Gå til innhold

Hvordan får jeg sånn bilde


Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest gjest 0

:klø:

Sånn at nicket er en annen farge? Eller mener du nederst på siden der du kan se hvem som leser samme tråd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gå til Kontrollpanelet og velg "endre avatar" så kan du laste opp et bilde slik som sjiraffen min.

Over feltet der du skriver inn teksten til et nytt innlegg ser du flere bokser og rullegardiner, her kan man bla. velge farge og skriftstørrelse på det man skriver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klø:

Sånn at nicket er en annen farge? Eller mener du nederst på siden der du kan se hvem som leser samme tråd?

Ingen har nick i annen farge, men fargen nederst og på oversiktsiden skiller mellom hve som er moderator, administrator, superbruker og vanligbruker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen har nick i annen farge, men fargen nederst og på oversiktsiden skiller mellom hve som er moderator, administrator, superbruker og vanligbruker.

Åja, da skjønner jeg. skal prøve dette bildegreiene først. Hva er en superbruker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madeline
Hvordan gjør jeg det da? Hvor mye koster det?

Gå inn på kontrollpanel. I venstre marg har du en del aternativer. Under "Valg" står det "kjøp supermedlem!" , trykk der og følg anvisningene videre. Hvor mye det koster avhenger av perioden du betaler for. Jeg har betalt for et år og har betalt 120,- (10,- pr mnd). Du kan velge betalingsmåte. Jeg som er litt pysete med å betale med visakortet på nettet, betalte i nettbanken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...