Gå til innhold

Hvorfor har jeg alltid rett?

Fremhevede innlegg

Skrevet
Som alle vet må man være minst to for at det skal gjennomføres en voldtekt...

Jen.. hvis du hadde gitt meg en på trynet, så er det nærliggende å anta at det lå en eller annen form for provikasjon fra min side....

quote]

Ja, det må alltid være minst to for å gjennomføre en voldtekt, den som påtvinger seg samleie med en ufrivillig, med vold. Og den som blir tatt fra friheten til å ikke være med på det ufrivillige samleiet.

(ordet voldta har jeg allerede forklart deg hva betyr, så da gidder jeg ikke si mer om det. )

Og dersom Jen, eller andre hadde gitt deg en på trynet, så er det langt fra nødvendig at du hadde provosert henne på noe som helst vis. Enten lever du i en heeeeelt annen verden en meg, ellers har du ikke fått med deg at i den verden de fleste av oss (også her inne) lever i, her skjer det det som kalles "blind vold", det skjer voldtekter uten at kvinnen har gjort noe for at det skal skje, det skjer mord på alt fra uskyldige mannfolk til uskyldige kvinner til uskyldige barn! Og mange av disse skjer helt uten både forvarsel eller grunn.

velkommen til min verden!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hedda, å skylde på myndigheter og menn har kvinner bedrivet med i alle år, når skal dere også ta litt ansvar for dere selv?

Årsaken til at kvinner tjener dårligere, er fordi de velger underbetalte yrker. Ikke at myndighetene har bestemt at damer skal tjene dårligere.

Vi vet jo at det er kvinner som sitter på majoriteten av norske stemmesedler, ergo kan vi også bevise at kvinner er ansvarlige for den politikk som føres idag.

Og hvorfor er det så få lederkvinner?

- Jeg tror det er fordi at kvinner flest ikke duger til å lede bedrifter, menn og kvinner har ulike hormoner, ulik tankegang, og vi er smarte på hver vår måte, ingen grunn til at vi skal tukle med forskjellige kjønns interesser.

Er misunnelsejaget større enn kjønnsdriften, har noen spurt seg.

jeg vil si ja, men jeg vil samtidig legge de to ulike drifter i to ulike bås, nemlig en mannlig og kvinnelig faktor.

Vi vet alle hvordan menns kjønnsdrift er, men hva er det som driver kvinner? Jeg tror det er misunnelsen, ingen er shoppere og samlere som kvinner, hvem er det som ønsker seg statuspartner? Eldre kar? Menn med mye penger?

Dessverre for dere kan ikke dere nekte for faktaer, vi er ulik byggd, og må deretter tilpasses forskjellig!

Visse ting er helt forståelig for menn, f eks at vi blir involvert i voldsdebatten, fordi det er stort sett menn som slår. Derfor bør dere også være en del av kvinnedebatten, for det er kvinner som blir forsørget.

40 % av alle arbeidsplasser her i landet er offentlig sektor, kvinnene er overrepresentert. Hvor mye betaler dere i skatt til fellesskapet? Bare 3 % av alle kvinner tjener mer enn 350 000 kroner, dere betaler lite, men får mye!

Den samlede kostnaden av å ha kvinner overstiger i massevis inntekten. Sykefravær, hvem forlanger 6-timers dager, hvem får mest pensjoner? Trygder og omskoleringer? Og hva bidrar dere med? Ingenting! Dere har ikke siviltjenste en gang.

Nei, her skal dere høre Waco's forslag; Vi fjerner alt som heter støtteordninger, trygder og pensjoner, vi rensker ut den offentlige sektor, til en hundrendedel, vi skaper små samfunn basert på frivillighet og forsikringer, private søppelkjørere og private vektere.

Hadde kvinner overlevd med annet enn prostitusjon dersom markedskreftene hadde fått råde?

Vi fremlegger spørsmålet og lar det ligge ubesvart.

Waco

Skrevet

"Kvinner flest duger ikke til å lede bedrifter"

Hvem er det som får bedre selvtillit av å høre slikt da?

Hvis Waco var interessert i at kvinner flest skullee styrke sitt selvbilde, kunne han kanskje hjelpe til litt han også? Eller i alle fall la være å komme med slike negative uttalelser.

Men selv dette det er kanskje for mye å forlange av Waco. Kvinner skal jo fikse opp i selvbildet sitt sjæl, dem, nemlig... Og ikke la seg påvirke av en eller annen vilt fremmed Waco som skriver i vei på internett.

Waco, hva med å prøve med litt positiv forsterking av kvinners selvbilde istedet for denne evig negative hakkingen?

Love u 2, W!

Vibeke :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Da er vi like. Jeg og har bestandig rett iet og alt. Skjønner ikke hvordan. Syns alle andre er idioter. Legge skylda på alt og alle.

Rita

Skrevet

Jobber du selv for de pengene du lever av waco?

synes du har snakket om handicap og at du "lurer til deg" penger selv jeg?

Hvordan ville DU klart deg om alle disse godene ble tatt vekk?

Og jeg betaler da ihvertfall mer skatt en deg, dersom du tyner penger ut av staten!

Skrevet

Alle mødre mener at de er best omsorgspersoner for barna, hvorfor kan ikke menn ønske at de er best lederpersoner i den offentlige arena da?

W

Det kan virke som dere vil ha i pose og sekk

Skrevet

Jeg forsørger meg selv, og det har jeg alltid klart. (Helt uten prostitusjon til og med). Regner med at noen av skattekronene mine går til å holde deg i live Waco. Du har i hvertfall litt for mye fritid siden du har så mye mye energi å bruke på å irritere deg over kvinner. Er det litt "vagina-sjalusi" å spore?

Skrevet

Vaginasjalusi? Nei, den får dere passe på sjæl. Dere har jo tross alt skapt den for menns velbehag.

W

Skrevet

Hva er så kult med å få masse oppmerksomhet fordi du oppfører seg som en ertesyk liksomprovokatør, Waco?

Sånn, det var min lille personlige kommentar til deg.

Du legger faktisk opp til personlige kommentarer selv. Kanskje du skal forandre stilen din om du er lei av at vi diskuterer deg som person?

Egentlig tror jeg ikke du er lei av personsnakket. Jeg tror det er det du vil. Fordi da føler du at du får rett.

Sånn, nå har jeg gitt deg litt rett også!

Fornøyd nå, pus?

Kyss,

Vibeke :wink:

Skrevet

Der skrev du det, waco.

Hvorfor kan ikke menn ØNSKE at de er de beste lederpersonene i den offentlige arena. Klart menn kan ønske det. Ønske er veldig lov det, og det er fint å sette seg høye mål. At menn er i lederposisjoner er jo kjent, og det er også kjent at mange menn i lederstillinger langt fra er de beste.

Det er jo flere bedrifter ledet av menn som går konkurs enn bedrifter ledet av kvinner, så det sier jo sitt om at kvinner er bedre ledere, uansett hva menn ØNSKER.

At kvinner velger dårlig betalte jobber. Jo, kanskje de gjør det. Ikke fordi jobbene er dårlig betalt, men fordi de er meningsfulle og fulle av utfordriger. Og kanskje fordi kvinner klarer å se lengre enn til neste gyldne fallskjerm for dårlig utført arbeid.

Kvinner er ansvarsbevisste, og menn ansvarsløse. Og det er desverre kvinnenes skyld. VI forventer ikke så mye av guttebarn som av jentebarn, så gutter oppdras så til å bli det de er - ansvarsløse og selvopptatte, litt pompøse og utrolig sikre på at de er Guds gave uansett til hva eller hvem.

Men mange kvinner har forstått det, og oppdrar derved sine sønner på en annen måte - til mer ansvarsbevisste menn, og derfor er stadig flere menn gode omsorgspersoner, og stadig fler menn ansvarsbevisste. Så det er håp - helt klart håp.

Men samtidig viser dette at du tar helt feil og at du ikke alltid har rett - noe du lurte på til å begynne med. Det må da være litt godt å få allviteråket vekk fra skuldrene.

Gjest Anonymous
Skrevet

Denne saken om kvinner, er et hån mot kvinner.

Jeg tror rett og slett at han ikke liker oss.

Jeg føler meg trokka på. Urettferdig behandla av hr Waco

Skrevet

Ingen grunn til å føle seg tråkket på av hr. waco, han provoserer bare, og klarer ikke engang svare på de enkelste spørsmål. også tror han at han da kan skylde det på at han ikke er kvinne, eller at han er mann...

Men vennen, de fleste andre mannfolk klarer å svare på om de lever av staten eller om de faktisk gjør noe sjæl for de penga de trykker i tryne sitt!

Fjerner vi alle støtteordninger hadde det vel vært lite vi så til deg her inne!?

Gjest Anonymous
Skrevet

waco du minner meg om faren min.. og ikke ta det som et kompliment..

han påstod her en dag at han forsørget meg!! og jeg har da ikke fått et rødt øre fra den kanten siden jeg flyttet ut for 6 år siden!!

logikken gikk på at han var den i "familien" som tjente mest.. og dermed måtte det jo være logisk at han forsørget oss andre.. selv om han da bruker opp alle pengene på seg selv..

logisk ikke sant? omtrent så logisk som waco sine slutninger..

jeg tror vår stakar lille waco har svært få ting i livet å være stolt av.. og han tyr derfor til siste skanse.. å være stolt fordi han er mann.. hvilken bragd.. å bli født som mann.... det er virkelig noe å være stolt av hæ?

nei, da waco.. det er sikkert ikke så greit å være litt dum, mottaker av sosialstønda, desperat på utkikk etter damer uten å få draget osv..

så vi får vel bære over med at du er stolt av den eneste tinge DU anser at du har å være stolt av.. for din del håper jeg at du har noe annet å være stolt av.. men det er jo uansett opp til deg..

husk; det er det du GJØR som gjør deg til den du er.. ikke det du bare sier..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...