reglene resten av samfunnet må! 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det forresten noe medie som har skrevet om dette? Eller slipper de unna igjen?  Det var kun se&hør som omtalte Stavernfestivalen i sommer. Jeg undres hvorfor 🤔

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nikea skrev (6 timer siden):

Tunnel? Det er vel trær på bildet? 

Om han ikke nesten kjørte ned noen så er det vel fortsatt ikke tillatt med mobilbruk mens man kjører bil 🤷‍♀️

Ja det er trær. Han la ut en film hvor han gasser på opp en vei med trær på siden, om dette er ved Skaugum eller slottet vet jeg ikke. Jeg har bare lagt ved et bilde fra filmen. Farten var enda litt høyere på det meste.. Det ser veldig ut som at det er sjåføren som filmer dette i stor fart.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janzypants skrev (2 timer siden):

Er det forresten noe medie som har skrevet om dette? Eller slipper de unna igjen?  Det var kun se&hør som omtalte Stavernfestivalen i sommer. Jeg undres hvorfor 🤔

Ingen medier som jeg har sett. Leser daglig både vg, db, tv2, nrk, Aftenposten. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuppa09 skrev (1 minutt siden):

Ja det er trær. Han la ut en film hvor han gasser på opp en vei med trær på siden, om dette er ved Skaugum eller slottet vet jeg ikke. Jeg har bare lagt ved et bilde fra filmen. Farten var enda litt høyere på det meste.. Det ser veldig ut som at det er sjåføren som filmer dette i stor fart.

Det er nok i den lange alleen opp til Skaugum. Den er etter kontrollposten og bak gjerdet. Privat vei. Men selv om det ikke er satt en fartagrense der, så skal man likevel kjøre aktsomt.

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Linda1972 skrev (På 30.10.2023 den 0.45):

Tips VG 

Jeg vet aviser er tipset, bl a vg men de velger å ikke skrive noe om det virker det som. 

Endret av Snuppa09
  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuppa09 skrev (2 timer siden):

Jeg vet aviser er tipset, bl a vg men de velger å ikke skrive noe om det virker det som. 

Utrolig dette taket kongefamilien har på mediene. Det er kjempebra at de ikke skriver for mye usaklig sladder, men sånn som dette er veldig ugreit. Om det var en annen kjent person så hadde det helt klart kommet i avisen. Det samme med pose-saken, at Nora Haukland aldri ble nevnt ved navn i mediene. 

  • Liker 21
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tenker om han skal oppføre seg som han selv ønsker, burde han ikke bo på Skaugum heller, i dem utleieboligene dem har. Han er ikke en liten gutt lengre, og få stå til ansvar for sine egne handlinger. Dette bør få konsekvenser for han som alle andre. Tror ikke han er beskyttet fordi moren er en del av kongefamilien. Men vi kan heller ikke forvente at MM skal henvende seg til pressen heller, med mindre det blir høyest nødvendig. Tenker nok dem har en privat samtale som alle foreldre ville gjort, bare at våre barn er ikke offentlig  om det skjer noe. Marius liker selv og være i søkelyset. Bare at for tiden er han litt usmakelig, og det han sier og gjør, er hans ansvar alene. Ikke moren eller faren eller hvem det nå skulle være. Kommer du over en viss alder, ja da får man også stå til ansvar for sine egne handlinger 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Privat vei. Så slipper litt billigere unna der selv om grunnregelen fra paragraf 3 i vegtrafikkloven også gjelder her. 
 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hensatt skrev (1 minutt siden):

Ingen som skjønte at innlegget ikke var ment på fullt alvor?

Hvilken del av det? Det mer gardisten, eller farten som ble vist?

  • Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...