Gå til innhold

Airbnb eller hotell timesbasis

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten har en fantasi om å leie et sted 1-2 timer midt på dagen for en rask hyrdestund på et fremmed sted. Er det noen her som vet om det er mulig? 

Anonymkode: b92af...bf2

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kjæresten har en fantasi om å leie et sted 1-2 timer midt på dagen for en rask hyrdestund på et fremmed sted. Er det noen her som vet om det er mulig? 

Anonymkode: b92af...bf2

Da hadde jeg bare tatt kontakt med noen på airbnb og spurt direkte. Dere får neppe noe verre enn et nei. 

Hvis jeg får se på, så skal dere få låne både stua og soverommet mitt gratis, i to timer. 😘 

Anonymkode: dc156...1af

Skrevet

Ingen hjemme her på dagtid. Kan få koden til nøkkelboksen. Skulle hatt en vaskehjelp, så er bare å skifte på senger og vaske resten av huset før dere reiser🤔

Anonymkode: 2c94c...de1

Skrevet

Er det ikke bare å leie for et døgn, og dra tidlig? Mange hoteller har jo utsjekk på nett og bokser man kan levere nøkler i. 

Jeg og mannen gjør det av og til. Som oftest blir jeg igjen og jobber, får en natt uten snorking og en morgen uten unger for meg selv, og han får hotellsex. Win-win-win! 

Anonymkode: 236d5...85d

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Du kan leie hotellrom for noen timer dersom de har ledig kapasitet. Dette har jeg gjort ved noen anledninger, både for å få slappet av i forbindelse med jobbreiser og for sextreff. Hotellpersonalet spør ikke om årsaken til at du bare trenger rommet noen timer.

Anonymkode: 7b06d...9ae

Skrevet

Dette må være toppen av grådighet...  Tenk å være så grådig at ikke kjæresten får kveldsmat og frokost😪

Skrevet

Mange hotell har Dagrom. 

Tviler på at du får noen timer på Airbnb da det ofte er privat og jobben med å reise bort og rengjøre etterpå er større enn de få kronene det drar inn.

Anonymkode: f1827...897

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...